Tammikuisten plussatestien kuvia

Hei meillä on nimet samassa lasketussa ajassa mut mennään eri dpossa, kummalla on joku laskuvirhe? 🤣🤣 ei sillä toisaalta ole merkitystä
Veikkaan että mulla kun oon laskenut kiertopäivien ja viimeiset menkat mukaan ja jostain syystä se sit antaa mulle eri lasketun. Mulle neuvottiin kyllä laskee ovulaatiosta mutta kun neuvolassa ne silti laskee eri tavalla ni ajattelin et no antaa olla. Ja ultrassa voi edelleen sit muuttua.

Tein pari testiä sillon alkuun, kun ei menkat tullu. Sit kun oireet helpotti ja ultraan oli vielä aikaa tein uudestaan, kun olin niin epäuskoinen 🤭.

Tein yhden negatiivisen, kun kuukautiset olivat kolme päivää myöhässä. Sitten toisen negatiivisen, kun olivat viikon myöhässä.

Vasta kaksi viikkoa kuukautisten poisjäämisestä tuli plussa. Luulin, että vaihdevuodet iskivät aikaisessa, kun vaan negaa puski ja kuukautisia ei kuulunut! 🙈

Minä en edes tehnyt raskaustestiä ennen kuin joskus viikolla 7 tai 8! Kuukautiset jäi pois joten tiesin että raskaanna olen, joten en nähnyt tarpeelliseksi tehdä.

Takaisin