Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tajua miks mun puhelun ei aina päivitä näitä uusimpia päivityksiä😭😭😭😭😭

Onko teillä muilla ongelmaa?

Väsyttääkö teitä muita?

Mä voisin vaan nukkua kellon ympäri😅
Rinnat on myös niin kipeet, että kosketus sattuu😅

Muuten olo on ihan jees😊

Mitä oireita teillä on?

Väsyttääkö teitä muita?

Mä voisin vaan nukkua kellon ympäri😅
Rinnat on myös niin kipeet, että kosketus sattuu😅

Muuten olo on ihan jees😊

Mitä oireita teillä on?
Väsyttää! Tänään nukuin koko päivän, siis oikeasti, heräsin alkuillasta. Ja nukuin ihan koko yönkin. Vähän ällö olo myös koko ajan, sain vaivoin syötyä ja äskön sitten oksensin. Toivon, ettei tää väsymys kestäisi kauhean kauaa, menee elämä ihan ohi nyt. Hereillä ollessa on ihan tönkkö olo ja aivot ei toimi.

Pitäisi opetella juomaan vettä, oon siinä tosi huono ollut aina. Mutta varmaan auttaisi oloa jos saisi kunnolla nesteitä. Sokeritonta Jaffaa oon sentään saanu vedettyä nassuun, parempi kun ei mitään.

Väsyttää! Tänään nukuin koko päivän, siis oikeasti, heräsin alkuillasta. Ja nukuin ihan koko yönkin. Vähän ällö olo myös koko ajan, sain vaivoin syötyä ja äskön sitten oksensin. Toivon, ettei tää väsymys kestäisi kauhean kauaa, menee elämä ihan ohi nyt. Hereillä ollessa on ihan tönkkö olo ja aivot ei toimi.

Pitäisi opetella juomaan vettä, oon siinä tosi huono ollut aina. Mutta varmaan auttaisi oloa jos saisi kunnolla nesteitä. Sokeritonta Jaffaa oon sentään saanu vedettyä nassuun, parempi kun ei mitään.

Huh, onneks en oo ainut😱🥰 Samoja ajatuksia myös täällä, tuntuu että viikonloppu menee ihan hukkaan😅 ärsyttää myös se että laiskottaa🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Onneks saat ees jotain nestettä juotua, muuten meet tosi huonoon kuntoon. Heii joo toi vesi, ei oo munkaan juttu😅 Pitäiskö ottaa yhteinen tavoite 1,5l päivää kohti😅 Vai alottaisko litrasta🙊

Onneks saat ees jotain nestettä juotua, muuten meet tosi huonoon kuntoon. Heii joo toi vesi, ei oo munkaan juttu😅 Pitäiskö ottaa yhteinen tavoite 1,5l päivää kohti😅 Vai alottaisko litrasta🙊
Alotetaan litrasta, huomenna lähtee! Kun sais sen tavaksi niin kyllä se siitä sitten menisi. Ite en varmaan ikinä pääse mihinkään 2 l päivä, mutta jos tohon puoleentoista edes... Aamulla täyttäs vesipullon (pitää mitata paljon se on, veikkaan että jtoain 7-8 dl), ja kerran päivän aikana täyttäisi.

jaiks! Täytyy tehä toi sama mitä sä meinasit🤔 kylmää vettä myös helpompi juua, jos laittais jääkaappiin ja hörppis sieltä😍 Vessattaa nytkin jo niin paljon, ettei mitään rajaa, mites tän vesihomman aikana😂😂😂

Tuleeko sun nyt herättyä yöllä vessaan? Ite ravaan paristi😅

Tuleeko sun nyt herättyä yöllä vessaan? Ite ravaan paristi😅
En oo vielä huomannu lisääntynyttä vessatarvetta! Mutta ehkä silleen että se vessahätä tulee aika "yllättäen" verrattuna aiempaan? olenkin alkanut käymään aina "varmuuden vuoksi" ennen kun lähen mihinkään :tears: :tears: .

En oo vielä huomannu lisääntynyttä vessatarvetta! Mutta ehkä silleen että se vessahätä tulee aika "yllättäen" verrattuna aiempaan? olenkin alkanut käymään aina "varmuuden vuoksi" ennen kun lähen mihinkään :tears: :tears: .
Just hyvä🙊🙊🙊 Vessassa ravaaminen on kyllä yks riesa😅 Näiden kaikkien muiden oireiden lisäks😅😅😅

Mulla on ihan tää sama! Mä oon aatellu että tää vessajuoksu on jääny multa pois koska mulla on iso rakko ja hyvä pidätyskyky, mut hyvä jos mä en oo ainoo jolla kävikin niin että sen jatkuvan vessassa ravaamisen sijasta tuleekin se vessatarve yllättäen. 😅😄

Voi jadine! ❤️ Kyllä siellä ollut varmasti pelottava tilanne mutta aivan ihanaa että kasva ja sydän sykkii! 💐🥰

Oon pysytellyt poissa kun on ollut niin huono olo ja väsy ettei oo vaa jaksanut yhtään mitään ylimäärästä 😪 Jos nyt alkais jo vähän tottua tähän pahoinvointiin ja yrittäis skarpata.. Väsymys.. he he se 2-3h päikkärit päivän aikana voi olla siis tunnin ja sit seuraavan kerran tunti tai kaks.. Mies kovasti auttaa kun huomaa miten huonosti voin.

