Tammikuisten plussatestien kuvia

Alkoikin ahdistaa koska tyhmyyttäni tein toisen rfsu:n testin kun paketissa oli kaksi. Ja tähänkään ei tullut toista viivaa. Voiko olla vaan niin huonoja testejä tai jotain ettei sovi mulle? Tosin tein sen äsken ja en kyllä pidättänyt kuin vajaan tunnin kun keksin tehdä sen. 😭 Pitäisiköhän mielenrauhan vuoksi joku toinen testi ostaa vielä?

Alkoikin ahdistaa koska tyhmyyttäni tein toisen rfsu:n testin kun paketissa oli kaksi. Ja tähänkään ei tullut toista viivaa. Voiko olla vaan niin huonoja testejä tai jotain ettei sovi mulle? Tosin tein sen äsken ja en kyllä pidättänyt kuin vajaan tunnin kun keksin tehdä sen. 😭 Pitäisiköhän mielenrauhan vuoksi joku toinen testi ostaa vielä?
Ne rfsu liuskat on kyl tosi epäherkkiä, et nähny esimerkkejä, mis toisella testillä vahva viiva ja siinä ei melkein mitään.

Pregcheckit on aika hyviä ja saa yleensä tavan kaupoista. Ja valitse nyt yks merkki millä pelkästään seuraat ja testaa aina samaan aikaan päivästä&samalla pidätysajalla. Mielellään aamupissasta. Näin ne on keskenään vertailukelpoisia ja näkee vahvistuuko ne viivat vai ei. Muuten niistä testeistä ei voi sanoa juuta eikä jaata. Ite oon aiemmissa raskauksissa saanu aamulla haamun, mut ip/ilta negan, vaikka ollu pitkä pidätysaika. Seuraavana aamuna taas ollu vahvempi viiva.

Oli itsekin pakko tehdä yksi testi pois pölyttymästä. 😁 vaikka ensimmäinenkin oli jo tosi vahva niin tää ei jätä hirveesti arvailujen varaa

Liitteet

• IMG_7482.jpeg
    IMG_7482.jpeg
    2 MB · Katsottu: 28
Ei nyt kyllä kaikki hyvin ole. Ostin apteekista eilen noita mitä tarjouksessa ollut ultra apteekin raskaustestejä. Juuri tein yhden 5 minuuttia sitten. Ja todella haalea viiva vain tuli siihen. Siis haaleampi kuin aikaisemmin noihin tuli. Ahdistaa ihan todella paljon...
😭

Tuo oli aamun tokalta vessakäynniltä juotuani kupin kahvia. Mutta en jotenkin jaksa uskoa että voisi noin vaalea toinen viiva vain sen takia olla kun kumminkin rv 4+4 jo pitäisi olla.

Muokkaan nyt tätä viestiä, kun en viitsi uutta kirjoittaa perään. Kiinnostaisi tietää kun dpo 19 laskelmieni mukaan voi olla kyllä että pari päivää vähemmän, onko mahdollista että hcg nousee todella hitaasti ilman että mitään vikaa? Ja onko parempi tässä vaiheessa edes testata herkillä testeillä että ovatko ne luotettavia enään edes, tarkoitan voiko ne näyttää haaleamman viivan kuin ne vähemmän herkät. Mietin vain luovunko toivosta jo kun tuo ehkä hitusen kuivuttuaan kun vertailin keskenään testejä näytti vain vahvemmalta kuin tiistain testi tai sitten kuvittelen. Joka tapauksessa mietin että käynkö esim ostamassa pregcheckin testejä..

Muokattu viimeksi:
@aamusade Olisiko sinun mahdollista pyytää neuvolasta lähete labraan, jotta veren hcg-pitoisuus voisi määrittää? Ja tietysti seuranta lähteekö arvo nousemaan.

