Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Moikka! Kai minäkin ilmoittaudun mukaan!
Eli la omien laskujen mukaan 7.1 TAYS ja neljäs tulossa :)
Mulla on tiistaina ultra jossa varmistetaan laskettu aika.mietin että olisin sitten vasta tullut tänne huhuilemaan mutta en malttanut. Facessakin oon jo salaisia ryhmiä etsinyt, mutta en löytänyt. Tänään ollut mahassa tosi kovia vihlaisuja mutta arvelin että koska nyt ehkä alkoi 9.'raskausviikko niin kai se kohtu jo kasvaa. Maha ainakin pullahti viimeviikolla kunnolla esiin. Ihan kuin kroppa olis vaan laittanut "raskausmoodin" päälle ja maha vaan tuli esiin :nailbiting:

Moikka! Kai minäkin ilmoittaudun mukaan!
Eli la omien laskujen mukaan 7.1 TAYS ja neljäs tulossa :)
Mulla on tiistaina ultra jossa varmistetaan laskettu aika.mietin että olisin sitten vasta tullut tänne huhuilemaan mutta en malttanut. Facessakin oon jo salaisia ryhmiä etsinyt, mutta en löytänyt. Tänään ollut mahassa tosi kovia vihlaisuja mutta arvelin että koska nyt ehkä alkoi 9.'raskausviikko niin kai se kohtu jo kasvaa. Maha ainakin pullahti viimeviikolla kunnolla esiin. Ihan kuin kroppa olis vaan laittanut "raskausmoodin" päälle ja maha vaan tuli esiin :nailbiting:
Ne on nimenomaan salaisia, joten etsimällä ei löydä ;) Mutta täällä on fb ryhmien mainostaminen kiellettyä.

Tervetuloa kaikille uusille ja toivotaan että kaikki pysyy matkassa mukana :)

Pahoittelut kaikille Jotka ovat tippuneet <3

Itse en uskalla puhua asiasta jotta mikään ei menisi mönkään mutta jäätävä pelko seuraa kokoaika... Takana 1 tuulimuna ja 1 varhainen keskenmeno

Nyt vaikuttaa lupaavalta mutta nuo edelliset varjostavat tätä raskautta...

Pahoittelen että en ole ollut keskusteluissa juuri mukana... Tilanne varmasti muuttuu kun saa tarkemmin tietää että pysyy matkassa vaiko eikö..

Hieno määrä jo kasassa odottavia :)

Tervetuloa uusille!

Täällä kramppaa alamaha aika lailla, huomenna onneksi ultra... Katsotaan onko pikkuinen enää mukana menossa :/

Tynttiii &napero 8+3

119, jos minäkin saisin nimeni listoille :) Pitääkö jotai poppaskonsteja tehdä, että pääsee listalle mukaan? :)

Ai kamala! Oonko unohtanut sut välistä?! :o Ootko laittanut sun tietoja viestillä vielä vai enkö ole huomannu! Anteeksi :(

Ai kamala! Oonko unohtanut sut välistä?! :eek: Ootko laittanut sun tietoja viestillä vielä vai enkö ole huomannu! Anteeksi :(

Siis oon mä täällä ilmoittautunut yleisellä viestillä!

23.1./hya85/TAYS/neljäs

Ei hätää :D

muoks. oon ihan uusi foorumilla ni en sitten tiedä, olisiko sulle pitäny ihan yksityistä viestiä laittaa :)

Siis oon mä täällä ilmoittautunut yleisellä viestillä!

23.1./hya85/TAYS/neljäs

Ei hätää :D

muoks. oon ihan uusi foorumilla ni en sitten tiedä, olisiko sulle pitäny ihan yksityistä viestiä laittaa :)

Tarkoitin ihan yleistä viestiä :) En ollut huomannut kaikkien seasta sua. Pahoittelut, listalle tottakai laitan sut. Hyvä kun huomautit :)

Hetkonen siis onko se tämän ketjun ensimmäinen viesti mitä aina päivitetään uusilla odottajilla? Vai mistä sen päivitetyn version siis löytää?

Mä oon muutaman kerran käynyt sitä ensimmäistä viestiä kurkkimassa mutta siinä on olevinaan 93 odottajaa tällä hetkellä ja on ollut musta jonkun aikaa.

(Sorry aivot käy tosi hitaalla :-D)

Edit: siis miten voi olla :D kävin vielä kerran siellä ekalla sivulla ja nyt se päivittynyt lista oli siellä...... En luota enää omiin silmiini!

Status
Not open for further replies.
Takaisin