tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi, ihanaa ippa <3 Eli näit sit oikein ekallakin kerralla ;) Onnea!  Nyt peukut pystyssä että pikkunen pysyy kyydissä ja viiva vahvistuu :)

Kiitti Jomael <3 Niin hartaasti toivon sitä myös. On kyllä ihan hyvä kutina asiasta ;) Mies on juhlimassa kavereiden kanssa ja oon saanut viettää pitkästä aikaa illan ihan vain itseni ja ajatusteni kanssa :) teki hyvää :) Mitäs teille Jomael kuuluu? Onko asiat ok?

Onnea ippa!!emoticon

Vihdoin kp 1/25 ja yk 5 käyntiin! Tää onki vika kierto kun yritetään vuoden 2013 vaavia....

Ippa, kuulostaa mukavalta tuollainen rauhottuminen ja hetken itsekseen olo :) Meillä ei ole asiat kunnossa ollenkaan, me ei oikeastaan puhuta mitään keskenämme, mies on vaan omissa oloissaan. Ihan niinkuin kaikki tosta vaan olis unohdettu meidän väliltä. Tuntuu pahalta, mutta en pysty itse muuta kuin odottamaan ja toivomaan, että jokin muuttuisi. Puhuminen ei nyt ollenkaan tehoa, siellä on kylmä seinä vaan vastassa. En kyllä voi käsittää mihin se kaikki rakkaus yhtäkkiä hävisi :(

KatV, pahuksen menkat! Mutta sait sentään laivareissun tehdä ensin ennenkuin alkoivat :)

Mä tein aamulla uuden testin, nyt oli jo tosi vahva viiva, mutta hieman rusehtavaa vuotoa on alkanut tulemaan, ja kipuilua alavatsassa. Nythän mulla just olis pitänyt alkaa menkat, ja tiedän että alkuraskaudessa saattaa silloin just tulla jotain vuotoa mutta silti huolestuttaa...

Voi Jomael...:( Todella, todella kurjaa... Nyt ei siis auta muu kuin antaa vähän ajan kulua. Raskasta varmasti kun et saa mieheltäsi tukea..:( Onko niin että hän ei edes vielä tiedä plussasta? Hankalaa varmasti rentoutua kun huolettaa sekä teidän suhde, että pikkuisen mukana pysyminen. *Halaus* Onneksi vaikutat hyvinkin vahvalta ja selviydyt kyllä asioiden kanssa. Ajatuksissa olet, enkeleitä sinne! <3

jomael, tsemppiä.. Mä olen joskus ollut suhteessa jossa mies vain muuttui kylmäksi. Onneksi ei ollut silloin lastenhankita mielessäkään vaikka kuumeillut olen viisitoista kesäisestä.. Ei siinä auta kuin yrittää löytää tie sen toisen luokse hänen tavallaan. Meillä sitä ei silloin löytynyt, toisaalta onni sillä nyttemmin löytyi se oikea ihminen<3 Toivon että olet jo hänen kanssaan ja kaikki kääntyy parhain päin!

Ippa, en ole tosiaan miehelle vielä plussasta kertonut, enkä aiokaan ennenkuin ollaan jo varmemmilla viikoilla. On se todella raskasta kyllä tällä hetkellä. Yritän olla ajattelematta meidän suhdetta, koska pelkään, etten sitten jaksakaan olla enää vahva, ja murrun ihan kokonaan. Onneksi teiltä täällä saa tukea, kiitos <3

Kiitos myös sinulle laurushka <3

moi :)
ihan ensiksi onnea ippa :))) ihana juttu <3 ja toíseksi voi kurjuuksien kurjuus jomael :( ennen kaikkea toivon että pikkunen pysyisi kyydissä <3 ja KatV harmi anopin kyläilystä mutta pääsettepä uuteen yritykseen ja plussa heilutuksin suosittelen sitä liukkaria x)

sitten ON: eli lauantai aamuna plussattiin :)))) tää on niin häppi :DDD nyt vaan liimat ja sukat mukaan että tämä pikkukolmonen pysyy matkassa mukana marraskuuhun asti <3 la olis sit päivää ennenku esikoinen täyttäis 5v :)

Onnea ippa ja etk! Nythän niitä plussia sitten satelee. Ihanaa :) Hirmu paljon vauvaliimaa kaikille, jotta pienet pysyvät tiukasti kiinni! :) Meillä oli ilmeisesti liian vähän tuota liimaa, sillä tänään testattu niin haalea haamu, että on melkein jo nega... No mulla on huomenna lääkäri, kun ei mitään kipuja tai vuotoja ole. Raskausoireitakin jonkin verran. Viimeksihän kun meni kesken, kävi myöskin niin, että yhtäkkiä testi näyttikin negaa. Ei vuotoa tai kipuja. Kyllä mä nyt jo olen luovuttanut tämän raskauden suhteen. :/ Yk 1 tämä vasta olikin. Nyt vaan pää pystyyn ja toivotaan, että päästään pian aloittamaan yk2.

