Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Täällä ilmottautuu varovaisesti yks, 24.1/26/NKL/kolmas. Piiikkkuhiljaa haalenevia plussia olen tässä 4kpl tehnyt, vähän on epävarmat fiilikset kun aiemmista tytöistä on heti pärähtänyt tummanpunaiset viivat ja nyt huomattavasti haaleammat mutta kuitenkin ihan selvästi erottuvat ja ovat vahvistuneetkin.

Itekkin tulen varovasti mukaan. Tänään soittelin neuvolaan aikaa ja sainkin kuukauden päähän. Laskurin mukaan olis
LA 21.1/ kukkanen8/ 28/ OAS/ toinen

Hei vaan! Täällä huhuilee lauantaina plussannut :) mahtuuhan vielä mukaan? LA on netin laskurilla laskettu, joten se voi vielä muuttua, mutta nyt mennään tällä!
Elikkä oon 25-vuotias yhden miehen vaimo ja yhden pojan äiti Tampereelta :)

LA 17.1. Awsedr / 25 / TAYS / toinen

Tulen varovasti mukaan...
Raskaus selvisi vahingossa verikokeessa, mutta onnellisia olemme silti!

La 5.1/ikä 25 / lapsia 1/ Mikkelin keskussairaala

Takana viime vuonna kohdun ulkoinen, 2013 RV 10 keskenmeno, RV 16 kuolleena synnytys....

Tänään eka neuvola ja ultra, raskaus normaali kohdussa ja sydän sykki hurjaa kyytiä :shy:

Onnea kaikille ja tarrasukkia!

Tynttiii ja napero 6+4

Tervetuloa tynttiii :-) hurjasti onnea ylläriplussasta :-)

Onko täällä ketjussa muita, Jolla ei oo yhtään raskaus oireita. Ihtellä ei oo minkäänlaista viimme viikko oli vaan et väsytti koko ajan. Minä perjantaina plussasin eka kertaa. Mut itselläni ollu lauantaista lähtien flunssa päällä.
Ensimmäisessä raskaudessa oli kaikki mahdolliset oireet. Vähän ruvennu huolestuttaan.

Status
Not open for further replies.
Takaisin