Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli tänään se varhaisultra ja sieltä ei löytynyt eloa enää. 6+3 viikkoja vastaan tyyppi, mutta pitäisi olla 9+3. 😢 Alkaispa vuoto nyt spontaanisti vaikkei se todennäköistä olekaan 😔 Poistun myös ja jatketaan yrittämistä.
Voi ei, kovasti voimia toipumiseen 😔

Meillä oli tänään se varhaisultra ja sieltä ei löytynyt eloa enää. 6+3 viikkoja vastaan tyyppi, mutta pitäisi olla 9+3. 😢 Alkaispa vuoto nyt spontaanisti vaikkei se todennäköistä olekaan 😔 Poistun myös ja jatketaan yrittämistä.
Voi ei... oon niin pahoillani! 😭😭💔💔
Todella paljon voimia ja jaksamista tulevaan!

Voi Celesta! 💔
Kurjuutta. 😭 Jaksamista! ♥️

Täälä onkun näköjään vietetty hiljainen viikonloppu poismenneiden kunniaksi.

Toivottavasti saadaan kuitenki tammikuisiin lisää porukkaa.
(Ja poistuneet pääsevät seuraaviin kuukausiin)

Omia oloja:
Jatkuva aaltoileva pahoinvointi rupeaa helpottamaan ajoittain.
Väsyä vielä pukkaa kiitettävästi ja on laiskapaska olo.
Turvotus on jäätävä- naapurin isäntä (!) Oli tuumannu miehelle, jotta onko emäntä paksuna. (Ovat siis hyviä kavereita). 😂

Me nukuttiin viikonloppuna niiiiin huonosti, hotellissa oli kuuma ja ulkopuolelta kaikki äänet kuului selkeästi. Me ollaan muutenkin kyllä huonoja nukkumaan vieraissa paikoissa, niin varmaan siksikin nukuttu huonosti. Viimeyö nukuttiin vihdoin omassa sängyssä ja saunan jälkeen nukuttiin kyllä kuin pikkuvauvat yhtö soittoa koko yö. Mä voisin painella samantien takas sänkyyn ja nukkua koko loppupäivän, aivan jäätävä väsy päällä. Millä tämän ravistaa pois kun ei saa kahviakaan pannutolkulla juoda?

Me nukuttiin viikonloppuna niiiiin huonosti, hotellissa oli kuuma ja ulkopuolelta kaikki äänet kuului selkeästi. Me ollaan muutenkin kyllä huonoja nukkumaan vieraissa paikoissa, niin varmaan siksikin nukuttu huonosti. Viimeyö nukuttiin vihdoin omassa sängyssä ja saunan jälkeen nukuttiin kyllä kuin pikkuvauvat yhtö soittoa koko yö. Mä voisin painella samantien takas sänkyyn ja nukkua koko loppupäivän, aivan jäätävä väsy päällä. Millä tämän ravistaa pois kun ei saa kahviakaan pannutolkulla juoda?
Aika on hyvä lääke, eli ehkäpä sullakin helmikuussa tilanne toinen :Upside Down Face:
Ei sitä vain oo oman sängyn voittanutta, sen olen itsekin huomannut.
Potkua viikkoosi... sinnitelkäämme!!

Mä oon ainaki nii väsyny ollu viime päivät ettei oo jaksanu ees mitää höpötellä tänne😅 nukun joka yö 9h ja aamulla nousen vasta n. 30min ennen töihin lähtöä ku ei vaan pääse aikasemmin ylös😵

Mäkin nukun suurimman osan vapaa ajastani 😅😅 ja kirjoittelen kyllä myös aika paljon suljetulla.

Kertokaa nyt vähän mitä teille kuuluu? ❤
Tänne kuuluu hyvää väsymyksestä huolimatta! Pahoinvointi hellittäny hiukan jo🤗 esihenkilön kanssa käyty keskustelua jo miten syksystä eteenpäin pitää oman voinnin mukaan tehä töitä ja muistaa sanoa, jos ei jaksa, ku mulla on aika fyysisesti raskas työ👍🏻

Juhannuksen jälkeen alkaa eka pätkä lomaa ja nt-ultraki jo heinäkuun alussa🥰 mahaki alkaa näkymään niin, että itse huomaa!

