Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hei. Kainosti tänne kolkuttelen :smiley-ashamed008 L.a. näillä näkymin olisi 26.1.2017. Vähän noi laskurit antaa eripäiviä. Eli 5. Rv menossa.
Olen 36v uusperheen äiti Pääkaupunkiseudulta
ja tämä Pulla on ensimmäinen yhteinen :happy:

Täälläkin plussattu keskiviikkona, joten nyt on syytä liittyä mukaan.. 24.1. / Matkalla / 23 / HYS / ensimmäinen
Kovasti ja pitkään ollaan tätä esikoista odotettu tulevaksi, joten toivotaan niin paljon että raskaus etenee hyvin ja pieni pysyy matkassa mukana loppuun asti <3

Muilla repiviä kipuja alavatsassa? Kaaauheeta kun nousee jostakin ni tuntuu kuin koko kohtu irtoaisi.

Tynttiii ja napero 7+2

Hassua miten sitä vaan tietääkin olevansa raskaana jo ennen plussaa. Itsekin tiesin jo pari päivää ennen testiä, että nyt on tärppi käynyt. Ja ekan plussan sain tikkuun tyyliin 3+3 dpo 9 o_O

Dpo on lyhenne englannin kielen sanoista days past ovulation. Eli monta päivää ovulaatiosta on aikaa :) esim zenin kirjotuksessa hänellä 9 päivää ovulaatiosta.

Hei, mäkin varovaisin mielin täällä ilmoittelen, että mukana ollaan! Tein 19.5. haamun ja eilen 20.5. sit plussasin clearbluen digitestillä. Selkeästi siinä, luki et "raskaana 1-2 viikkoa" :)

Nyt vaan mietityttää, että olenko ainut, joka ei tarkkaan tiedä mitään raskausviikkoja tai päiviä ovulaatiosta jne? Toki laskuriin syötin edellisten menkkojen alkamispäivän, mutta tämä oli tosiaan tärppi kerrasta, kun päätettiin että saa tulla jos on tullakseen. Kierron pituus vähän vaihtelee.

Tuntuu että oon ihan ulalla :grin Oletteko soitellut neuvolaan heti plussan jälkeen? Laskurin mukaan olisin viikoilla 4+2 ja laskettu 26.1.2017. Mut vielä kyllä pelottaa onnistuuko tämä!

Ihanan synttärilahjan kyllä sain, kun tänään mittarissa 27v. Ensimmäinen lapsi kyseessä.

Hei, mäkin varovaisin mielin täällä ilmoittelen, että mukana ollaan! Tein 19.5. haamun ja eilen 20.5. sit plussasin clearbluen digitestillä. Selkeästi siinä, luki et "raskaana 1-2 viikkoa" :)

Nyt vaan mietityttää, että olenko ainut, joka ei tarkkaan tiedä mitään raskausviikkoja tai päiviä ovulaatiosta jne? Toki laskuriin syötin edellisten menkkojen alkamispäivän, mutta tämä oli tosiaan tärppi kerrasta, kun päätettiin että saa tulla jos on tullakseen. Kierron pituus vähän vaihtelee.

Tuntuu että oon ihan ulalla :grin Oletteko soitellut neuvolaan heti plussan jälkeen? Laskurin mukaan olisin viikoilla 4+2 ja laskettu 26.1.2017. Mut vielä kyllä pelottaa onnistuuko tämä!

Ihanan synttärilahjan kyllä sain, kun tänään mittarissa 27v. Ensimmäinen lapsi kyseessä.
Mä en tiiä mitkä viikot mulla on selviää vasta kesäkuussa kun on ultra :) 4+jotain sano ultraava täti perjantaina :) ja kyl mä soitin neuvolaan aika pian :) ja onnitteluja synttäreistä ja plussasta :)

Näin kesäaikaan kannattaa ajoissa soitella neuvolaan. sielläkin varmasti kohta ekat kesälomat jo alkaa :)

Et varmasti ole ainoa, en minäkään tiennyt esikoisen aikaan :) Tässä vuosien varrella sit on vaan alkanut himotestaajaksi ja kovin hätäiseksi, niin ovulaatiotestien kuin raskaustestienkin suhteen :smiley-ashamed005:rolleyes::grin melkein joka aamulle pitää olla dipattavaa :laughing021

Plussasin viime viikonloppuna. Nyt perjantaina oli sattumalta endometrioosin kontrolli. Ultrattiin ja siellä se oli ihan oikealla paikalla, sydän ei vielä lyönyt. Viikko 5 menossa.
Yrityskierto oli kuudes.. olin varautunut pidempäänkin kun hankala endometrioosi.
Tissit on tosi kipeet, ei pysty nukkuun mahallaan. Muuten ei vielä muita oireita.
19.1. / heqq / 27 / ksks / eka

Status
Not open for further replies.
Takaisin