Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Ultrassa käyty ja viikot vastaa noin 8+3 tai jotain, mut vaihdetaanbla vasta np ultran jälkeen kun tää ultra ek tosiaan ollu tarkka. Kiva oli kuitenkin nähdä että pallerolla oli edelleen kaikki hyvin ja sydän sykki vimmatusti. Tekis niin mieli kertoo jo kaikille mut en uskalla vielä

Onjo muilla allergian kans hankalaa? Syön kyllä histeciä mutta neuvolassa sanoivat että vain 1tabl/päivä ja oon ihan tuskainen kun nenä vuotaa ja silmät kutiaa.. Menis jo tää pahin siitepölykausi!

Onjo muilla allergian kans hankalaa? Syön kyllä histeciä mutta neuvolassa sanoivat että vain 1tabl/päivä ja oon ihan tuskainen kun nenä vuotaa ja silmät kutiaa.. Menis jo tää pahin siitepölykausi!

Mun pelastus on nenäsumute ja silmätipat. :) Pillerit vielä väsyttääkin mua ihan kamalasti.

Ps. Näistä olisi ehkä kivempi keskustella tuolla muissa ketjuissa (esim. Oireet tai kesäkuun keskustelut), ettei tämä listaketju täyty muusta höpinästä. :)

Mun pelastus on nenäsumute ja silmätipat. :) Pillerit vielä väsyttääkin mua ihan kamalasti.

Ps. Näistä olisi ehkä kivempi keskustella tuolla muissa ketjuissa (esim. Oireet tai kesäkuun keskustelut), ettei tämä listaketju täyty muusta höpinästä. :)

Ai sori en tajunnutkaan et tosiaan tää on vain listaketju

Status
Not open for further replies.
Takaisin