Miten Jossu123 sä voit?❤

Kertokaa nyt vähän mitä teille kuuluu? ❤
Tännekkin hyvää väsymyksestä ja pahoinvoinnista huolimatta. Tosi raskas viikko ollut ja eilen kävin tiputuksessa, mutta kyllä täältä vielä noustaan. Kuitenkin varhaisultran mukaan herne voi hyvin ja sydän lyö, se on tärkeintä. :red-heart:

Miten te ootte jakselleet ja mikä siellä on vointi? :red-heart:

Ihana kuulla. ❤
Mulla oli se lääkkeellinen tyhjennys viime ke. Cytotecit ei kuitenkaan toimineet ihan toivotusti ilmeisesti siksi kun vuoto oli jo alkanut niin mun elimistö ei "tarvinnut" niitä. Eilen kävin tuon takia kontrollissa ja kaikki näytti hyvältä, just ennen kontrolliin lähtöä ja siellä lääkärin huoneen wcssä poistuivat sitten suurimmat raskausmateriaalit. Siihen loppui kipu. Kuulemma sieltä jotain vielä oli tulossa kohdunkaulalla mutta kohdussa ei ollut enää raskausmateriaalia. Viime viikon olin sairaslomalla ja kai olen henkisesti jo tätä asiaa jo muutaman viikon pohtinut ja tähän valmistautunut. Vaikka tilanne on kurja, olen nyt optimistinen siitä että pahin alkaa olla takana päin ja pian pääsemme yrittämään uudelleen. ❤ Äsken tein raskaustestin ja nyt jo näyttää hyvin hailuraa toista viivaa, eli hcg on laskenut hyvin. Tyytyväinen olen että ei tarvinnut mennä kaavintaan eikä näyttäisi että mitään tulehdukseen viittaavaa olisi. 🌈

Ihana kuulla. ❤
Mulla oli se lääkkeellinen tyhjennys viime ke. Cytotecit ei kuitenkaan toimineet ihan toivotusti ilmeisesti siksi kun vuoto oli jo alkanut niin mun elimistö ei "tarvinnut" niitä. Eilen kävin tuon takia kontrollissa ja kaikki näytti hyvältä, just ennen kontrolliin lähtöä ja siellä lääkärin huoneen wcssä poistuivat sitten suurimmat raskausmateriaalit. Siihen loppui kipu. Kuulemma sieltä jotain vielä oli tulossa kohdunkaulalla mutta kohdussa ei ollut enää raskausmateriaalia. Viime viikon olin sairaslomalla ja kai olen henkisesti jo tätä asiaa jo muutaman viikon pohtinut ja tähän valmistautunut. Vaikka tilanne on kurja, olen nyt optimistinen siitä että pahin alkaa olla takana päin ja pian pääsemme yrittämään uudelleen. ❤ Äsken tein raskaustestin ja nyt jo näyttää hyvin hailuraa toista viivaa, eli hcg on laskenut hyvin. Tyytyväinen olen että ei tarvinnut mennä kaavintaan eikä näyttäisi että mitään tulehdukseen viittaavaa olisi. 🌈
Hyvä että kuitenkin tyhjennys on sujunut hyvin eikä kaavintaa tarvittu! :folded: Toivottavasti hcg palautuu pian nolliin ja saatte aloittaa yrityksen uudelleen, toivottavasti pääset nopeesti takaisin lasketunajan ryhmään, vaikka uusi ryhmä sitten syrjäyttääkin meidät täällä tammikuisissa, mutta me ehkä sallitaan se siinä kohtaa. :Winking Face::red-heart:

En pääsyt viä salaiseen, kun muutama viesti puuttuu.. ja täällä nyt niin hiljaista, et kiva yksin kirjotella ..
No kai pian..

Olot on nyt sen verran helpottanut, et sain vaihdettua aamupalaksi puuron takaisin kuivan leivän sijasta. 👍
Ihan koko aikaa ei oo etova olo.
Väsy kyllä kans edelleen on!

En pääsyt viä salaiseen, kun muutama viesti puuttuu.. ja täällä nyt niin hiljaista, et kiva yksin kirjotella ..
No kai pian..

En usko, että kukaan salaisella puolella oleva on täysin tätä puolta hylännyt. :)

Puuttuuko sulta vielä monta viestiä? :)

Mitenkäs jos tuolla leikkinurkan puolella osallistuisit niihin? :)

Takaisin