Kuudes: Hitsailin koko alkuvuoden ja olisin halunnut tehdä omia hommia ihan loppuun asti. Alkuraskauden oksentelin siellä pitkin hallin nurkkia kun en ehtinyt vessaan :-) Olen siis Webbi-hallissa. Sit huhtikuussa loukkasin itseni jaToukokuussa siirryin kuukaudeksi levyhallin varasto-rotaksi, olin siinä neljä viikkoa ja nyt kesälomailen. Ja takasin siis en ole menossa kun sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
Mä kyllä olen nostellut ja rehkinyt liiankin kanssa. Mun pitää pysyä kokonaan pois työmaalta jos meinaan ottaa iisimmin. Oon huono "heittäytymään" avuttomaksi. Varastossakin olisin saanut vaan istuskella luukulla, mut pakko mun oli sielläkin järjestellä hyllyjä ja kanniskella ja korjailla taljoja sun muita vehkeitä... Parempi lomailla vaan, kyllä sitä sitten taas ehtii painamaankin :-)
Mä kyllä olen nostellut ja rehkinyt liiankin kanssa. Mun pitää pysyä kokonaan pois työmaalta jos meinaan ottaa iisimmin. Oon huono "heittäytymään" avuttomaksi. Varastossakin olisin saanut vaan istuskella luukulla, mut pakko mun oli sielläkin järjestellä hyllyjä ja kanniskella ja korjailla taljoja sun muita vehkeitä... Parempi lomailla vaan, kyllä sitä sitten taas ehtii painamaankin :-)