Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En jaksa enää piilotella juurikaan, mun maha pompsahti esiin jo tosi aikaisin turvotuksena eikä se oo siitä mihinkään laskenut vaikka kohtu selkeästi alkaa jo tuntua, eli mulla tais käydä niin että turvotus muuttui suoraan raskausmahaksi eikä laskenut ollenkaan, vaikkei paino oo noussut kuin 2kiloa raskauden alusta. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla on myös entuudestaan vähän tuota omaa varastoa tässä niin tuo kasvava kohtu vaan nosti sitä omaa rasvaa pystyyn niin mulla on sellanen tasaisen pyöreä maha josta ei enää jää juuri arvailun varaa. :tears:
Mulla kans sama. Hetken jo ajattelin et turvotus on helpottamassa mut nyt tosiaan taitaa olla ihan raskausmahaa jo, mikä alkoi pullottamaan... Pitäis varmaan saada aikaseks kertoa lopuille läheisille, kun ei oikein saa enää piiloon😄

Hei muuten, muakin kiinnostaisi Lidlin äitiysvaatteet, onko kukaan hommannu jo? Oon ollu kyllä muuten Lidlin vaatteisiin tyytyväinen ja mun mieski ostaa urheiluvaatteet Lidlistä ja laatu on niissä ainaki hyvä!
Mä just ostin leggarit sieltä ja päällä ne tuntuu hyvältä. Kaupassa hypistellessä mietin et tosi ohuet rimpulat mut hintalaatu suhde varmasti hyvä. Mul kans muitakii lidukan vaatteita ja ollu tyytyväinen niihin. Mut koko kannattaa ottaa normaalia pienempi. Mä normaalisti m-l mut nyt otin s koska ne isommat vaikutti isommilta ja tässä vaiheessa nää ainakii just täydellinen koko. Myös sopiva pituus. Et ainakii tällä muutaman minuutin kokemuksella suosittelen.

Mulla kans sama. Hetken jo ajattelin et turvotus on helpottamassa mut nyt tosiaan taitaa olla ihan raskausmahaa jo, mikä alkoi pullottamaan... Pitäis varmaan saada aikaseks kertoa lopuille läheisille, kun ei oikein saa enää piiloon😄
Eheh joo, mulla veli on ainoa joka ei vielä tiedä kun en oo nähnyt sitä ikuisuuteen 😆 pitäis vissiin mennä käymään tai jotain.

Mä just ostin leggarit sieltä ja päällä ne tuntuu hyvältä. Kaupassa hypistellessä mietin et tosi ohuet rimpulat mut hintalaatu suhde varmasti hyvä. Mul kans muitakii lidukan vaatteita ja ollu tyytyväinen niihin. Mut koko kannattaa ottaa normaalia pienempi. Mä normaalisti m-l mut nyt otin s koska ne isommat vaikutti isommilta ja tässä vaiheessa nää ainakii just täydellinen koko. Myös sopiva pituus. Et ainakii tällä muutaman minuutin kokemuksella suosittelen.

Kiitos! 👌☺️ Täytyy kans käydä pian, mulla ei oikeen mahu ennää jooga-housut päälle niin täydennystä saatava!

Huh anopille ja appiukolle kerrottu tulevasta pienestä😄

Mites muut on voineet? Mulla on nyt useamman viikon ollut tosi kova väsymys, oisin aina töiden jälkeen valmis nukkumaan... muuten oon voinut kyllä oikein mainiosti. Aloitin nyt raudan, jos ois väsymys siitä kiinni. Kiitti sille joka vinkkasi että ottaa yöllä, ei oo tullut minkäänlaisia oireita kun ottaa yöllä!

Huh anopille ja appiukolle kerrottu tulevasta pienestä😄

Mites muut on voineet? Mulla on nyt useamman viikon ollut tosi kova väsymys, oisin aina töiden jälkeen valmis nukkumaan... muuten oon voinut kyllä oikein mainiosti. Aloitin nyt raudan, jos ois väsymys siitä kiinni. Kiitti sille joka vinkkasi että ottaa yöllä, ei oo tullut minkäänlaisia oireita kun ottaa yöllä!

Mitä appivanhemmat tuumasivat uutisesta? 😍

Mulla on ollut nyt oikein hyvä olo, pari päivää jopa virkeä olo! Toinen kolmannes on selkeästi kevyempi ku eka, mutta varmasti myös lisärauta on auttanut jo, koska ihan kamala väsymys itelläkin vaivannut! Oon niin ilonen, kun oon taas voinu laulaa! Alkuraskaudessa täyty laulutunnilta juosta ulos ku eto niin paljon. 😄

Ihanaa et on jo virkeempi olo ja päässy takas harrastusten pariin!🤩 Mua vaivaa edelleen kamala väsymys, mut mä kyl herään aamuyöstä ja valvon pari tuntia kun ei saa unta et olisko sillä tekemistä asian kanssa😅 ja ummetus huh! Tein sen virheen että en ottanu mun Pegorionia yhtenä aamuna ja tuntuu että se kostautuu vielä näin monta päivää myöhemminkin🥴💩

Appivanhemmat olivat toki iloisia. Vähän ajattelin että olipa anopilla erikoinen reaktio ku se aluks vähän niinku sivuutti koko asian todeten tyyliin vaan aijaa. Mut se selitti niin kiivaasti jotain omaa juttua et sit ku se toipui siitä niin tajusi asian kunnolla😅 olin just mieheltä kotona kysyny et onkohan vastaanotto erilainen ku esikoisen kanssa niin ois kyl ollut aika erilainen, jos ois ollut vaan että aijaa😄

Ihanaa Aurorainen et oot päässyt taas laulamaan🤩

Ja tosiaan kyllähän mäkin öisin valvon et kyllä sekin varmaan vaikuttaa väsyasteeseen🤔 Tosin oon ennenkin valvonut enkä kyllä ole näin väsynyt ollut...

