Tammikuisten NT-ultrat

Ma-Ma

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuiset 2021
Mä sain ajan 12.6 nt-ultraan, jolloin viikkoja omien laskujen mukaan 11+0, mutta neuvolan mukaan 12+0. Saa nähdä kumpi pitää paikkansa. Harmitti kun sanoivat puhelimessa, että tulethan yksin ultraan. :sad001 Mieheni on ollut aina mukana, mutta tällä kertaa joutuu odottamaan autossa.. Näin sanottiin siis Helsingin Bulevardi-klinikalta.
 
Mä sain ajan 12.6 nt-ultraan, jolloin viikkoja omien laskujen mukaan 11+0, mutta neuvolan mukaan 12+0. Saa nähdä kumpi pitää paikkansa. Harmitti kun sanoivat puhelimessa, että tulethan yksin ultraan. :sad001 Mieheni on ollut aina mukana, mutta tällä kertaa joutuu odottamaan autossa.. Näin sanottiin siis Helsingin Bulevardi-klinikalta.

On kyllä tosi tylsää jos mies ei pääse sinne mukaan. Vähän pelkään että täälläkin sama käytäntö nyt :sad001 Täytyy varmaa sitte ottaa videokuvaa hänelle jos näin käy.
 
Mulla ei oo vielä aikaa Nt-ultraan, veikkaisin et on joko ennen juhannusta tai juhannuksen jälkeen, varaillaan se varmaan ens viikon neuvolalääkärin jälkeen. Omien laskujen mukaan 12+0 ois Juhannuspäivänä. Neuvolassa viikko sit sanoi kans, et mies ei pääse nt-ultraan mukaan :sad001 Harmittaa ku ois ensimmäinen tulossa, ja mies ei tämän hetkisillä rajoituksilla pääsis LKS mukaan. Neuvolakäynneille on aina tervetullut kuitenkin. Täällä Lapissa ei nyt oo kahteen viikkoon ollut yhtään uutta tartuntaa. Niin oon toiveikas et ehkä kuukauden päästä ois rajoituksia LKS höllennetty. Jos ei, nii toivottavasti ees rakenneultraan mennessä!
 
Meillä menee eka ultra vasta heinäkuun puoleenväliin, toivoisin kovin että asiaa olisi höllätty siihen mennessä. Tuskin kuitenkaan.. turhauttaa ja harmittaa, ensimmäinen kyseessä ja mieskin sanoi että tuntuu epäreilulta tämmönen..
 
Mä sain ajan 12.6 nt-ultraan, jolloin viikkoja omien laskujen mukaan 11+0, mutta neuvolan mukaan 12+0. Saa nähdä kumpi pitää paikkansa. Harmitti kun sanoivat puhelimessa, että tulethan yksin ultraan. :sad001 Mieheni on ollut aina mukana, mutta tällä kertaa joutuu odottamaan autossa.. Näin sanottiin siis Helsingin Bulevardi-klinikalta.

toi on kyllä kurjaa, että pitää yksin mennä, eikä mies pääse jakamaan sitä hetkeä. Mä kävin tänään neuvolassa ja sen niiden laskujen mukaan la olisi 1.1.21, sanoivat että NT ultra menee just juhannuksen jälkeen tuolla Bulevardi klinikalla:dontknow olin niin toiveikas että ennen juhannusta pääsisi siihen.
 
Hei muistakaa sit pyytää kuvia, kaikkialla ei automaattisesti niitä tulosteta!
 
Täällä eka ultra heti juhannuksen jälkeen. Toivoin niin kovin, että olisi päässyt ennen juhannusta. :oops:
 
Minulla myös aika vasta juhannuksen jälkeen vaikka olisi ollut kiva tietää ennen juhannusta... Ja yksin tosiaan saa sinnekin taas taapertaa :sorry: Noh, ei auta.
 