@aamusade neuvolaan voisi tosiaan olla yhteydessä ja myös jos sitä viivan vahvuutta haluaa seurata, niin ostaa useamman saman merkin testin. Tekisin itse aina aamun ekasta vessakäynnistä ja vertailisin niitä muutaman päivän keskenään (ellei vuoto ala) 😊
Tsemppiä! Tämä on niin epävarmaa aikaa tämä alku ❤️

Juu varmaan huomenna soitan neuvolaan ellei sitten vuoto ala ennen sitä. 😭 Ja kysyn voiko ottaa sen verikokeen ja seurata sitten sitä lähteekö nousemaan. Voisi kyllä jotain testejä ostaa huomenna vaikka muutaman paketin pregcheckin testejä. Jos niillä saisi seurattua myös. 😢

Juu varmaan huomenna soitan neuvolaan ellei sitten vuoto ala ennen sitä. 😭 Ja kysyn voiko ottaa sen verikokeen ja seurata sitten sitä lähteekö nousemaan. Voisi kyllä jotain testejä ostaa huomenna vaikka muutaman paketin pregcheckin testejä. Jos niillä saisi seurattua myös. 😢

Mun ensimmäinen kemiallinen raskaus meni siten, että testin viiva pysy haaleena yhteensä 8 päivää, kunnes vuoto alkoi. Muistan sen todella tuskaisena aikana henkisesti. :( Kysyin silloin myös mahdollisuutta verikokeisiin neuvolasta, mutta he vastasivat vaan että positiivinen testi on positiivinen, että ei tässä ole tarvetta testeille 🙄
Kauheasti tsemppiä epävarmuuden keskelle ❤️ Ja tosiaan, hcg nousu on niin yksilöllistä, voihan se olla, että sulla vaan nousee hitaasti. Hyvä että sulla on nyt niitä PregCheckin testejä millä testailla 🥰

Mun ensimmäinen kemiallinen raskaus meni siten, että testin viiva pysy haaleena yhteensä 8 päivää, kunnes vuoto alkoi. Muistan sen todella tuskaisena aikana henkisesti. :( Kysyin silloin myös mahdollisuutta verikokeisiin neuvolasta, mutta he vastasivat vaan että positiivinen testi on positiivinen, että ei tässä ole tarvetta testeille 🙄
Kauheasti tsemppiä epävarmuuden keskelle ❤️ Ja tosiaan, hcg nousu on niin yksilöllistä, voihan se olla, että sulla vaan nousee hitaasti. Hyvä että sulla on nyt niitä PregCheckin testejä millä testailla 🥰
Okei hyvä tietää, tämä on kyllä raskasta kun edellinen ainoa raskaus päättyi keskenmenoon myös, silloin oli 5+5 ja nyt toki aikaisempi aika vielä 4+4... 😢 En tiedä mitä tehdään, jatketaanko yrittämistä jos tämäkin päättyy näin. Alaselkäkin kipeä niin epäilen ettei ole hyvä merkki.

Voi aamusade. :red-heart: Tsemppiä kovasti.
Toivottavasti siellä olisi kaikki hyvin kuitenkin ja viiva vahvistuisi.

Okei hyvä tietää, tämä on kyllä raskasta kun edellinen ainoa raskaus päättyi keskenmenoon myös, silloin oli 5+5 ja nyt toki aikaisempi aika vielä 4+4... 😢 En tiedä mitä tehdään, jatketaanko yrittämistä jos tämäkin päättyy näin. Alaselkäkin kipeä niin epäilen ettei ole hyvä merkki.
Tuo on kyllä niin raastavaa odotella viivojen vahvistumista. 😔💔

Mulla kolme raskautta, joista toistaiseksi kaksi olleet kemiallisia. Toinen keskeytyi 4+1, toinen 5+4. Viivat ei vahvistuneet kunnolla kummassakaan, tuli pientä tuhruvuotoa ensin muutamana päivänä ja alaselän kolottelua kunnes testit heikkenivät ja vuoto alkoi.

Mulle tuli kahden kemiallisen jälkeen tarve pitää vähän aikaa taukoa vauvanteosta, olin niin murheellinen että tuntui etten oo oma itseni. Se auttoi, löysin jotenkin taas itseni, aloin urheilemaan ja söin paremmin ja voin kaikenkaikkiaan paremmin kun sain kunnolla etäisyyttä. 3kk tauon jälkeen ekalla yrityksellä nyt näyttäis tärpänneen.

Nyt siis kolmas raskaus menossa 5+4. Eilen illalla 2h rakkoajalla tein ao testin ja myös digitesti näytti 3+. Ihan eri tavalla testiviivat siis vahvistuneet.

Kovasti mielenrauhaa, pitkiä kävelyitä ja hengittelyä ja armollisuutta kaikille tässä epävarmuudessa eläville. Kyllä se ilo ja onni vielä koittaa, uskotaan niin. ❤️❤️

IMG_4435.jpeg

Takaisin