Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama et jos en saa vaihdettua vuoroa niin on vissiin pakko kertoa vaikka en haluais vieläOnko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta?
Mun on varmaan pakko esihenkilölle kertoa kun eka neuvola tietty ajottuu just työajalle, vähän jännittää![]()
Ei oo vieläOnko täällä joku hyväksytty jo salaiseen ryhmään?![]()
Mulla oli dpo8 "menkkajomotusta", dpo10 sit tein plussatestin.Onko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)
Onnea plussasta ja tervetuloa!Tervehdys! Pomppaan myös mukaan keskusteluihin. Plussa saatu perjantaina ja nyt on lähtenyt viivat vahvistumaan niin uskaltauduin tänne.Luin viestiketjun läpi ja nyt sitten varmaan pitääkin alkaa tykittämään viestejä kunnolla jotta pääsee salaiseen ryhmään.
![]()
Elättelen toiveita, et tänä iltana, jos niitä lisäyksiä aina ti ja pe tehdään ja yleensä ilta-aikaan.Pääsispä pian sinne!![]()
Mulla oli menkkamaista polttoa alavatsalla parina päivänä ja kolmantena päivänä ekoista kivuista sain ensimmäisen haamun. Ajallisesti voisi siis ehkä liittyä kiinnittymiseen. Dpo:ta en valitettavasti tiedäOnko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)
Mistä tiedät, että iltaisin?Elättelen toiveita, et tänä iltana, jos niitä lisäyksiä aina ti ja pe tehdään ja yleensä ilta-aikaan.![]()
Mistä tiedät, että iltaisin?![]()

Tää on hyvä pointti huomioida! Mulla ultrat menee eri kautta kuin neuvolan ja raskauden seuranta muutenkin tiheämpää kuin ''normaalisti'' niin ei siitä pelkoa ettei saisi aikaa.Mää soitin tänään neuvolaan vaikka olin kans ensin ajatellut että soitan vasta kuun lopussa. Hyvä että soitin kun selvis sit että ekassa neuvolassa pitäis käydä 8-9 viikoilla että saa ajoissa ajan NT-ultraan. Toki käytännöt varmasti vaihtelee kunnittain, mutta näin täällä meillä.

Kovasti toiveissa, että sinne loppukuun odottajiin vielä ehtis mukaan.