Sain varata ultra-ajan sähköisesti Maisa-portaalissa (hus). Käsitin että tämä olisi uusi järjestelmä? Juhannuksen jälkeiselle viikolle mullakin meni, mutta paljon helpompi tuota kautta kun sai valita itselle sopivan ajan ja nyt voi alkaa laskea päiviä sinne pääsyyn :love017
 
Sain varata ultra-ajan sähköisesti Maisa-portaalissa (hus). Käsitin että tämä olisi uusi järjestelmä? Juhannuksen jälkeiselle viikolle mullakin meni, mutta paljon helpompi tuota kautta kun sai valita itselle sopivan ajan ja nyt voi alkaa laskea päiviä sinne pääsyyn :love017

Hei kiitti vinkistä, en ollu kuullukaan Maisasta! Kävin kurkkaamassa, niin siellähän tuo aika näkyi jo, 25.6. eli juhannuksen jälkeen menee meilläkin. Selvisikö sulle vielä joudutko menemään yksin?
 
Mulla nt-ultra 16.6. ja olo on kyllä malttamaton. Mies ei pääse täälläkään mukaan, mutta toivottavasti sit rakenneuä aikoihin näitäkin rajoituksia olis höllätty:rolleyes: Kamalintahan on jos tulisikin huonoja uutisia, olla siellä ihan yksin...
 
Hei te jotka olette jo NT-ultraan ajan saaneet, mitkä viikot teillä on silloin?
Itsellä vasta loppuviikosta eka neuvola, sieltä sitten nt- ultra -ajan varmaan saan.
 
Hei te jotka olette jo NT-ultraan ajan saaneet, mitkä viikot teillä on silloin?
Itsellä vasta loppuviikosta eka neuvola, sieltä sitten nt- ultra -ajan varmaan saan.

Mulla pitäis olla ultrapäivänä 11+3, tosin neuvolan laskujen mukaan 12+0.

Tänään tuli just lippulappuset kotiin, ja niin siellä vaan sanotaan ettei saattaja/tukihenkilö saa tulla mukaan vastaanotolle. Voi itku.
 
Hei te jotka olette jo NT-ultraan ajan saaneet, mitkä viikot teillä on silloin?
Itsellä vasta loppuviikosta eka neuvola, sieltä sitten nt- ultra -ajan varmaan saan.

Mulla ultra-aika 23.6. ja silloin omien laskujen mukaan 12+2 ja neuvolan mukaan 12+3 :grin

Oli pakko muokata ku aivopieru eli viikkoa jälessä nuissa päivissä. :hilarious: Varmaan parempi mennä jo nukkumaan. :wacky:
 
Muokattu viimeksi:
Mulla 11+4 ultra, tänään oli verikoe... Tosin verikokeeseen olis pitänyt viedä joku suostumuslappu mukana, mitä en muistanut et huomenna täytyy käydä vielä se tiputtamassa niin lähtee verikokeet eteenpäin...
 
Mulla 11+4 ultra, tänään oli verikoe... Tosin verikokeeseen olis pitänyt viedä joku suostumuslappu mukana, mitä en muistanut et huomenna täytyy käydä vielä se tiputtamassa niin lähtee verikokeet eteenpäin...

Mikäs se semmonen suostumus-lappu on ku mulla ei neuvolatäti ainakaa mitään maininnu? :wideyed:

Labraan tosin meen vasta ens viikolla mutta ei mulla oo ku lähete mukaan. o_O
 
Joku annan luvan /en anna lupaa tietojeni myöhempää säilytystä ja tutkimustyötä varten -lappu . Ja täältä noi labrat menee Turun yliopistolliseen, joten ei varmaan ole maanlaajuinen juttu... Mutta oli mielestäni outoa, aiemmissa raskauksissa ei tällaisia suostumuslappuja olla täytelty. Toisekseen kaikki tuollaiset saisi mun mielestä olla sähköisiä tai ainakin kulkea suoraan neuvolasta eteenpäin.
 
Joku annan luvan /en anna lupaa tietojeni myöhempää säilytystä ja tutkimustyötä varten -lappu . Ja täältä noi labrat menee Turun yliopistolliseen, joten ei varmaan ole maanlaajuinen juttu... Mutta oli mielestäni outoa, aiemmissa raskauksissa ei tällaisia suostumuslappuja olla täytelty. Toisekseen kaikki tuollaiset saisi mun mielestä olla sähköisiä tai ainakin kulkea suoraan neuvolasta eteenpäin.

Eiks noi kaikki suostumukset saa omakannasta tehtyä? Nehän pitäs sitä kautta mennä kaikille.
 
Takaisin
Top