tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
liiankin hyvä. Tuntuu ihan siltä kuin "tietäisi" tosin aiemmin olin vain aina pelännyt ja sitten kun tärppäsi niin ennen testiä jo tiesin, parista aikasesta negasta huolimatta. Pelkään vaan että mielikuvitus tekee tepposen ja sitten petyn.. Mies ei jaksa innostua asiasta kun yritystä ei ole loppuviimein takana kovin montaa kiertoa kun olin kuitenkin muutaman kk jopa raskaana siitä välistä :D "se tapahtuu ku tapahtuu"

Toivotaan ippa että teillä on siellä liimat kohdillaan tällä kerralla! ;P

Ai kurjaa...:( siis tämä teidän keskenmeno. Olit jo kuitenkin paljon pidemmällä kuin esim. minä. Mulla tuli vuoto tuli 6+jotain. Anteeksi jos olin tahditon, tuon "pettymykset on kurjia, mutta..." -asian kanssa. Vilpittömästi pyydän anteeksi! :( Onhan tää kyllä semmostakin rumbaa mielelle...Kun yhtenä hetkenä ihan intopiukeena on vaan varma ja sit yhtäkkiä lyö jännityksen tai pelon päälle. Ei auta ku mennä fiiliksen mukaan :) Oisko se sit toisaalta hyvä ku siellä on edes yks viilipytty(=sun mies)? ;)

No offence taken :) mä yritän ottaa kovasti hyvän kautta ton :D Nään näin jälkikäteen tosi paljon hyvää, esimerkiksi sen että ensi kerralla tietää mitä tapahtuu ja mitä pitää suunnilleen alkuraskaudessa tehdä ;) saati se mitä tuollainen teki meidän suhteellemme, ei ole ollut mitään kriisejä niin näki miten toinen toimii surussaan. Päätin etten suostu jäämään surussa vellomaan ja olen puhunut aika avoimesti lähipiirillekkin mitä kävi sillä ehkä sieltä löytyy muita joille joskus käy noin niin ei tunne kovin yksinäiseksi oloaan ;)

Onhan se, ei aleta yhdessä intoilemaan, siinä menis järki jo varmaan ympäröiviltä ihmisiltä :D

Hyvä juttu sit :) Ja ihanaa kun jaksat ottaa asian nuin hyvin ja löytää ne valoisat puolet! Jaksuja sinne! :)

Hiljasta täällä....

Tänne ei kummempia, en edes tiedä mikä kiertopäivä on menossa ja jotenki en edes halua tietää. Yritän nyt kaikkeni et mentäs sillein ilman ressiä ainaki tää kierto, jospa se auttas? Ollu jotenki niiiiiin ihanaa miehen kanssa nyt ja tuntuu että olen niiiin rakastunutemoticon Ja seksi on fantastistaemoticon

Täällä on kyllä nyt hiljaista..

KatV: Mutta hyvä että teillä siellä kotona petipuuhissa ei ;) Se vaan on fakta, että seksikin on parempaa kun rakkaus kukoistaa :) Kuulostat onnelliselta <3

Meinasin aikaisemmin tänään manailla samaa: hiljaista on :) kiinnostaisi tietää miten muilla menee :)

KatV kuulostaa ihanalle, kaiken mukaan mitä olen kuullut niin tuntuu että ne lapset tulee vahingossa tai rakkaudella vain, stressatessa ei tapahdu mitään :D alan varmaan itsekkin tämän kuumeilustressailun kanssa uskoa tähän!

ippa, mites siellä? vahvistumisia odotellessa? :)

moikka naiset :) ajattelin kirjotella viel tänne vaikken tärppiä odotakkaan.
tuosta seksistä, isäntä parinapäivänä kovastikkin vokotellu, mutta mua ei nappaa sitten yhtään ;P aamuyöstä kyllä herään ja saatan viedä kättäni isännän peitonalle mutta sit on jompi kumpi pojista tullu viereen nukkumaan :D  iltasin oon niin poikki ettei kertakaikkiaan huvita,sitten mies ottaa ja suuttuu. nännit aristaa niin että pelkkä paitakin ärsyttää.. heh,eli tää on tätä ihanaa raskauden aikaa <3 soittelinkin jo ekaa neuvola-aikaa, ja voi dääm. vasta 2.4 :/ palailen aina välillä kertomaan kuulumisia, ja toki käyn joka päivä lukemassa teidän kuulumiset :)

Hih etk :D ikinä ei oo hyvä tuon sekstailun suhteen ;) ja vaikka oikeesti meniskin niin miehestä se tuntuu, että ei IKINÄ :D

