Ihan mahtavaa kun sykkivä sydän löytyi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Väsyttää! Tänään nukuin koko päivän, siis oikeasti, heräsin alkuillasta. Ja nukuin ihan koko yönkin. Vähän ällö olo myös koko ajan, sain vaivoin syötyä ja äskön sitten oksensin. Toivon, ettei tää väsymys kestäisi kauhean kauaa, menee elämä ihan ohi nyt. Hereillä ollessa on ihan tönkkö olo ja aivot ei toimi.Väsyttääkö teitä muita?
Mä voisin vaan nukkua kellon ympäri
Rinnat on myös niin kipeet, että kosketus sattuu
Muuten olo on ihan jees
Mitä oireita teillä on?
Väsyttää! Tänään nukuin koko päivän, siis oikeasti, heräsin alkuillasta. Ja nukuin ihan koko yönkin. Vähän ällö olo myös koko ajan, sain vaivoin syötyä ja äskön sitten oksensin. Toivon, ettei tää väsymys kestäisi kauhean kauaa, menee elämä ihan ohi nyt. Hereillä ollessa on ihan tönkkö olo ja aivot ei toimi.
Pitäisi opetella juomaan vettä, oon siinä tosi huono ollut aina. Mutta varmaan auttaisi oloa jos saisi kunnolla nesteitä. Sokeritonta Jaffaa oon sentään saanu vedettyä nassuun, parempi kun ei mitään.
Alotetaan litrasta, huomenna lähtee! Kun sais sen tavaksi niin kyllä se siitä sitten menisi. Ite en varmaan ikinä pääse mihinkään 2 l päivä, mutta jos tohon puoleentoista edes... Aamulla täyttäs vesipullon (pitää mitata paljon se on, veikkaan että jtoain 7-8 dl), ja kerran päivän aikana täyttäisi.Onneks saat ees jotain nestettä juotua, muuten meet tosi huonoon kuntoon. Heii joo toi vesi, ei oo munkaan juttuPitäiskö ottaa yhteinen tavoite 1,5l päivää kohti
Vai alottaisko litrasta
![]()
En oo vielä huomannu lisääntynyttä vessatarvetta! Mutta ehkä silleen että se vessahätä tulee aika "yllättäen" verrattuna aiempaan? olenkin alkanut käymään aina "varmuuden vuoksi" ennen kun lähen mihinkäänTuleeko sun nyt herättyä yöllä vessaan? Ite ravaan paristi![]()
.Just hyväEn oo vielä huomannu lisääntynyttä vessatarvetta! Mutta ehkä silleen että se vessahätä tulee aika "yllättäen" verrattuna aiempaan? olenkin alkanut käymään aina "varmuuden vuoksi" ennen kun lähen mihinkään![]()
.
Mulla on ihan tää sama! Mä oon aatellu että tää vessajuoksu on jääny multa pois koska mulla on iso rakko ja hyvä pidätyskyky, mut hyvä jos mä en oo ainoo jolla kävikin niin että sen jatkuvan vessassa ravaamisen sijasta tuleekin se vessatarve yllättäen.En oo vielä huomannu lisääntynyttä vessatarvetta! Mutta ehkä silleen että se vessahätä tulee aika "yllättäen" verrattuna aiempaan? olenkin alkanut käymään aina "varmuuden vuoksi" ennen kun lähen mihinkään![]()
.
Onneks siellä mies apuna.. meillä mies ei juurikaan ymmärräVoi jadine!Kyllä siellä ollut varmasti pelottava tilanne mutta aivan ihanaa että kasva ja sydän sykkii!
Oon pysytellyt poissa kun on ollut niin huono olo ja väsy ettei oo vaa jaksanut yhtään mitään ylimäärästäJos nyt alkais jo vähän tottua tähän pahoinvointiin ja yrittäis skarpata.. Väsymys.. he he se 2-3h päikkärit päivän aikana voi olla siis tunnin ja sit seuraavan kerran tunti tai kaks.. Mies kovasti auttaa kun huomaa miten huonosti voin.
Vesi asiasta sen verran että minäkin oon niin surkee juomaan sitä vettävoisin ryhtyä tohon challengee 1L päivässä
![]()
Joo ei ihan lähe, kun taas vaan makoilin koko päivän! Mutta täytin jo vesipullon ja yritän tässä vähän siemailla.Hyvä kun vesihaasteeseen saadaan lisää osallistujiaMulla hieman huonoti mennyt tää vesihaaste
Pitäis varmaan kohta alottaa
![]()
Voi, kuulostaa kurjalta, yritä kuitenkin pysyä nesteytettynä <3 Onneksi ihan pieninä määrinäkin voi juoda jos tuntuu helpommalta ja auttaisko vaikka pilli?Mulle ei tällä hetkellä oikein maistu mikään nestemäinen. Lähimpänä nestettä mitä oon pystynyt juomaan, on mehukeitto. Vähän sain ruuan jälkeen alas jääkapissa ollutta lähdevettä. Muutama päivä sitten kun olin kuumeessa, niin sillon kyllä maistui vesi, mutta nyt vesi, mehut ym kaikki oksettaa.