Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Tuolla alempana on oireet ketju :) osalla ainakin edellinen raskaus on ollu oireeton. Raskaudet ei samalla ihmisellä oo samanlaisia. Ihan esimerkkinä mulla eka raskaus oli voimakastakin pahoinvointia mut identtisellä kaksoissiskolla vaan väsymystä.

Onko täällä ketjussa muita, Jolla ei oo yhtään raskaus oireita. Ihtellä ei oo minkäänlaista viimme viikko oli vaan et väsytti koko ajan. Minä perjantaina plussasin eka kertaa. Mut itselläni ollu lauantaista lähtien flunssa päällä.
Ensimmäisessä raskaudessa oli kaikki mahdolliset oireet. Vähän ruvennu huolestuttaan.

Mulla myös aika vähäisiä oireita, pahoinvointia on silleen satunnaisesti, joskus aamulla joskus yöllä, ja kyllä mä väsyneempi olen. Mutta ainoo selkeä muutos aiempaan on ihan tajuton nälkä ! Voisin syödö jatkuvasti. Ja sit taaas oon jotenkin ihan super rauhallinen ja iloinen, aiemmista raskauksista oon ollut oikea hormoonihirviö ja muutenkin ollut jos minkälaista oiretta.. Ja jotenkin tän rauhallisuudem takia en edes oikein osaa stressata tätä vähäoireisuutta

Mulla ei oikeestaan muuta ku rinnat kipeät ja turvonneet ja semmonen outo olo. Pahoinvointia tai mitään himoja/ällötyksiä ei oo vielä mitään ollu.
kukkanen8: luulisin että on sinullakin vielä sen verran alussa ettei ole ehtinyt suurempia oireita tulla :)

Annulii
Sillonko oli ensimmäinen raskaus tuli jo oireet ennen ku olin plussannu. Ja ne kestin kokon raskauden ajan.
Eipäs se haittaa vaikka oireet pysyy pois kokonaan, meinaan eilen sain kesätyöpaikan ja pitäs ny alottaa viimmenen päivä. Mut yhden oireen äsken huomasin kahvi ei enään maistu hyvältä mitä se on maistunu ennen :)
Itellä menossa ny 4vko+3pv

Uskaltaisinkohan minäkin liittyä joukkoon ?!

7.1/Mymmeli <3/ 38v. K-PKS/ viides

(3 isompaa lasta aikasemmasta avioliitosta ja nyt uusperheellisenä elellään ja meillä yhteinen neiti 1v6kk. ja kaveria kovasti odotellaan)

Kävin alkuraskauden ultrassa ja mitään ei näkynyt paitsi suurentunut kohtu ja ehkä jotain epämääräistä.... nyt sit jännitetään miten käy... Viikkoja oli silloin vain 5+5 että hyvinkin mahdollista että siellä pieni kuitenkin kasvaa :Heartred

Kauheen varovasti mukaan tulisin ,useemman päivän haaleita viivoja tehny. Katotaan tummuuko nuo tuosta?

Mut siis tiedot:
25.1/ Huli/ 31/ PKSSK/ neljäs

Status
Not open for further replies.
Takaisin