Napero
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Esikoisella oli koliikki ja voin sanoa että työteosta ei olisi tullut yhtään mitään. Mieskin sairastu ihan perus flunssaan, koska vauvan itkua ei pääse pakoon vaikka kuinka yrittää. Ihanaa oli et otti vauvan heti hoiviin, kun tuli kotiin niin sais olla vähän aikaan tajuton. Siis väsymys meni niin yli et kun vauvan sai toisen syliin oli ihan sama oliko huutavana vai ei. Siihenkin kannattaa varautua.
Ja tosiaan kun liikkeelle lähtee niin ei tunnu pysyvän perässä, kun kokoajan saa varoa ettei loukkaa tms.
Toisaalta itse olen kärsinyt pahoivoinnista niin miehen oli pakko opetella esikoisen kohdalla tekemään ruokaa, kun en voinut olla samassa kerroksessa keittiön kanssa, koska haisi minusta liikaa :)
Ja tosiaan kun liikkeelle lähtee niin ei tunnu pysyvän perässä, kun kokoajan saa varoa ettei loukkaa tms.
Toisaalta itse olen kärsinyt pahoivoinnista niin miehen oli pakko opetella esikoisen kohdalla tekemään ruokaa, kun en voinut olla samassa kerroksessa keittiön kanssa, koska haisi minusta liikaa :)