Tammikuiset 2019

Jokos muilla raskausoireita havaittavissa? Itellä koko skaala pahoinvoinnista järkyttävään väsymykseen ja kärttymielestä turvotukseen
 
Heippa :) Itse tein eilen positiivisen raskaustestin ja pitihän se heti tänne rynnätä. :grin Laskurin mukaan laskettu aika olis 1.1 niin kuin taisi olla parilla muullakin? :)
Mulle olis (vuosia haaveiltu :D) ensimmäinen lapsonen kyseessä, miehellä ennestään yksi kouluikäinen lapsi.
 
Ainiin, käykää ihmeessä lisäämässä tonne lasketut ajat ketjuun itsenne :)
Kopioitte edelliseltä listan ja lisäätte itsenne. Kiva, kun näkee vähän mille päiville lasketut ajat osuu :)
 
Jokos muilla raskausoireita havaittavissa? Itellä koko skaala pahoinvoinnista järkyttävään väsymykseen ja kärttymielestä turvotukseen
Mulla on vasta dpo 13 meneillään. Joitain oireita on ollut, mutta ei mitään varmoja. Vasta tän aamunen plussa digissä teki olon varmemmaksi. Pc:n tikut haamuillu dpo 10 saakka. Eka oli kyllä niin haalea että ei tosikaan, mutta hyvällä tahdolla siinä jotain näki.
Nännit ja niiden ympärykset on tuntunu ehkä eritavalla herkiltä kuin menkkoja odotellessa. Samoin vatsa jomotukset ehkä erilaisilta. En nyt osaa sanoa onko muuta. Sellanen tasaisen kökkö olo minkä kuittaa tää innostus :joyful:
Pahoin vointia odotellessa. Esikoisesta sitä oli viikot 6-16 ja satunnaisesti koko loppu raskauden. Nuoremmasta vain 6-10.
 
Muokattu viimeksi:
Jokos muilla raskausoireita havaittavissa? Itellä koko skaala pahoinvoinnista järkyttävään väsymykseen ja kärttymielestä turvotukseen

Täällä on ihan hämmentävän vähän oireita. Ainoana oireena DPO19 menkkamaisia kipuja vatsalla, mutta ei vielä muuta, mitä osaisi yhdistää raskautumiseen. Ei kyllä haittaisi, jos oireet pysyisi jatkossakin poissa, inhoan oksentamista yli kaiken.
 
Täällä on ihan hämmentävän vähän oireita. Ainoana oireena DPO19 menkkamaisia kipuja vatsalla, mutta ei vielä muuta, mitä osaisi yhdistää raskautumiseen. Ei kyllä haittaisi, jos oireet pysyisi jatkossakin poissa, inhoan oksentamista yli kaiken.
Oliko se 10 % raskaanaolevista jotka vältty kokonaan pahoinvoinnilta? Ole tyytyväinen niin kauan kun sitä ei ole :) Ja vaikka oliskin, niin kyllä se yleensä 9 kk jälkeen loppuu :wink
 
Jokos muilla raskausoireita havaittavissa? Itellä koko skaala pahoinvoinnista järkyttävään väsymykseen ja kärttymielestä turvotukseen

Mulla kans oksettaa ja yököttää vaan luojan kiitos en vielä oo alkanu oksentamaan. Koko ajan väsyttää ja kiukuttaa ja ei voi kuvitellakkaa olevansa ilman liivejä ku rinnat ja nännit niin arkana. Jospa nämä edes joskus tästä helpottas ku alkaa töissä olla jo vaikeaa salata raskautta.
 
Multa kysyi tänään töissä ensimmäinen mun perjantaisesta vatsataudista että "ettei vaan olis raskaudesta johtuvaa". Siis mitä? Just aamulla tein ekan selvän plussan. En kyllä myöntäny, mutta en kieltänytkään. Sanoin vaan että joku nopeesti ohi menevä vatsatauti se kyllä oli. En oo maininnut sanallakaan töissä että meillä olis vauva haaveita. Voihan se olla että tää ihminen sen jotenki vaistos. Joillainhan on sellanen kyky.
 
Hirveän suuri todennäköisyys ei ole välttyä pahoinvoinnilta siis :laughing002 no ei auta kuin toivoa kuuluvansa siihen 10 % joukkoon
 
Moikka,
Plussailin pari päivää sitten mutta tein juuri äsken yksi testin ja nyt aika varmaan että olen tulossa mammaksi. Ekan testin jälkeen en uskonut olevani raskaana koska oireet eivät selviä paitsi tissijen kipu ja 3 pv myöhästyneet menkat.

Laskurin mukaan mun LA olisi 3.1.2019 ja rv 4+5 olen nyt. Koitan soittaa tänään neuvolaan että saan tietää milloin pääsee ekaan käyntiin. Yksi työmatka 2vko Japaniin edessä niin jänittää paljon. Onko teillä aiemmin kokemuksia lentämisestä raskauden aikana. Tuhannesti kiitos!
 
AnVM91, tervetuloa tammikuisiin! Ekoilla viikoilla ei välttämättä ole mitään oireita :)
 
Tervetuloa AnVM91 :)

Kokemusta ennestään ei ole lentämisestä raskaana, mutta olen reissutyössä, joten myös mulla on lentoja tiedossa. Itse päätin olla stressaamatta, lentäminen kuitenkin on ihan sallittua raskaana tosi pitkään - enemmän kai se on kiinni omista oloista :rolleyes:
 
Tervetuloa joukkoon! :)

Ei kannatta säikähtää vähäisiä oireita.
Ja tosiaan lentäminen on ihan sallittua aika pitkällekin raskaudessa. Ei siis hätää siitä :)
Japanissa kannattaa muistaa ruokasuositukset toki! Lähinnä koskien kalaa, inkivääriä ja merilevää yms.
 
Täällä tänään 4+6 ja koht ollaan jo kuudennella viikolla :) mulla neuvolakin jo tämän viikon perjantaina!! :D sain vähän aikaseen ajan :hilarious:

Oli tässä monta aika oireetonta päivää, jotka hieman pelotti. Nyt taas vähän rintoja särkee ja aamuyöllä oli huonoa oloa.
 
Takaisin
Top