Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enpä oo pitkään aikaan jaksanu kirjoitella tänne mitään, on ollut nimittäin aika rankat pari viikkoa. Kerronpa teillekin, jos muilla ois vaikka samoja kokemuksia...
Viime viikon tiistaina tuli aamusta maha niin kipeäksi että soitin puolison hakemaan mua töistä. Onneksi hän on nyt ollutkin kesälomalla. Autossa sanoin että mennään suoraan sairaalaan, nyt ei oo asiat hyvin. Eikä ollutkaan. Mua tutkittiin koko päivä, kivut oli kovat mutta pääasia ettei meidän vauvoilla ollut hätää. Mä olin niin kipeä etteivät laskeneet kotiin, ja lopulta mahasta löytyi greipinkokoinen myooma. Se leikattiin torstaina, ja perjantaina pääsin kotiin. Nyt kivut alkaa olla poissa, mutta isohko arpi mulla on mahassa johon toki välillä koskee.

Ilmeisesti myooma innostui raskauden myötä kasvamaan. Se oli kierteellä, joka oli syy kovaan kipuun. Aluksi kukaan ei tiennyt mikä mun mahasta löytynyt ylimääräinen pallero oli. Itkettiin miehen kanssa molemmat silloin tiistaina, olihan se hirveää kun ammattilaisetkaan ei tiedä. Sit tuli joku ylilääkäri joka kertoi mikä se on, ja luojan kiitos se oli ilmeisesti hyvälaatuinen. Kaiken tuosta ällötyksestä saivat myös pois.
Nyt sitten yritän ottaa iisisti. Maanantaina pitäis olla jo työkunnossa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Voi kamaluus mikä kokemus! Onneksi saatiin poistettua<3
Voimia toipumiseen :)

Enpä oo pitkään aikaan jaksanu kirjoitella tänne mitään, on ollut nimittäin aika rankat pari viikkoa. Kerronpa teillekin, jos muilla ois vaikka samoja kokemuksia...
Viime viikon tiistaina tuli aamusta maha niin kipeäksi että soitin puolison hakemaan mua töistä. Onneksi hän on nyt ollutkin kesälomalla. Autossa sanoin että mennään suoraan sairaalaan, nyt ei oo asiat hyvin. Eikä ollutkaan. Mua tutkittiin koko päivä, kivut oli kovat mutta pääasia ettei meidän vauvoilla ollut hätää. Mä olin niin kipeä etteivät laskeneet kotiin, ja lopulta mahasta löytyi greipinkokoinen myooma. Se leikattiin torstaina, ja perjantaina pääsin kotiin. Nyt kivut alkaa olla poissa, mutta isohko arpi mulla on mahassa johon toki välillä koskee.

Ilmeisesti myooma innostui raskauden myötä kasvamaan. Se oli kierteellä, joka oli syy kovaan kipuun. Aluksi kukaan ei tiennyt mikä mun mahasta löytynyt ylimääräinen pallero oli. Itkettiin miehen kanssa molemmat silloin tiistaina, olihan se hirveää kun ammattilaisetkaan ei tiedä. Sit tuli joku ylilääkäri joka kertoi mikä se on, ja luojan kiitos se oli ilmeisesti hyvälaatuinen. Kaiken tuosta ällötyksestä saivat myös pois.
Nyt sitten yritän ottaa iisisti. Maanantaina pitäis olla jo työkunnossa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Hui kamala :sad001 Onneksi kivun syy selvisi ja vauvat voi hyvin :) Pikaista paranemista :love7

Hui että! Varmasti ikävä kokemus, mutta hienoa että saatiin pois ja olet jo toipumassa. <3

Toipumista Pantse! Varmaan säikäytti kovasti nuo mahakivut. Hyvä että ovat saaneet myooman pois ja kaikki on hyvin masuasukeilla!

Huh, olipas tarina. Onneksi saatiin pois ja vauva kunnossa <3 Seurataanko sua vielä tarkemmin raskauden aikana tämän takia?

Oho, hurjaa! Hyvä että saatiin hoidettua, tsemppiä toipumiseen! Onko sullakin kaksoset tulossa?

Muokattu viimeksi:
Voiiii herrrrmot!!!
Miten ihmeessä saan pitkää pinnaa... Harmittaa niin sikana kun pinna palaa taaperoitten kanssa. :sad001 Ei mulla edellisessä raskaudessa ollut näin lyhyt pinna. Tosin eipä mulla ollu kahta 1 vuotiastakaan. :dummy1::dummy:

Heh. Kyllä meikäläiselläkin palaa hermo tuon taaperon kanssa. Sitten vielä rupeaa etomaan enempi kun hermot menee. Uhmaikä taitaa nyt ollaan pahimmillaan täällä.

Pinna kans kireällä, herranen aika. Mies työntää suklaata oven raosta rauhoittaakseen :D

Takaisin