Kannatan myös tädin anopiksi vaihtamista. Olisi niiiin sopiva nimi. :D

Creach, pahoittelut plussan haalenemisesta. :( Toivottavasti seuraavassa kierrossa tulee pysyvä plussa. Paljon voimia sinne!

Pahoittelut KatV "anopin" tulemisesta. Olisi nyt pysynyt poissa, kun ei oikeaan aikaan löytänyt paikalle. :/

Onnittelut plussasta ippa! Mulla oli kanssa keskenmennessä raskaudessa huimausta. Välillä huimasi ihan istuessakin. En kuitenkaan usko, sen tarkoittavan huonoa. Käsittääkseni se on aika yleinen odotusoire.

Onnea etk myös. ^^ Paljon tarrasukkia ja liimaa ja teippiä ja kaikkea pitämään lapsi teillä molemmilla mukana.

ON: Kilpirauhasarvot oli lääkärin mukaan normaalin rajoissa. Tiedä sitten tarkoittaako normaalin rajoissa sitä että on terveen ja ei terveen rajalla. No, pitää seurailla kehoa. Nyt taidan kuitenkin lähteä olettamuksesta, että kilpirauhasella on kaikki hyvin ja keho sekosi stressistä. Seuraavaa ovista odotellessa ja pupuillessa ahkerasti. Kun vaan tietäisi millon sitä voipi odottaa. Kun ei uskalla olettaa, että kierto olisi normaali, kun edellinen oli mitä oli.

Etk, kiitos ja hurjasti onnea plussasta, ihanaa <3

Voi Creach,haleja! <3

Vargynja, toivottavasti kaikki hyvin sinulla, siltä se lääkärin lausunto nyt ainakin kuulostaa :) Sitten vaan mukavia pupuiluhetkiä paljon miehen kanssa, niin ovis voi tulla koska vaan ;)

Pikainen omanapailu ennen töihin lähtöä :) Tänään tein ekan Davidin tikkutestin: Selkeä vaalea viiva tuli <3 Siellä meidän vaavinalku sinnittelee :´)
Parin päivän päästä yritämme vahvistaa viivaa ;)

Miten paljon muuten voi vaikuttaa viivan vahvuuteen jos pissa on laimeaa? Kävin viiden maissa aamulla tekemässä testin ja olin käynyt edellisen kerran ehkä 23.30. Juonut illalla paljon vettä ja nyt tuntui aamulla että sitä ois pissiny vaikka ja miten kauan. Pissasin purkkiin, joten pystyin analysoimaan väriäkin(!) :D ja oli mun mielestä laimean väristä. Kommenttejaa!!! :)

Voi onnea ippa! <3 ja se laimeus vaikuttaa kyllä. joidenkin testien ohjeissa kai sanotaankin, että pitäisi välttää runsasta juomista ennen testin tekoa. ja tietty hormonia on erittynyt siihen enemmän, jos se on ollut kauemmin rakossa.vaikuttaa kyllä todella lupaavalle sinun kohdallasi, kun viiva on vahvistunut :) kävin itse tänään siellä lääkärissä. kohdunkaula on "todella tiukasti kiinni" ja kohdun kokoa on näin pienillä viikoilla melkeinpä mahdotonta arvioida. kävin verikokeissa, joissa selviää hcg:n määrä. tänään saa kuulemma jo myöhemmin soitella tuloksia. niiden perusteella katsotaan sitten, miten jatketaan. kunhan nyt saisi selvän tuloksen, niin saisi mielenrauhan. vaikka olenkin jo oikeestaan luovuttanut, niin silti on se pieni toivonkipinä. ja epätietoisuus ja odottaminen on kamalinta, mitä malttamaton ihminen joutuu kestämään :d onneks päivää piristää ihanat plussa uutiset täällä!>

Onnea ippa plussan vahvistumisesta. ^^

Joko olet saanut lisätietoja Creach? Voi kunpa siellä olisikin kaikki hyvin. Epätietoisuus on kyllä tosiaan kamalaa. Voimia sen kanssa ja paljon voimia ja hali, jos toivo on tällä erää mennyt.

