Tammikuisten plussatestien kuvia

Mä nyt spämmään näitä, mutta oon vaan niin onnellinen kun vihdoin nään vahvistuvia viivoja monien kemiallisten jälkeen 😭❤️ alimpana tämän aamuinen!
On hienosti vahvistuneet viivat! Tarraisia sukkia sinulle❤️

Tässä ylempi eilinen aamulla tehty ja sitten tänään päivällä (eikä ollut kuin 2h väliä edelliseen vessareissuun, eli varmaan aika laimeaa). Mun mielestä on vähän vahvistunut! Nyt mulla ei oo kotona enempää testejä, katotaan uskallanko jossain kohtaa tehdä viikkodigin vai haenko vielä pari pakettia näitä PC liuskoja.
Kyllä minäkin sanoisin tän kuvan perusteella, että on vahvistunut! Onnea❤️

@Kali kyllä mun silmään näyttäisi vahvistuneen. Alussahan se onkin tosi hidasta, eikä eroa välttämättä juuri erota yhden päivän välillä 😊

Ajattelin vielä kuitenkin tehdä testin, kun oli vähän hailakoita vielä viime viikolla. No nyt ei ainakaan jäänyt epäselvyyttä 😁 Mieskin vihdoin sanoi että pakko kai se on sitten uskoa 😂 No kaikkeahan voi vielä tapahtua, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan
28953.jpg

Tein sittenkin testin tänään. Ei nyt näytä vahvistuneen, mutta lähinnä halusin nähdä onko haalistunut. Ei näemmä omaan silmään ainakaan haalistunut ole??

View attachment 156244
Mun mielestä näyttää vahvistuneen myös ja jos viivoja seuraa, niin kannattaa testi tehdä suht samaan aikaan päivästä aika samoilla pidätysajoilla ja parin päivän välein 😊 toivottavasti olisi nyt teidän vuoro ❤️ oon tuolla toisaalla seurannut teidän onnetonta taivalta 😢

Testit tehnyt heti aamusta paitsi dpo11 testit jotka päivällä tein. Ostin nyt pregcheckin testejä (tilasin woltilla kun en jaksanut kauppaan lähteä kunntuolla sataa niin muiden ostosten seassa), kun nuo apteekin ultra testit kalliimpia ja mulla niitä ei montaa enään. 😅

//Tein pregcheckin testi huvin vuoksi, todella iso yllätys että näinkin vahva viiva tuli??? 😳

3654.jpg

Muokattu viimeksi:
Testit tehnyt heti aamusta paitsi dpo11 testit jotka päivällä tein. Ostin nyt pregcheckin testejä (tilasin woltilla kun en jaksanut kauppaan lähteä kunntuolla sataa niin muiden ostosten seassa), kun nuo apteekin ultra testit kalliimpia ja mulla niitä ei montaa enään. 😅

//Tein pregcheckin testi huvin vuoksi, todella iso yllätys että näinkin vahva viiva tuli??? 😳

View attachment 156249
On kyllä tosi selkee viiva!😍👌

View attachment 156249
Tosi vahva viiva😍 Mulla oli esikoisesta dpo13 aika samanlainen kuin tää sun viiva ja nykyisestä tuli noin vahva vasta dpo15-16. Eli ei voi edes omia raskauksia ja viivoja oikein verrata kun ovat niin erilaisia🤭

Tein nyt pregcheckin testin suunnilleen samaan aikaan kuin eilen ja voinen päätellä kun tein sen heti aamusta myös jolloin viiva mun mielestä haaleampi kuin eilen, että mulla aamuvirtsa ei vahvinta. Kun nyt äsken kun tein niin viiva näytti tältä (tuo ylempi testi, alempi eilinen) ja näyttää mun mielestä vahvemmalta? Kun vertaa myös eiliseen kuvaan jossa ei ollut kuivunut.

3689.jpg

Mun mielestä apteekun ultra jonka heti aamusta tehnyt ja tein nytkin niin vahvistunut vähän, ainakin toissapäiväiseen??

3685.jpg

@Kali vaikka tosiaan testeissä usein sanotaan että aamupissa on paras niin melkeinpä väittäisin että suurimmalla osalla se ei oikeasti ole se paras ja väkevin 😆 vaan just joku toinen tai kolmas, riippuen pidätysvälistä mut hienoja ja selkeitä viivoja kaikki 😍

Tein nyt pregcheckin testin suunnilleen samaan aikaan kuin eilen ja voinen päätellä kun tein sen heti aamusta myös jolloin viiva mun mielestä haaleampi kuin eilen, että mulla aamuvirtsa ei vahvinta. Kun nyt äsken kun tein niin viiva näytti tältä (tuo ylempi testi, alempi eilinen) ja näyttää mun mielestä vahvemmalta? Kun vertaa myös eiliseen kuvaan jossa ei ollut kuivunut.

View attachment 156283

Mun mielestä apteekun ultra jonka heti aamusta tehnyt ja tein nytkin niin vahvistunut vähän, ainakin toissapäiväiseen??

View attachment 156284
Jostain syystä mulla se ultra vahvistu samallalaila hieman hitaammin kuin esim pc. Mutta vahvistui kuitenkin ja kaikki oli hyvin.
Yritä luottaa ❤️

Kalilla vahvistunut kyllä mun silmään hyvin!

Mulla tässä tiistai-iltapäivä, sit tältä päivältä eli torstaiaamulta ja sitten vielä pari tuntia myöhemmin. Tuntuu että toi aamun on hailee tai ei ainakaan vahvistunut tiistaista, mut sit taas toi alin ehkä on vähän vahvistunut. Eli mulla kans varmaan niin et aamupissa ei oo niin hyvä. :D Mut silti alan uskoo että ei tässä hyvin käy. Laskujen mukaan tänään ois dpo 16-21... Tai sitten tänään on dpo 13, mutta sitten olisin saanut ekan haamun jo dpo 7 ja herkkä digi oli positiivinen dpo 8... Miks just tässä kierrossa kun ei oo hajuakaan milloin oli ovis (oma veikkaus oli että ei ollenkaan kunnes tuli plussa)??

Liitteet

• 1000044234.jpg
    1000044234.jpg
    3 MB · Katsottu: 26

Mulla tässä tiistai-iltapäivä, sit tältä päivältä eli torstaiaamulta ja sitten vielä pari tuntia myöhemmin. Tuntuu että toi aamun on hailee tai ei ainakaan vahvistunut tiistaista, mut sit taas toi alin ehkä on vähän vahvistunut. Eli mulla kans varmaan niin et aamupissa ei oo niin hyvä. :D Mut silti alan uskoo että ei tässä hyvin käy. Laskujen mukaan tänään ois dpo 16-21... Tai sitten tänään on dpo 13, mutta sitten olisin saanut ekan haamun jo dpo 7 ja herkkä digi oli positiivinen dpo 8... Miks just tässä kierrossa kun ei oo hajuakaan milloin oli ovis (oma veikkaus oli että ei ollenkaan kunnes tuli plussa)??

Mun silmääni on vahvistunut, etenkin tuo alin 😎

View attachment 156283

View attachment 156284
On vahvistunut mun silmään ainakin 😎

Takaisin