Tammikuisten MasuGalleria :) <3

Uskaltauduin sit laittaan ekan masu kuvan. Tuntuu vaan et kaikil muilla on niin ihanan pyöreät masut jo :) Ettei oma ees tunnu vauvamasulta. Mut kai se siitä sit viel kasvaa pyöreemmäks.
 


Rv 25+5. Ihan turhaan varmaa rajailen naamaa pois kun tapetti takuulla paljastaa jos tutut sattuu näkemään. Siis moi vaan!
 
Viikkojen POKSumisen kunniaksi masukuvapäivitys... 25+0!
On alkanu masu kasvaa nyt tasaisemmin ja kasvupyrähdysaika lienee toistaiseksi ohitettu, tuntuu ettei tää oo kasvanu mihinkään moneen viikkoon... :D
http://aijaa.com/42kqYb
 
mamma8, huomasinpa että meillä on sama synnäri ja kaksi päivää eroa lasketuissa ajoissa :) Tiiä vaikka oltais samaan aikaan Oulaskankaalla.

Siitä on ikuisuus ku oon saanu viimeksi kuvaa laitettua tänne. Lupaan pyhästi ottaa uuden kuvan perjantaina kun tulee 28+0 ja sitte laitan sen viimeisen kolmanneksen alkamisen kunniaksi tänne ihailtavaksi :D On tää maha jo sen verran ihana<3
 
Untamoinen: katsotaan kumpi lähtee aikasemmin synnärille.. :) jos tää tulee veljeensä nii mä joudun kyl sen pari viikkoo oottaa lasketusta.. ;) mut toisaalta oishan se kiva jos oltais samaan aikaan synnyttämäs.. :)
 
mä en osaa lisätä suoraan tähän ketjuun niitä kuvia, joten itekki joudun lisäileen samanlailla ku sinäki.. :)
 
Takaisin
Top