Stellaris
Oman äänensä löytänyt
Mulla kans sama. Hetken jo ajattelin et turvotus on helpottamassa mut nyt tosiaan taitaa olla ihan raskausmahaa jo, mikä alkoi pullottamaan... Pitäis varmaan saada aikaseks kertoa lopuille läheisille, kun ei oikein saa enää piiloonEn jaksa enää piilotella juurikaan, mun maha pompsahti esiin jo tosi aikaisin turvotuksena eikä se oo siitä mihinkään laskenut vaikka kohtu selkeästi alkaa jo tuntua, eli mulla tais käydä niin että turvotus muuttui suoraan raskausmahaksi eikä laskenut ollenkaan, vaikkei paino oo noussut kuin 2kiloa raskauden alusta.Mulla on myös entuudestaan vähän tuota omaa varastoa tässä niin tuo kasvava kohtu vaan nosti sitä omaa rasvaa pystyyn niin mulla on sellanen tasaisen pyöreä maha josta ei enää jää juuri arvailun varaa.
![]()
Mulla on myös entuudestaan vähän tuota omaa varastoa tässä niin tuo kasvava kohtu vaan nosti sitä omaa rasvaa pystyyn niin mulla on sellanen tasaisen pyöreä maha josta ei enää jää juuri arvailun varaa.

Täällä raskaus on edennyt jo 15+4 asti, mutta aiempien monien menetysten vuoksi en ole uskaltanut liittyä la-ryhmään....nyt rohkaistuin