Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä pystyin olemaan loppuun asti töissä, kun ekaa odotin. Tein kanssa fyysistä työtä. Tai no pidin kuukauden kesäloman ennen äippälomaa. Musta tuntuu että se fyysinen työ auttoi pysymään kunnossa.Mä kans käyn töissä, ja vapaapäivät on aika harvassa. Vielä ei mitään ongelmaa kun ei juurikaan ole mitään oireita, mutta vähän pelottaa et mitäs sit kun maha alkaa kunnolla kasvaa ja jos tulee jotain oireita ja vaivoja, fyysistä työtä kun teen. Toivon kyllä et pystyisin töissä olemaan ihan sinne virallisen äippäloman alkuun asti, mutta saa nähdä. :)
Ollaan oltu yhessä jo kauan ja lapsiasia oli jo tulossa meidän väliin kun mies aina vaan sanoi et ei oo valmis... lopulta keskustelut hänen vanhempien kanssa auttoi ja helmikuussa tehtiin päätös siitä et lapsi saa tulla. No itsehän olin jo niin kauan odottanut, että hankin ovulaatiotestejä kasan ja kun niitä käytettiin niin tärppäs, ainakin kovasti toivon niin, 6+4 tänään ja lauantaina ultraan, jännittää...
Tsemppiä!!!Mä en pystyny enää odottaa. Saa nähdä kuin käy. Ultra muutaman minuutin päästä![]()
vastasi viikkoja 7+3Tsemppiä sinnekin siis! Jännittävä päivä monillaMuakin jännittää hulluna! Ei tule töiden tekemisestä mitään! Ultra siis tänään klo 17.
Tällä hetkellä jotain rv 5+5, ja mulla on lyhyt kierto joten lasketun ajan määrittäminen menee aina alussa pieleen, nyt näyttäisi olevan 12.1. 
Perhe ArteHei yksityisen miettijät,helsingistä löyty hyvä ja kohtuuhintainen ultra...apua...se nimi oli altra...tai jotain sinnepäin,mäkitorpantie 3,osote jäi mieleen,mut nimi ei![]()