Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisäyksenä vielä, että haluaisi kyllä varmemmille viikoille asti päästä ennen kertomista, kun kokemusta myös km:sta.

Onko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta?

Mun on varmaan pakko esihenkilölle kertoa kun eka neuvola tietty ajottuu just työajalle, vähän jännittää😅
Mulla sama et jos en saa vaihdettua vuoroa niin on vissiin pakko kertoa vaikka en haluais vielä😅

Tervehdys! Pomppaan myös mukaan keskusteluihin. Plussa saatu perjantaina ja nyt on lähtenyt viivat vahvistumaan niin uskaltauduin tänne. 🤗 Luin viestiketjun läpi ja nyt sitten varmaan pitääkin alkaa tykittämään viestejä kunnolla jotta pääsee salaiseen ryhmään. 😁✌🏻
Onnea plussasta ja tervetuloa!😍

Onko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)
Mulla oli menkkamaista polttoa alavatsalla parina päivänä ja kolmantena päivänä ekoista kivuista sain ensimmäisen haamun. Ajallisesti voisi siis ehkä liittyä kiinnittymiseen. Dpo:ta en valitettavasti tiedä🙈 Kolmannesta päivästä alkoi myös vuoto, epäilen senkin liittyneen kiinnittymiseen!

Mää soitin tänään neuvolaan vaikka olin kans ensin ajatellut että soitan vasta kuun lopussa. Hyvä että soitin kun selvis sit että ekassa neuvolassa pitäis käydä 8-9 viikoilla että saa ajoissa ajan NT-ultraan. Toki käytännöt varmasti vaihtelee kunnittain, mutta näin täällä meillä.
Tää on hyvä pointti huomioida! Mulla ultrat menee eri kautta kuin neuvolan ja raskauden seuranta muutenkin tiheämpää kuin ''normaalisti'' niin ei siitä pelkoa ettei saisi aikaa. :smiling-eyes:

Kiitos vastauksista kiinnittymiskipuihin liittyen. Itsellä ei tosiaan tietoa ovispäivästä, joten sen perusteella en osaa tarkemmin arvioida tilannetta. Kiinnittymiskipu olisi kuitenkin mieluisampi lopputulos kuin joku kohtutulehdus (gynen antama toinen vaihtoehto)... Toivon siis parasta!

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään... Ens viikolla lomareissu, joten ehkä matkaseuralle pitää kertoa. Varsinkin kun pahoinvointia on reilusti. Töissäkään en ole vielä sanonut. Ehkä esihenkilölle pitää jossain vaiheessa, kun neuvola osuu työajalle... Tai sitten vaan teen tunnit takaisin :)

Mulla vuorotyö niin saa helposti neuvolat vapaa ajalle :) tein sit tänää viel testin ku niin oireeton olo ni tuli kyl nii vahva viiva ettei mitää epäilystäkää :D

Ompas vaikeaa saada ne 30 viestiä täyteen. :o puuttuu vielä kai 10 :D

Kattelin aiemmin päivällä tuota minkä kokoinen vauvasi on juttua ja kauhistuin 😄 kesäloman alkaessa mansikan kokoinen ja loppuessa ollaankin sitten jo sokeripussissa 😂 löysin viime raskaudesta kuvan samoilta viikoilta ja kyllähän mulla ihan selvä maha on jo silloin ollut. Saas nähdä pystynkö salaan rakenneultraan asti.

Takaisin