Tammikuisten MasuGalleria :) <3

Ecsu

Silmät suurina ihmettelijä
Sainpas idean tehdä meille tammikuisillekkin oma masu galleria kuten 2012 marraskuisillakin näytti olevan :) Ois jännä nähdä miten kehittyy kenelläkin. Toki kuvia varmaan kannattaa lisätä kun alkaa joten kuten näkymään ja siitä eteenpäin päivitellä. :)
Itse siis toista odotan viikot on nyt 7+0 tasan :) Enkä oikein ihan vielä viitsi masua kuvailla :)
 
Täällä on Nia kans tollanen maha, kun niin turvottaa :D Ja viikkoja 6+5... No, onneksi valittiin avoin linja ja suurin osa läheisistä jo tietää. Ei tartte piilotella.
 
Voi että eka kuva saatu tällekkin sivustolle! <3 Ihana massu sulla jo näkyy. :) Itellä kans MELKOINEN kohotus tossa edessä :D Täytyypä varmaan itsekin pikkuhiljaa laittaa kuvaa tulemaan :)
 
Mä just hommasin kauheen kasan löysiä paitoja, ettei heti kaikille selviä. Luulen, että mulla saattaa tää toinen alkaa aika nopee näkymään ja mun puolesta ulkopuoliset tietäköön vasta, kun maaginen 3kk on ohi... Söpö masu sulla kyllä jo :)
 




Rv 11+5 aamulla, ryhti suorassa (ei uskois!). Olo ja ulkonäkö vähän sellainen, kuin olisi juonut kaljaa kaksi viikkoa putkeen :D.

Iltaisin maha on turvotuksen takia melkein kaksinkertainen, joten ei tätä kohta salailla muulla kuin rykmenttiteltalla. Normaalisti mahaa kun ei juurikaan ole.
 
Yritänpä lisätä pari kuvaa mun masusta, joka on kyllä alkanu jo kasvaa, mutta turvotustakin on pelissä.


10+0  Aamulla.


12+0  Noin neljän aikaan iltapäivällä ennen ostoksille lähtöä. Ei tätä enää peitellä :)
 
Upeita masuja jo! Itellä tuntuu olevan turvotus/pömpötystä vaan vielä, ehkä kohta jo tuntuu erilaiselta :)
 
Täälläkin on hirveetä turvotusta. Aamulla ei niinkään paljon mutta siinä neljän jälkeen maha turpoaa melkein kaksinkertaiseksi. :D Koiran kanssa pitäisi jaksaa käydä iltaisin lenkillä, mutta joskus se meinaa kyllä jäädä välistä kun olen niin paisunut, että tuntuu ihan tukalalta :)
 
Tämmöinen pakkaus on täällä 11+5.
Jonnin verran tuo vielä turvottaakin. Kohtuhan nyt ei oo vielä järin suuri eikä kovin ylhäällä, vasta nousemassa lantiosta, mutta työntäähän se silti sisuskaluja ahtaammalle ja tässä mallissa se tarkoittaa sitä, että masu pullistuu heti ulospäin.:D Alkoi kyllä ekassakin raskaudessa varhain näkyä masu, niin näköjään tässäkin. Tai siis että ei tällaista pakkia enää piilotella...;)
http://aijaa.com/0034610497804
 
Ihania masuja teillä. Itselläni ei kyllä ulkopuoliset huomaisi vielä mitään, nyt rv 14+5. Itse tiedostan, että alamaha pikkaisen pömpöttää, mutta taidan näyttää vaan lihonneelta muiden silmään. Olen kyllä tosi pitkä ja ylipainoa ennestäänkin hieman, joten siksi ei varmaan näy niin äkkiä.. olisi vaan kiva jo tuommoinen selkeä massu :)
 


Rv. 14+5, lomakuva Kreikasta :D. Mukana aivan varmasti myös turvotusta, sillä lähes +40 asteessa ei hirveästi muuta tehty kuin juotu litra tolkulla vettä ja syöty vastapainoksi suolaista ruokaa. Ensimmäistä kertaa myös tuntemattomat ihmiset (mm. ravintolatyöntekijät) iloitsivat terveydentilastani, joten ei tätä kai enää piilotella :D.

Hirvittää vaan se, että maha on jo nyt noin iso!
 
Piti oikein lähtee tänne kuvaa lisäilemään, kun tuntuu, et viikko viikolta masu vaan pienenee. Liekö sitten turvotus, joka laskee vai mistä johtunee. Tässä kuitenkin 16+3. Ensi viikolla ois toinen neuvola. Niin toivon, että edes sydänääniä kuunneltaisiin. Varhaisultrasta kun on jo 6 viikkoa aikaa ja pieni epävarmuus on siitä, että kaikki olis hyvin. Viikko pitää vielä odotella seerumiseulankin tuloksia. Välillä jopa unohtaa olevansa raskaana, kun ei mitään oireita ole ollut koko aikana.
 
Aivan ihania mahoja jo muillakin :) Mukavaa että ollaan nyt siinä vaiheessa raskautta että maha alkaa näkyä ja kohta potkut tuntua. Kohta puolivälikin!
 
Upeita masuja teillä! Minulla ei vielä juurikaan näy, vaikka viikot on 13+3. Paino ei ole noussut yhtään, pääasiassa laskenut oksentelun vuoksi. Vihkisormukset pyörii sormessa. Pystyn syömään tosi pieniä annoksia kerrallaan, koko ajan on nälkä. Luulen, että tuo pikkuinen syö sen kaiken, mulle ei jää itselle mitään. Ei kai tässä kun vauvamahaa odotellessa, nythän on ne nopean kasvun viikot, joten jospa se sieltä pomppais.
 
Ihania tammimasuja <3

Ihan hirmu iso maha jo mulla, onkohan tämä vain turvotusta vai mitä? Kolmisen viikkoa olen ollut pallero. On ollu kauhea piilotteleminen töissä., onneksi on aika vähän porukkaa paikalla. Jään huomisen jälkeen lomalle, ja aattelin vasta sen jälkeen kertoa, kun esimieskin on nyt lomilla. Sitten ollaankin jo viikolla 18! 
 
Takaisin
Top