Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Silloin kun ekaa odotin niin mielelläni lähdin töistä äippälomalle, kun vuosia olin tehnyt töitä. Ja vieläkin olen äippälomalla.Mä ainakin uskon, että tää on just hyvä aika olla vähän aikaa pois työelämästä, kun niitä taukoja ei ole aiemmin ollut. Ei ole enää niin vasta valmistunut, että olisi hirveä kiire hankkia sitä elintärkeää kokemusta ja toisaalta iän myötä on ymmärtänyt, ettei se substanssi aja ohi, vaikka vähän aikaa olisikin poissa :)

Amk tutkinto täälläkin ja työelämässä jo useita vuosia. Nykyisessä työpaikassa lähtee käyntiin viides vuosi. En osaa edes kuvitella mitä sitten kun jään hetkeksi kotiin.
Tuota mahan kasvua odotan ehkä eniten sekä innolla että kauhulla. Koitan pitää raskauden salassa niin pitkään kuin vaan mahdollista (niin töissä että lähipiirissä). Toisaalta olen kauhea hölösuu että voi olla vaikeata. Suurin syy miksi haluan pitää sen omana asiana on se että olen aina ollut sitä mieltä että ei lapsien saaminen ole mulle niin tärkeetä. Enkä nytkään kokenut sitä vauvakuumetta. Mies kun lasta on jo vuosia halunnut niin en enää keksinyt syitä kieltäytyä kun ei se ajatus lapsesta nyt niin kauhea ollut :D
Oliko muilla vauvakuumeilut yms vai "vahinkolapsi" ( jos niin nyt saa sanoa)? Viikonloppuna