Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajoittain, ehkä pari kertaa päivässä, on tullut sellaisia hetkellisiä menkkatyylisiä kipuaaltoja alavatsaan, mutta ne menee nopeasti ohi. Sen lisäksi just sellasta pientä nippailua/juilimista vaihtelevasti. Ei mitään häiritsevää. :)

Mulla meinaa olla ihan tukalaakin oloa toisinaan. Vahvaa paineen tunnetta, juilimista, särkyä ja epämukavaa pingottamisen tunnetta. Kaipa tämä kuuluu asiaan. Vaikka monta raskautta jo takana, niin ei näitä alkuraskauden oireita muista :)

Varhaisultra on varattu ens kuun puoleen väliin, en millään malttais odottaa nt-ultraan. Varsinkin kun varhaisultrassa todettu kkm takana vuosia sitten.

Juilii ja just menkkamaisia kipuja mut ei koko aikaa. Töissä kun on koko päivän jaloillaan ja ai jumalauta kun kerää ilmaa mahaan koko koti matkan saa piereskellä, nauroin miehelle äsken kun töist tulin et varmaan auton vois vaihtaa kulkemaan kaasulla :laughing002 muuten myös pieniä nippailuja :happy:

Täällä kans melkein päivittäin semmosta menkkakipujen tyylistä jomotusta ja ikävää paineen tunnetta. Repäisykipuja jos vaikka aivastaa auts :arghh:

Täällä kans yksi varovainen moikkaus. Plussa testattu alkuviikosta, epäuskoinen olo siitä vieläkin. Edellinen odotus alkoi yli vuoden toivomisen jälkeen ja nyt on ollu ehkäisyt pois useamman vuoden. Muutama negatiivinen testi sinä aikana tullu, ja pohdin jo ettei muuta tulekaan. Oksettavaa oloa, nälän tunnetta ja silmissä sumenemista on ollu. Neuvola-aika vasta 11.6, jänniä päiviä edessä. Erittäin ihana asia olis jos saatais pikkusisarus esikoiselle :)

Komppaan edellisiä kirjoittajia et jännä miten parinkin viikon ikäerolla on niin erilainen tilanne jo. Tuntuu vielä kaukaisilta kaikki varhaisultrat yms. muut, mut pikkuhiljaa perässä tullaan :joyful:

Tosi kurjia kaikki vuodot ja kivut mitä monilla on ollu :sad001 Toivottavasti ne helpottais! Tsemppiä kaikille :Heartred

Täällä kans yksi varovainen moikkaus. Plussa testattu alkuviikosta, epäuskoinen olo siitä vieläkin. Edellinen odotus alkoi yli vuoden toivomisen jälkeen ja nyt on ollu ehkäisyt pois useamman vuoden. Muutama negatiivinen testi sinä aikana tullu, ja pohdin jo ettei muuta tulekaan. Oksettavaa oloa, nälän tunnetta ja silmissä sumenemista on ollu. Neuvola-aika vasta 11.6, jänniä päiviä edessä. Erittäin ihana asia olis jos saatais pikkusisarus esikoiselle :)
Onnea! :) Mikä La sulla ois? Minä kanssa perän pitäjänä, LA 31.1 näillä näkymin. Tuntuu tosiaan hassulta kun loppupäässä suhteessa vähemmän porukkaa ja tuntuu että suuri osa kerennyt jo kirjoitella hyvän tovin ja varhaisultriakin jo käyty yms. Mut jospa mekin vielä "mukaan" päästään :)

Hei! Täällä kans uusi odottaja, olen tässä taustaillut jonkin aikaa, mutta tänään oli varhaisultra niin uskalla ilmoittautua mukaan la 15.1 6 ttä odottelen miehellä olis ensimmäinen. vuosi sitten oli keskeytynyt keskenmeno niin varovainen vielä. Aivan jäätävät oireet ollu n. 1kk ajan onneksi on kesä loma töistä ei tulisi kyllä nyt mitään. Kiva päästä juttelemaan ja saamaan vertaistukea.

Tervetuloa mimma79 :)
Menispä pari viikkoa äkkiä, niin pääsis itsekkin varhaisultraan..Mulla oli kkm ennen keskimmäistä ja sen myötä alkanu varhaisultraa jonkinlaisena rajapyykkinä pitämään, et jos siellä kaikki ok niin vähän levollisemmin mielin kohti nt-ultraa sitten.

Minä poistun täältä, valitettavasti :sad001

Tänään oli kontrolliultra. Hcg laskenut 26 000 -> 23 000, alkio kutistunut(?) edellisestä ultrassa (5pv sitten) jossa vastasi 6+3, nyt enää 6+0, ei sykettä. Kuukautisista laskien nyt olisi rv 8+2, ovulaatiosta n. 7+5. Naistenpolilla vielä uusintaultra, sitten sain mifegynen ja huomenna kotona tyhjennyslääkkeet.

Tämä oli ensimmäinen alkanut raskaus vuoden yrityksen aikana, ja hitto tämän kehoni sai aikaan, sisääni kuolleen alkion joka ei edes suostu poistumaan sisältäni. :shifty:

Tänään oli kontrolliultra. Hcg laskenut 26 000 -> 23 000, alkio kutistunut(?) edellisestä ultrassa (5pv sitten) jossa vastasi 6+3, nyt enää 6+0, ei sykettä. Kuukautisista laskien nyt olisi rv 8+2, ovulaatiosta n. 7+5. Naistenpolilla vielä uusintaultra, sitten sain mifegynen ja huomenna kotona tyhjennyslääkkeet.

Tämä oli ensimmäinen alkanut raskaus vuoden yrityksen aikana, ja hitto tämän kehoni sai aikaan, sisääni kuolleen alkion joka ei edes suostu poistumaan sisältäni. :shifty:

Voi ei Lilja! :sorry: Kauheesti voimia sinne ja toivotaan et tyhjennys onnistuu kerralla ja menee kipujen suhteen helposti ohi :Heartred Oon käyny saman läpi 12+ viikoilla. Se on sellanen kokemus jota ei kelleen toivoisi, mutta pikkuhiljaa ajan kanssa alkaa helpottaa, vaikka sitä nyt onki varmasti vaikea uskoa.

Voimia Lilja :Heartred

Koin syksyllä saman, hirveetähän se oli :sad001 Mutta kyllä siitä lopulta yli pääsee ja asia pyörii pikkuhiljaa vähemmän ja vähemmän mielessä. Sitähän ei myöskään tiedä vaikka plussaisitkin jo pian uudestaan. Keskenmenon jälkeen on kuulemma helpompi raskautua kun keho ”muistaa” miten olla raskaana.

Tsemppiä kovasti sulle :Heartred Mulla ainakin auttoi paljon, kun juttelin kaverin kanssa joka oli kokenut saman vähän aikaisemmin joten vertaistukea suosittelen vahvasti.

Eikä Lilja! :smiley-angry017

Voi ei Lilja.:sorry:
Voimia ja toivotaan, että tyhjennys sujuu hyvin.

Takaisin