Tammikuiset 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Badgyal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Badgyal

Vasta-alkaja
Tervetuloa tänne kaikki, joiden laskettu aika on tammikuussa 2026. Tämän olisi tarkoitus olla itselleni toinen lapsi ja epävarmat viikot päättyy juhannukseen. Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa.

Täälläkin toinen lapsi, esikoinen on reilun vuoden ikäinen taapero. Eilen plussasin ja nyt sit uusi jännityskierros ja toivotaan että kaikilla kaikki menee hyvin❤️. On tää taas niin jännittävää!

Mullakin vähän reilu vuoden ikäinen taapero tällä hetkellä. On tää kyllä ihanaa ja jännittävää! Nyt vaan toivotaan parasta, että pienet pysyy matkassa ❤️

Minä myös reilu vuotiaan taaperon äiti ❤️

Vaikka edellisestä raskaudesta ei sen pidempää aikaa ole, niin mieli on kyllä ollut hyvä unohtamaan nämä ensimmäisten viikkojen jännitykset! Toivotaan tosiaan, että kaikilla matka päättyy hyvin 🫶🏻

Hei, täällä olisi kanssa toinen lapsi tulossa. Toivotaan että taapero ei onnistu sabotoimaan vilkkaalla luonteellaan. Täytyy nyt ainkin mahan päällä pomputtelut jättää pois. 😅

Minulla on pian 4v täyttävä lapsukainen. Perjantaina tein parin vuoden yrittämisen jälkeen haalean testin, mikä on nyt pikkuhiljaa viikonlopun aikana vahvistunut ❤️

Oletteko muutkin koukussa testaamiseen? 😅 Viime vuosina on tehty monta negatiivista testiä ja tämä tuntuu vielä kovin epätodelliselta.

Mulle tämä raskaus on kolmas. 🥰 Esikoinen täyttää tänä vuonna 12 ja kuopus (pitääkö totutella sanomaan keskimmäinen 🫣) täyttää ihan pian 10.

Oon testannut ainakin kuusi kertaa vklp aikana. Ens viikolla testaan vielä, että vahvistuuko viiva.

Täällä eka haalea viiva tuli keskiviikkona ja torstaina tein digin mihin tuli raskaana! 😍 Minulla on ennestään lapset vuosimallia -12 ja -14 ja nyt tuleva vaavi on nykyisen mieheni ensimmäinen lapsi 🤗 Jännittää kovasti, kun on niin pitkä aika edellisistä raskauksista ja on keskenmenoja pari tullut, että meneehän nyt kaikki hyvin maaliin saakka! 🥹💕

Ja kyllä olen ollut kova tyttö testailemaan 🤣 Paljon negoja tullut alkuvuonna ja nämä plussat on nyt ollu niin ihania, mutta hämmentäviä 😍 Huomiselle ois vielä viikkodigi ja jos katsois miten pregcheck viiva on vahvistunut ja josko sit riittäis. 😂

Oli kyllä niin söpöä, kun yllätin tytöt, kun tulivat kotiin isältään ja molemmat alkoivat itkeä hirveesti, kun näkivät testin ja pienet tutit mitkä ostin valmiiksi yllätystä varten! 🥹😍 Ovat odottaneet niin kovasti, että saisivat pikku sisaruksen mitä hoitaa! 🤗

Onnea kaikille plussista ja kaikille meille paljon tarrasukkia matkaan!!! 💕

Liitteet

• IMG_20250519_074222.jpg
    IMG_20250519_074222.jpg
    952.7 KB · Katsottu: 12
Oi Tipsi89 miten ihanat reaktiot isoilla siskoilla. :) Mä odotan kanssa kovasti mun "isojen" reaktiota, kun ovat jo useamman vuoden toivoneet vauvaa. :D Isänsä luona heillä jo onkin reilu vuoden ikäinen pikkusisarus.

Tuleva vauva on myös mun miehen ensimmäinen.

Oi Tipsi89 miten ihanat reaktiot isoilla siskoilla. :) Mä odotan kanssa kovasti mun "isojen" reaktiota, kun ovat jo useamman vuoden toivoneet vauvaa. :D Isänsä luona heillä jo onkin reilu vuoden ikäinen pikkusisarus.

Tuleva vauva on myös mun miehen ensimmäinen.
Teillä on siis hyvin samanlainen tilanne kuin meillä! 🤗
Sielläkin varmasti isommat ovat onnessaan, kun kuulevat uutisen! 😍🥳

Ekasta tein varmaan 7 testiä, ja digejäkin ainakin 4, että varmasti sain 3+ viikoiksi. Nyt testasin yhdellä varhaisella, yhdellä normitestillä ja yhdellä digillä josta tuli silloin 2-3. 🤭

Heips, täällä kanssa elämäni ensimmäinen positiivinen raskaustesti tuli tehtyä 16.5 perjantaina 😍 8kk yrittämistä takana, PCOS todettu ja toinen kierto oli käytössä letrot ja tärppäsi. Nyt toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukana 🤞🏼

Takaisin