Tammikuisten MasuGalleria :) <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ecsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania masuja teillä! Katotaan osaanko mie lisätä kuvan tänne. Jos osaan, niin rehellisyyden nimissä siinä komeilee raskauskummun eteenpäin työntämä läskikumpu :) Muoks. rv 16+4 tässä siis

Itselläkin pientä ongelmaa oli kuvan lisäämisessä, mutta kun poistin plussan kuvan nimestä niin johon tuli kuvakin näkyviin :)

Noniiin, sen +-merkin poistaminen kuvan nimestä auttoi! :D Kiitos vinkistä! Eli tässä viikkoja 16+4 :)

Mä en kans saanu tänne kuvaa mut se johtu (ainakin osittain) siitä, että kuva oli liian isona tiedostona. En jaksanu mennä pöytäkoneelle missä oisin helposti saanu pienennettyä sitä, mutta tällä iän vanhalla läppärillä ei oo ku surkee Paint, jolla ei saa kuvaa tarpeeksi pienennettyä...>/
Mut laitetaan sitte Aijaa:n kautta.
Mun kupla 15+2 =)
http://aijaa.com/0024910638960

Edittiä vielä sen verran, että nyt ei pitäis enää olla turvotusta juurkaan, tuo alkaa olla kaikki vauvamasua jo:)) Ja tuohon masuun ei oo syöty, jotenka tuo kasvaa mittaa vielä, jos vetäsee mahan täyteen (eli syö tyyliin voileivän :DD Välillä ihan ärsyttää kun ei pysty syömään kerralla kuin ihan vähän vaan kun on jo täys olo!!)

Niin voisihan tästä mahastakin ottaa taas kuvaa...

Rv 18+5. Näyttää tässä jotenkin isommalta kuin peilistä :O

18+0 <3

Maha on kyllä pompsahtanut eikä turvotustakaan enää ole. Pelkkää vauvamasua siis :) Painoa ei ole tullut kuin varmaan kilo. Vauvan potkut tuntuu selvästi ja usein<3 Ihanaa olla raskaana.

PS. Tiedän, nuo takana olevat kaapit on aivan kamalan väriset, mutta ei olla vielä päätetty, mitä niille tehdään.

Oho, näköjään päätettiin marimuksen kanssa lähettää kuvat yhtä aikaa ;) Kiva, lisää kuvia tänne niin saadaan ihastella toistemme masuja!

Untamoinen: huomasin! Ja näytää mahatkin olevan melko samaa kokoa, joten huh, en olekaan ihan friikki tämän lähes silmissä kasvavan pötsini kanssa ;)

Ompa kiva kuulla tuo marimus, kun oon itteki miettiny että onko maha jo liian iso näille viikoille. Onneksi on muitakin, joiden maha pullistuu nyt nopeasti. Ja kun kyse ei tosiaan ole lihomisesta. Kai se on kaikki yksilöllistä :) Sulla on kaunis maha!

Tässä kuva mun jalkapallosta, laitetaan nyt linkkinä varmuuden vuoksi etten söhlää mitään ;)

http://aijaa.com/0037810688499

Rv 19+5.
Eipä tätä enää saa edes vaatteilla piiloon, kun oon muuten suht pienikokoinen ja ihmiset tottuneet näkemään laihana. Mutta ei onneksi tarvikaan, ollaan ylpeitä masuistamme! ♥

Oon virallisesti tuolla joulukuisten puolella, vaan oon varautunu siihen, että Hippo syntyy vasta tulevan vuoden puolella. Laskettu aika on 21.12, mutta iteppä tiiän että ovulaationi oli sillon aikanaan yli vkon myöhässä ja näin ollen tuo LA on luultavasti myöhemmin....Ekassa ultrassa tuota aikaa ei kuitenkaan menty vielä muuttamaan, saapa nähä nyt maanantaisessa 2.ultrassa. Näin mahan koon puolestaki samastun paremmin tähän joukkoon;) Täsä massuni vkolla 20+4, ei vielä kovin pallokkaana oo, vaan eiköhän tuo tuosta turpoa lähiaikoina:P

Kuin myös Untamoinen. Kaikilla meillä on kauniit vatsat :).

Tervetuloa vaan PapuL (ihana kuosi mekossasi muuten!).

Ja Ramana, ei tuota ihanuutta tosiaan enää piilotella :D

Ihania masuja teillä noora88 ja mamma8 :) Ihan tyttömasuilta näyttää mun mielestä molemmat!

Takaisin