Tammikuisten plussatestien kuvia

Vieläkin pieni ahdistus kemiallisesta, toivon, että huomenna viiva olisi vahvistunut kunnolla. 🌈 Muuten alkaa toivo mennä

Olitko vielä kertaakaan tehnyt digiä?

Tossa yllä @Mallerynne testirivissä hyvin samanvahvuista viivaa kuin sunkin testissä samoilla päivillä! Pitäisin vielä toivoa yllä 🤞🏻❤️

Olitko vielä kertaakaan tehnyt digiä?

Tossa yllä @Mallerynne testirivissä hyvin samanvahvuista viivaa kuin sunkin testissä samoilla päivillä! Pitäisin vielä toivoa yllä 🤞🏻❤️
Mulla on aika samanlainen värisuora kanssa, ehkä jännittelen turhia 😮‍💨 Mulla on digitesti kaapissa odottamassa. En tiedä milloin uskallan tehdä sen 😅

Vieläkin pieni ahdistus kemiallisesta, toivon, että huomenna viiva olisi vahvistunut kunnolla. 🌈 Muuten alkaa toivo mennä
Mulla oli saman hailakkaa. Tänään testasin vielä DPO 20 ja oli viimein tasavahvat viivat. Toivottavasti hailakat alkutestit ei merkitse mitään. 🌈

Tässä mun testit sunnuntailta. Tehty siis illalla n. 4-5h pidätyksellä ihan extempore. Olin jo puolisolle sanonu, että odottelen vielä menkkojen alkamista ku nega testi harmittaa aina niin paljon. Tässä vaiheessa siis menkat oli 2 päivää myöhässä. Järkytys oli suuri kun liuskaan tuli heti 2 viivaa. Piti sitten vielä tehdä toinen kun sattu kaapista löytymään.1000035599.jpg

Tässä mun testit sunnuntailta. Tehty siis illalla n. 4-5h pidätyksellä ihan extempore. Olin jo puolisolle sanonu, että odottelen vielä menkkojen alkamista ku nega testi harmittaa aina niin paljon. Tässä vaiheessa siis menkat oli 2 päivää myöhässä. Järkytys oli suuri kun liuskaan tuli heti 2 viivaa. Piti sitten vielä tehdä toinen kun sattu kaapista löytymään.View attachment 144349
No nyt on! 😍

Äh kun piti mennä testaamaan 🥺

Epävarmuutta tuo toki nyt se, etten tiedä ollenkaan milloin ovis on ollut. Olin olettanut meneväni Mamiksen kanssa samassa rytmissä, mut testin perusteella veikkaan että nyt ois dpo14. Esikoisen kanssa sain 2-3 digiin siinä dpo15. Jos kokeilisi uudestaan parin päivän päästä… IMG_7992.jpeg

Epävarmuutta tuo toki nyt se, etten tiedä ollenkaan milloin ovis on ollut. Olin olettanut meneväni Mamiksen kanssa samassa rytmissä, mut testin perusteella veikkaan että nyt ois dpo14. Esikoisen kanssa sain 2-3 digiin siinä dpo15. Jos kokeilisi uudestaan parin päivän päästä… View attachment 144358
Jos yhtään lohduttaa mulla on dpo16 ehkä tai voi olla aikasempikin vähän sekaisin että oliko se ovulaatio silloin kun luulin ja itsekkin sain tohon digiin tänään 1-2.

1000007226.jpg

Epävarmuutta tuo toki nyt se, etten tiedä ollenkaan milloin ovis on ollut. Olin olettanut meneväni Mamiksen kanssa samassa rytmissä, mut testin perusteella veikkaan että nyt ois dpo14. Esikoisen kanssa sain 2-3 digiin siinä dpo15. Jos kokeilisi uudestaan parin päivän päästä… View attachment 144358

Liuskat ainakin näyttää tosi hyvältä! ❤️

Täällä täysin sama, kun ei tiedä ovulaation ajankohtaa nyt mitenkään. Ja nuo sovelluksetkin (flo, preglife ja neuvolan app) näyttää jokainen eri viikkoja 😮‍💨
Minäkin hölmönä tein tänään digin, vaikka oikeasti eilen päätin että aikaisintaan viikonloppuna koska viime raskaudessakaan en saanut oletetusti näillä päivillä kuin 2-3. Ja niin sain nytkin! Ihan typerää, mutta minkä sitä itselleen mahtaa....
Meillä on nyt se vajaa 2vkoa varhaisultraan. Jos nyt vain säästäisi rahansa ja odottaisi sitä oikeesti rauhassa. Sitten ei tarvisi (todennäköisesti) enää arvailla 🤞🏻

Edellisestä syyskuusesta sain dpo14 digiin 1-2 ja sitten dpo18 tuli 2-3.

Musta tuntuu myös että täytyy tehdä vielä yks digi, jotta ehkä näkis sen 3+ 😅 Toisaalta ihan turhaa, kun ei se asioita vie suuntaan eikä toiseen. 🥴

Mulla on ollut nyt kahtena aamuna niukkaa ruskeaa tuhruvuotoa niin tein tein testin oman mielenrauhan vuoksi, ainakaan ei ole haalistunut mihinkään 🤞 Tänään 6+6 ja huomenna onneksi varhaisultra niin näkee että mikä tilanne 😶

Liitteet

• IMG_0670.jpeg
    IMG_0670.jpeg
    290.1 KB · Katsottu: 19
Muokattu viimeksi:
Takaisin