Vesi asiasta sen verran että minäkin oon niin surkee juomaan sitä vettä 😅 voisin ryhtyä tohon challengee 1L päivässä 😆

Mies oon niin rikki. Huhhuh me ollaan aamukasista asti oltu pihalla hommissa ja kolmelta tulin sisälle kun ruoka oli valmis. Nyt mun jokainen kehon osa huutaa ja kirkuu täyttö huutoa. Miks meil on niin iso piha 😂
Pahoinvointia ajatellen teki hyvää olla pihalla, mutta sellanen kyykistely sai kyllä yökkimistä aikaan. 😅

Voi jadine! ❤️ Kyllä siellä ollut varmasti pelottava tilanne mutta aivan ihanaa että kasva ja sydän sykkii! 💐🥰

Oon pysytellyt poissa kun on ollut niin huono olo ja väsy ettei oo vaa jaksanut yhtään mitään ylimäärästä 😪 Jos nyt alkais jo vähän tottua tähän pahoinvointiin ja yrittäis skarpata.. Väsymys.. he he se 2-3h päikkärit päivän aikana voi olla siis tunnin ja sit seuraavan kerran tunti tai kaks.. Mies kovasti auttaa kun huomaa miten huonosti voin.

Vesi asiasta sen verran että minäkin oon niin surkee juomaan sitä vettä 😅 voisin ryhtyä tohon challengee 1L päivässä 😆
Onneks siellä mies apuna.. meillä mies ei juurikaan ymmärrä🤦‍♀️

Haha, heti helpottaa omaa tuskaa kun tietää että muutkin ”laiskottelee”🙊😍😍

Hyvä me äitit❤️

Hyvä kun vesihaasteeseen saadaan lisää osallistujia😅 Mulla hieman huonoti mennyt tää vesihaaste😂 Pitäis varmaan kohta alottaa😅😅😅🤦‍♀️

Hyvä kun vesihaasteeseen saadaan lisää osallistujia😅 Mulla hieman huonoti mennyt tää vesihaaste😂 Pitäis varmaan kohta alottaa😅😅😅🤦‍♀️
Joo ei ihan lähe, kun taas vaan makoilin koko päivän! Mutta täytin jo vesipullon ja yritän tässä vähän siemailla.

Mulle ei tällä hetkellä oikein maistu mikään nestemäinen. Lähimpänä nestettä mitä oon pystynyt juomaan, on mehukeitto. Vähän sain ruuan jälkeen alas jääkapissa ollutta lähdevettä. Muutama päivä sitten kun olin kuumeessa, niin sillon kyllä maistui vesi, mutta nyt vesi, mehut ym kaikki oksettaa.

Mulle ei tällä hetkellä oikein maistu mikään nestemäinen. Lähimpänä nestettä mitä oon pystynyt juomaan, on mehukeitto. Vähän sain ruuan jälkeen alas jääkapissa ollutta lähdevettä. Muutama päivä sitten kun olin kuumeessa, niin sillon kyllä maistui vesi, mutta nyt vesi, mehut ym kaikki oksettaa.
Voi, kuulostaa kurjalta, yritä kuitenkin pysyä nesteytettynä <3 Onneksi ihan pieninä määrinäkin voi juoda jos tuntuu helpommalta ja auttaisko vaikka pilli?

Mites, paleleeko teitä muita edelleen? Tärisen nytkin täällä sohvalla, huoh. Ja sitten tietty nukkuessa hikoo ihan kamalasti, oon niin ällöttävä. Oli pakko laittaa sauna lämpiään, en tarkene mennä suihkuun ilman! Ärsyttää, kun en saanu itteeni tänään sinne kauppaan. Huomenna yritän kyllä valvoa edes suurimman osan päivästä! Varmaan tää nukkuminen lietsoo väsymystä myös?

Just viim. Perjantaina tuskailin tätä oloa.. kauanko tätä kestää.
Laiskapaska olo koko päivän, 10 tunnin yöunet, jatkuva pahoinvointi (syödessä helpottaa - no eivoi syödä koko ajan!!!).
Asiaa ei auta taapero ja vuorotyö.
Sohvalla makuulla olis hyvä..

Naapuri varmaan kattoo ihmetellen ku muksu istuu keinus ja mulla siinä puutarhatuoli josta keinutan. 🙈

Takaisin