Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Puhelin ilmeisesti tilttasi kuin tuli noin monta kertaa viesti :D noh tänään tosiaan plussasin ja viimeksi menkat alkanut 24.4 :) Nuvaring ollut käytössä mutta ilmeisesti nyt ei ihan toiminut :)

Mulle vois vaihtaa lasketun ajan, kun ultrassa siirtyi hieman myöhemmäksi. :)

17.1 / Desiree84/ KOKS/ 3.lapsi

Tervetuloa kaikki uudet ketjuun, meitä onkin jo ihanan iso porukka! Pääsin viimeviikolla ultraan mutta niillä oli neuvolassa niin huono ultralaite että varmoja viikkoja eivät osanneet sanoa. Huomenna menen uudestaan. Itse olen varma milloin pikkuinen on hedelmöittynyt, sillä mies oli niin paljon huhtikuussa työmatkoilla et vaihtoehtoja ei ole kiva silti päästä uudelleen ultraan vaikka viimeksi jo nähtiin pikkuinen oikeassa paikassa ja sydänkin lyömässä.
kuinka monella jo pahoinvointi alkaa hellittää? Mulla alkaa pikkuhiljaa poistua takavasemmalle ehkä, sillä ruokaakin saan syötyä jo vähän eikä tarvi pelkällä appelsiinkmehulla elää

Mä tein tosiaan lauantaina päivällä digitestin, joka näytti 2-3 ja tänään aamulla näytti 3+ tosiaan tää on saanut alkunsa nuvaringistä huolimatta eli tälläinen yllätys meille :) neuvolaan soitin tänään ja sanoi että ois 6+4 :D

Mulla LA vaihtui tänään kun kävin ultrassa. Edellinen päivä oli 17.1 ja nyt 23.1. Eli jos sen vois vaihtaa :-)

Status
Not open for further replies.
Takaisin