Tammikuisten MasuGalleria :) <3

saapa nähä, mul kyl on ihan poika olo mut varmaksi ei voi sanoo ennenku syntyy et kumpi on.. :D
 
Ihania massuja ! <3
En osaa lisätä kuvaa tänne, olisikohan kellään hyviä neuvoja ? Onnistuuko mitenkään puhelimella ? :))
 
Alissa23 sulla on ihana masu <3 Mulla ei näy lähellekkään noin hyvin. Tosin oon muutenki pyöreä. Mut sun masu on upee. Ite tänään viikkoja 19+0 :D Pitäis varmaan uskaltautua ite kans jossain vaihees ottaa kuva :D Itest tuntuu ettei masu oo viel pal yhtään kasvannu.
 
Kuvapäivitystä puolivälin kunniaksi :)


Siis 20+0 <3

Alissa meillä on aika saman malliset mahat :) Edessä ja pitkällä.
 
Kiitos Linduskainen!emoticon  Laita vaan rohkeesti masukuvaa näytille, kaikki vauvamasut on ihania koosta riippumatta!!

Untamoinen, niinpäs onkin samaa kastia nää meiän kuplat! Ekassa raskaudessa mulla oli vielä enemmän ns. poikamasu, sellanen "pisaran / päärynän" mallinen. Tää lähtee tällä kertaa vähän ylempää pyöristymään.;) Saa nähä kertooko masun muoto tällä kertaa mitään, vai johtuuko vaan siitä, että on jo kertaalleen nahkansa venyttäny eikä siitä oo ees kauaa..:P hih
 


Untamoinen, niinpäs onkin samaa kastia nää meiän kuplat! Ekassa raskaudessa mulla oli vielä enemmän ns. poikamasu, sellanen "pisaran / päärynän" mallinen. Tää lähtee tällä kertaa vähän ylempää pyöristymään.;) Saa nähä kertooko masun muoto tällä kertaa mitään, vai johtuuko vaan siitä, että on jo kertaalleen nahkansa venyttäny eikä siitä oo ees kauaa..:P hih


Hei, enpäs ookkaan kuullut että noin päin olevasta muodostakin voisi jotain päätellä :) mulle on aina vaan puhuttu siitä sivuille levenemisestä... Kuitenkin, eka oli siis tyttö, ja masu oli sellanen heti kylkiluiden alta pyöristymään lähtevä pallero :) nyt taas tuo maha tuntuu roikkuvan vaikka kuinka alhaalla, on siis juuri sellainen päärynän mallinen... (ja poikaa lupasivat) voihan se johtua siitäkin, että nahka on jo valmiiksi venynyt, niin nyt ei ole niin paljon tukea :D 
 
Oho, mitäs tää sivusto sekoilee kun tuo viesti näyttää olevan ihan sekaisin :o no, ehkä siitä jotain selvää saa :P
 
Ei tost kyllä selvää saa, siis tosta sotkusesta kohasta...Mut pointin ymmärsin.:D
Nii siis tää mun masu on erimallinen sivusta, mut on myös muuten. Anoppiki sano, että onkos sieltä tyttö tulossa, kun ei sulla viimeksi levenny maha sivusta yhtään. Nyt on levinny maha vähän "joka suunnasta":D Isäntäki kommentoi jo viikkoja sitte, että taitaa olla tyttö tällä kertaa, kun maha tollai levii;) Heh... Viimeksi siis kasvoi ihan suoraan eteenpäin, takaapäin ei näkyny mitään ees viime viikoilla, ja masu oli "alempana" (alkoi pyöristyä alempaa).

MUOKS** Koitin tarkkaan tiirailla tuota tekstiä, ehkä selvis jotain lisää. Niin mie oon kuullu, että se masun muotokin VOIS olla peruste arvailla sukupuolta. Et sellanen päärynämäinen ja alempana oleva masu ois poikamainen, kun taas sellanen ylhäältä asti pyöristyvä, ei niin pallonpyöreä masu vois kieliä tytöstä. Tiiä sit...:P
 
Joo Alissa, tarkotin just sitä sivuprofiilia tai mikä lie siluetti :)
tyttöä oottaessa mulla oli sellanen ylhäällä oleva topakka pallo, ja nyt taas tommonen roikkuva pallo :D tosin tuo pallomaisuus voi tulla siitä kun pituus on just ja just 160 cm, pidemmillähän se samankokoinen vauveli menee paremmin piiloon pituuteen. Mutta kiva kuulla että tuostakin ennustellaan, eikä aina vain sen perusteella näkyykö masu takaa katottuna... :)
 
Ihania masuja taas! Miäkii haluun tommosia selkeitä söpöjä ja ihania kumpuja <3 Yritin tossa taas ottaa kuvaa mut en osaa, on huono valo ja huono kamera ja huono asento ja ei tuu mitää.
 
Sanokaapa onko mulla tyttö- vai poikamaha? Ku en itte osaa ajatella enkä kahtoa silleen ku ei oo vertailukohtaa :D Ei selvinny tänään rakenneultrassa vauvan sukupuoli niin pitää arvailla. Linea negra näkyy napaan asti selvästi, ja joissain kohti navan yläpuolellaki hyvin haaleana.

Mikuliinillakin ihan selvä ihanainen vauvamasu :)
 
Minun silmään sun masu on enemmän poikamasu, Untamoinen:)) Näkyykö sun masu ollenkaan kun kattoo sua takaapäin?
 
Alissa mulla on sellanen käsitys ettei se näy taakse.. Tommonen pysty se on, osottaa suoraan eteenpäin :D
 
Takaisin
Top