Tänää oli eka ultra ja kaikki hyvin! Ihana kätilö joka tosi tarkkaan selitti kaiken mitä näkyi. Iso helpotus kaikinpuolin! Nyt pitäis alkaa kertomaan kaikille. Vaa yks työkaveri ties, koska töissä piti jo tehdä järjestelyjä heti alkuraskaudesta. Samoin isovanhemmat ei tiedä mitään, jännä nähdä heidän reaktiot, koska tulee olemaan ihan puskista tuleva uutinen! 😅

Tänää oli eka ultra ja kaikki hyvin! Ihana kätilö joka tosi tarkkaan selitti kaiken mitä näkyi. Iso helpotus kaikinpuolin! Nyt pitäis alkaa kertomaan kaikille. Vaa yks työkaveri ties, koska töissä piti jo tehdä järjestelyjä heti alkuraskaudesta. Samoin isovanhemmat ei tiedä mitään, jännä nähdä heidän reaktiot, koska tulee olemaan ihan puskista tuleva uutinen! 😅
Onnea hienoista ultra-kuulumisista! 😍 Kyllä siinä helpotus on valtava, kun kaikki hyvin. Ja ihanaa että sattui hyvä kätilö! ☺️

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Tuu sit kertomaan miten lähipiiri otti puskista tulevan uutisen😁

Hei kaikille! Vieläkö mahtuu mukaan tänne tammikuisiin? :Smiling Face With Smiling Eyes: :Snowman Without Snow::Snowflake: Täällä raskaus on edennyt jo 15+4 asti, mutta aiempien monien menetysten vuoksi en ole uskaltanut liittyä la-ryhmään....nyt rohkaistuin :smiling-eyes:
Tervetuloa mukaan ♥️

Mä täällä kanssa harkitsen tänne mukaan hyppäämistä! Oon ollut helmikuisissa, mutta tänään tehty NT-ultra heitti lasketun ajan tammikuun loppuun 🤩 vähän harmittaisi jättää tuo Helmikuisten salainen ryhmä, voikohan olla kahdessa salaisessa ryhmässä samaan aikaan? Tässä kuun vaihteessa kun kuitenkin keikutaan ja pitkään olen helmikuisissa jo kirjoitellut

Mä täällä kanssa harkitsen tänne mukaan hyppäämistä! Oon ollut helmikuisissa, mutta tänään tehty NT-ultra heitti lasketun ajan tammikuun loppuun 🤩 vähän harmittaisi jättää tuo Helmikuisten salainen ryhmä, voikohan olla kahdessa salaisessa ryhmässä samaan aikaan? Tässä kuun vaihteessa kun kuitenkin keikutaan ja pitkään olen helmikuisissa jo kirjoitellut
Tervetuloa myös tänne! 💕 En käynyt nyt tarkistamassa, mutta mun mielestä ainakin joskus säännöissä ihan luki, että voi olla kahdessa, varsinkin jos on kuun vaihteessa la 😊 Varmaan voi joka tapauksessa itse päättää, että kumpaan haluaa kuulua vai meneekö molempiin :) Saa tarkentaa jos muistan väärin!

Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! 😍

Tervetuloa myös tänne! 💕 En käynyt nyt tarkistamassa, mutta mun mielestä ainakin joskus säännöissä ihan luki, että voi olla kahdessa, varsinkin jos on kuun vaihteessa la 😊 Varmaan voi joka tapauksessa itse päättää, että kumpaan haluaa kuulua vai meneekö molempiin :) Saa tarkentaa jos muistan väärin!

Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! 😍

Siinä tapauksessa äkkiä 30 viestiä täyteen tänään että huomenna pääsee salaiseen mukaan ☺️

Onko teil kuulunu sykkeet doplerillq neuvolassa? rv14 nyt meneillää eikä niiy sykkeitä kuulunut.. ma oli se ultra jossa kaikki hyvin. Se terkka kyl sano jo et viel ihan normaalia et ne ei kuulu kun nii pieni.viikonpäästä uus yritys. Rakko oli kyl täynnä et olisko sekin sit vaikuttanu..? Vähä pieni harmitus kun ainahan se mieltä rauhoittaa kun kuulee sykkeet.

Onko teil kuulunu sykkeet doplerillq neuvolassa? rv14 nyt meneillää eikä niiy sykkeitä kuulunut.. ma oli se ultra jossa kaikki hyvin. Se terkka kyl sano jo et viel ihan normaalia et ne ei kuulu kun nii pieni.viikonpäästä uus yritys. Rakko oli kyl täynnä et olisko sekin sit vaikuttanu..? Vähä pieni harmitus kun ainahan se mieltä rauhoittaa kun kuulee sykkeet.
Tänään NT-ultrassa kuunneltiin ja kuului hyvin, 12+3.

Takaisin