SuperTaateli
Supliikin supersankari
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Maaliskuiset 2026
Kärhö samaa mieltä tosta että epäröi lasten tekemistä työpaikan takia! Ehdoton nou nou ajatuksena minulle! Ensin perhe sitten työ. Toki töissä käyminen helpottaa suuresti perhe-elämää , noin taloudellisesti 
Viime raskaudessa vaihdoin korvaavaan työhön todella aikasin (maaliskuussa, la oli heinäkuussa) ja sieltäkin sitten saikulle olisko ollu 5 viikkoa ennen äitiyslomaa. Koin todella huonoa omatuntoa asiasta välillä mutta sitten tietoisesti aina ajattelin että se mikä on lapselle parhaaksi , töitä ehtii kyllä tekemään!
Palasin töihin kuukausi sitten täyspäiväsesti (äitiysloman perään pidin rästikesälomat ja kkden hoitovapaata). Ongelmaksi tulee taas työHOUSUT! Ovat joustamattomat ja jäykät, eivät istu sitten yhtään jos pyytää isompaa kokoa tulevan masun takia. Olen tarkkaillut että isompikokoiset työntekijät eivät pidä työhousuja ollenkaan, juurikin tämän ongelman takia (istuvuus). Viime raskaudessa pidin mieheni lökäreitä - ja voi jösses että ne oli hirveät! Katsotaan minkälaiset housut tähän raskauteen tulee valittua työhousuiksi , ehdotuksia?? Kriteerinä nyt ainakin ettei (puu)pöly tulis heti läpi,se kutittaa inhottavasti
Viime raskaudessa vaihdoin korvaavaan työhön todella aikasin (maaliskuussa, la oli heinäkuussa) ja sieltäkin sitten saikulle olisko ollu 5 viikkoa ennen äitiyslomaa. Koin todella huonoa omatuntoa asiasta välillä mutta sitten tietoisesti aina ajattelin että se mikä on lapselle parhaaksi , töitä ehtii kyllä tekemään!
Palasin töihin kuukausi sitten täyspäiväsesti (äitiysloman perään pidin rästikesälomat ja kkden hoitovapaata). Ongelmaksi tulee taas työHOUSUT! Ovat joustamattomat ja jäykät, eivät istu sitten yhtään jos pyytää isompaa kokoa tulevan masun takia. Olen tarkkaillut että isompikokoiset työntekijät eivät pidä työhousuja ollenkaan, juurikin tämän ongelman takia (istuvuus). Viime raskaudessa pidin mieheni lökäreitä - ja voi jösses että ne oli hirveät! Katsotaan minkälaiset housut tähän raskauteen tulee valittua työhousuiksi , ehdotuksia?? Kriteerinä nyt ainakin ettei (puu)pöly tulis heti läpi,se kutittaa inhottavasti
Kun samahan se työnantajalle (pitäisi olla), että onko opintovapaalla vai hoitovapaalla - kummallakaan ei tartte tilalle palkata ketään, jos ei ole pakko ja jos haluaa säästää. Itsellä onneksi ei ollut ongelmaa ja sain sitten vanhempainvapaan jatkoksi opintovapaan. Tosin sanoinkin pomolle suoraan, että sillä on mukavampi jäädä kotiin, kun on paremmat tulot kuin hoitovapaalla - ja saan sitten opintoja eteenäin (nyt se klassinen gradua vaille valmis 
Sillon meinasin sanoa mut sit vedin syvään henkeä ja lähdin suorittamaan homman loppuun kunnialla
kotona ja vierailla sitte juon kahvia - tai ainaki oon juovani eli otan kyllä mutta saattaa jäädä puolet juomatta. Anopilla heräs hälytyskellot viime raskaudessa siitä ku olin kieltäytyny kahvista (en voinu SIETÄÄ!! haisiki ihan hitokseen pahalle..) , tällä kertaa otan aina ku tarjotaan ja kaadan sitten salaa pois jos ei maistu