Kiitos Creach vastauksesta! Taidanpa siis tehdä jo heti huomenissa yhden testin ;) Ja olen juomatta liikaa nyt illalla. Miten meni hcg:n kanssa?? Täällä peukutetaan että tarroja on teidän pikkuisella monta, monta, monta!

Kiitos Vargynja onnitteluista! :)

Mitäs ippa testi näytti, jos teit jo? :) Niistä tuloksista.. hcg oli niin alhainen, että raskaana en ole. Kuulemma voi apteekin testit antaa vääriä positiivisia, jos pissa on jotenkin konsentroitunut. Näin on ilmeisesti mun kohdallani käynyt tällä kertaa, koska hcg oli tosiaan niin alhainen. En varmaan tän jälkeen enää luota noihin apteekin testeihin, vaikka mitä näyttäisivät. Käyn heti labrassa, ettei tule tämmöstä inhottavaa tilannetta enää.. Ja jatkosta; jos etsitään jotain positiivista tästä, niin elämäntilanteen äkillisen muutoksen takia ajankihta ei vauvalle ehkä ole paras mahdollinen. Samasta syystä meidän yritys jää toistaiseksi tauolle ja minä siirryn taka-alalle täällä... Paljon paljon onnea plussanneille ja sitäkin enemmän plussatuulia tärppiä odottaville! Vierailuni tällä palstalla jäi siis kaikesta huolimatta lyhkäiseksi, mutta toivotaan, että pääsen mahdollisimman pian liittymään taas seuraanne (tai toivottavasti olette jo muut siirtyneet odottaviin siihen mennessä). :)

Onnea etk ihan hirmusti!!emoticon

Voi itku noita testejä Creachemoticon

kp 4/25 ja vuoto alkaa olemaan ohi. Kohta päästään hommiinemoticon

Tätä hysteerisen elämää. Kaikki pienetkin oireet mietityttää enkä nukkunut yöllä sitten kunnolla vaikka mitään ei tiedä! :D Mutta jos ei viime kierrosta niin nyt sitten olisi aika kivat mahdollisuudet kun ovulaatioaikana peitto heilui tiuhasti, sormet ja varpaat ristissä! Vähänkin kun etoo, huippaa, nippaa, mieliala vaihtuu niin olen "IHAN VARMA" että jotain oisi tulossa.. Pitää keksiä joku tapa toppuutella näitä toiveita...

Te jotka ootte käyneet ihan labroissa testaamassa niin millaisella viiveellä sieltä on saanut tuloksia tiedusteltua? Mä olen luonteeltani niin kovin "kaikkitännehetinyt" että en yleensä malta odottaa kovin pitkään mitään ja siksi mietin jo että kun ei noilla kaikista halvimmilla liuskoilla näy mitään ja malttamattomana tulee kalliiksi etukäteen käyttää parempia testejä apteekista niin josko vähän ennen tätsää kävisi jo varmistumassa...

No testin viivahan oli hitusen vahvempi :) Ja pissa keltaisempi ;) Laskurin mukaan nyt mentäisiin sit 4+3... Vielä en kuitenkaan halua siirtyä tuonne marraskuisten puolelle. Ajattelin kyllä myös tuota labraa...voisi siellä käydä testaamassa, koska viimeksi kun oli tuo todennäköinen tuulimuna/keskenmeno niin silloin oli hcg kyllä melko alhainen, mutta oireet vahvat. Silloin mulla oli toki enemmän oireita ja oikeasti vähän vahvempana kuin nyt. Tuolloin tuulimunan aikoihin kun testasin ekan kerran niin viiva oli ensin tosi hailu ja parin päivän päästä tosi vahva. Liekö sillä sit tuulimunan kanssa mitään tekemistä? En tiiä, sekava sepustus tuli , mut voiko työpäivän ja lenkin jälkeen muuta odottaakaan :D

Kurja juttu Creach teidän hcg..:( Mutta hyvä jos osaat löytää asiasta vähän valoisaakin puolta. Halaus täältä ja tsemppiä jatkoon!

Mä niin tunnistan itseni nuista sun sanoista Laurushka ;D Mielikuvitus on eeerittäin hyvä ;) Tarvitseeko sitä nyt niin kauhiasti toppuutellakaan. Pettymykset on kurjia, mutta uskon niiden silti vahvistavan meitä. Kunhan vain uskallamme kohdata tunteemme rehellisesti :) Ja sitten jos uutinen on positiivinen niin riemu saakin kuulla ja näkyä! :) Pidetään kooovasti peukkuja että teidän ahkera peittojen heiluttelu tuottaa toivotun tuloksen <3 ;)

Takaisin