Kärhö
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Olisikohan töihin liittyvälle raskauspulina-ketjulle tarvetta? Itselle ainakin tällä hetkellä suurin "murhe" on töissä käynti pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa. Kukaan ei työpaikalla asiasta vielä tiedä enkä haluaisi kertoa, joten odotukset työtehon suhteen ovat kuten ennenkin. Olen jo ehtinyt stressata sitä, että tuleeko töissä sanomista ja miten selviän, jos työpaineet käy ylivoimaiseksi.
Lisäksi mietin, näin määräaikaisena, että miten käy sitten jatkossa. Mulla on työsuhde tällä hetkellä vuoden 2017 loppuun, mutta mahdolliset uudet projektit alkaa sitten mun ollessa mammalomalla, joten pelottaa, että en saa jatkoa.
Mites teillä muilla työssäkävijöillä? Minkäalaista työtä teette ja miten koette, että raskaus mahdollisesti työssäkäyntiin vaikuttaa?
Lisäksi mietin, näin määräaikaisena, että miten käy sitten jatkossa. Mulla on työsuhde tällä hetkellä vuoden 2017 loppuun, mutta mahdolliset uudet projektit alkaa sitten mun ollessa mammalomalla, joten pelottaa, että en saa jatkoa.
Mites teillä muilla työssäkävijöillä? Minkäalaista työtä teette ja miten koette, että raskaus mahdollisesti työssäkäyntiin vaikuttaa?