Ootko varma, että tulee kohdunsuulta, ettei oo peräpukama?Varoitus, nyt tulee vähän yksityiskohtia.Ensin kävin vain pissalla ja luulin, ettei tänään vuotanutkaan, mutta kun kävin isommalla asialla, tuli taas pari tippaa verta. Luulen, että se vuoto liittyy nimenomaan siihen. Ehkä se paine aiheuttaa sen, että tulee muutama tippa verta kohdunsuulta. Mutta taaskin se jäi siihen pariin tippaan ja loppui sitten taas kokonaan.
Fiilis on aika vaihteleva. Eipä tässä voi kuin odottaa ja toivoa, että ensi viikolla ultrassa näkyy pikkuinen sykkivä sydän.
Ensin kävin vain pissalla ja luulin, ettei tänään vuotanutkaan, mutta kun kävin isommalla asialla, tuli taas pari tippaa verta. Luulen, että se vuoto liittyy nimenomaan siihen. Ehkä se paine aiheuttaa sen, että tulee muutama tippa verta kohdunsuulta. Mutta taaskin se jäi siihen pariin tippaan ja loppui sitten taas kokonaan.
Meillä on siis jo hankittuna aika hyvä paketti, toki tämmösiä käytännön juttuja kuten, tutteja, pulloja, harsoja, vaippoja ym. ei olla vielä hankittu. Vaunut meillä on ollu jo tovin hankittuina, siltä rumbalta olen jo säästynyt. Mä oon tiennyt jo vuosia että haluan juuri tietyt vaunut tietyillä ominaisuuksilla ja tietyllä värillä. Kun sen yhden kerran ne vaunut jossa yhdisty kaikki mun vaatimukset ilmaantui toriin lähes käyttämättöminä ja puolihintaisina niin minähän ostin ne.
Siellä ne osissa venailee käyttäjäänsä. Nää on siis Emmaljungan DuoEdget värissä Outdoor timber.