Täällä plussa vahvistunu ja oonkin tuonne Raskaaksi 2013 -palstan puolelle kirjoitellut ja sieltäkin nyt siirryn hiljakseen plussanneiden ja/tai marraskuisten puolelle. Tänään saan kertoa yhdelle kaikkein lähimmistä <3 <3 <3 tänään 5+0 ja digi näytti 3+

aika erilaisia seksijuttuja :D onkohan meillä jotenkin kultainen keskitie sitten että koko ajan on ihan sellaista intiimiä laatuaikaa ;P Varsinkin ovulaation oletettuun ajankohtaan satsattiin (tai siis miehellä ei ollut hajuakaan mistä oli kyse kun minä vein ja hän vikisi)! Jos ei tästä kierrosta niin sitten on varmaan pakko lopettaa lastenhankinnan miettiminen ja mennä vain virran mukana :D

tosin kohta mä oon täällä varmaan kirjottelemassa itsekseni kun tuntuu että plussaa näyttää kaikille, onnea ihan kamalasti niistä! <3

Et sinä laurushka ihan heti yksin jää. Minäkin täällä vielä roikun vaikka en olekaan tänne ihan hetkeen taas kommentoinut. :) Pahoittelut keskenmenosta, jos en ole vielä sanonut.

KatV:llä vaikuttaa olevan ihanan stressitöntä. Toivottavasti se auttaa raskautumisessa. :)

Onnea ippa plussan vahvistumisesta. ^^

Taisin onnistua pongaamaan oviksen. \o/ Ainakin limat on tänään ollut sellaisia, joiden oletan tarkoittavan ovista. Laskurin mukaan sen olisi pitänyt olla eilen. Eli melkein aikataulussa (varsinkin jos vertaa viime kiertoon). :) Ja talletuksia on tehty ahkerasti. <3 On tää naisen mieli kyllä jännä. Eilen illalla oli paskat fiilikset ja tuntui, että en varmana ikinä saa lasta. Tänään oonkin rakastunut ja onnellinen ja kaikkea ja ulkona on ihana ilma. ^^

Onko niitä limoja erilaisia eri vaiheessa ovista. Tarkoitan siis ennen, sillä hetkellä ja jälkeen? o.O kun mä oon kuullut puhuttavan vain ovislimoista ja oon ymmärtänyt että kun ne tulee niin sit ovis on jo menny..? kertokaahan ketkä tietää.

Laurushka: Tuo mitä mä höpötin niin ei oikeestaan ollu just suoranaisesti meidän elämästä ;) mut eiks se yleisesti mee niin et miehille ei mikään riitä :D meillä oli reissussa kyllä semmoset pupumeiningit päällä että huhhuh :) hymyilyttää kun laskeskelee kertoja :D harvoin arkena sitä nyt ihan monena päivänä peräkkäin ;)
Halit sinulle <3 Haikaraa toivomme teillekin pian saapuvaksi!

Halit myös Vargynjalle <3 ja kiitos onnitteluista!

ippa, nyt täytyy myöntää että ei mitään käsitystä. Oon vaan kuullu tai paremminki lukenu ovislimoista, mut en tie kuuluuko niiden olla ennen, jälkeen vai oviksen aikana tai että onko joka hetkeen omat limat. Mut jos nuo yleisesti puhutut ovislimat tulee oviksen jälkeen, ovikseni oli oletettavasti eilen (eli just eikä melkeen ajallaan). :) Ja no, oli ovis missä välissä hyvänsä, eiköhän se ole hyödynnetty. :>

jes Vargynja :) Se muuten on, välillä sitä on niin maissa mm siitä että ei saisikaan ikinä sitä toivomaansa lasta ja seuraavana päivänä kaikki on niin ihanaa ja voi ku tuntuu siltä että kyllä tää tästä tärppää ja kaikki on niin vaaleenpunasta :D

Entäs jos loppukierrosta onkin tosi paljon valkovuotoa? :D muuten mulla tässä kierrossa meni aikalailla nappiin noi mutta ei oo kyllä kuivaa kautta näkynytkään täällä nyt vaikka pitäisi alkaa menkkojen loppuviikolla hiipiä ellei nyt sitten ole tärppi käynyt!

(pitelen täällä turvoksissa olevaa mahaani jota välillä nippailee ja todennäköisesti puhun munasarjoilleni kun pyytelen siellä jotain olemaan... ;P)

Kiitos etk. :) Tosin olen ton sivun kanssa melkeen enemmän ulapalla ja mietin et oliko sillon nyt tommosta vai tämmöstä limaa. :D Mut ehkä tää tästä selkenee ja tyydyn ajattelemaan että ovis oli viikonloppuna. Kattoo sit parin viikon päästä, olinko oikeessa.

laurushkallahan on piinaviikko menossa. Tsemppiä, toivottavasti täti/anoppi pysyy poissa.

Alkaa kyllästyttää sekava kierto. Tulin "vahingossa" raskaaksi syksyllä, mutta kysessä oli tuulimuna, ja pitkällisen ja hankalasta keskenmenosta (7 viikkoa vuotoa, lääkkeellinen keskeytys ja lopulta kaavinta) toivuttuani minuun iski vauvakuume.

Nyt olen yrittänyt laskea ovista, mutta en ilmeisesti ole osannut arvioida sen ajankohtaa lainkaan. Eka kierto KM:n jälkeen oli 28 päivää, toinen 32 päivää ja nyt on taas kp32 ja testi näytti viikonlopulla negatiivista. Tylsää odottelua siis kuukaudesta toiseen :(

Mulla valkovuoto lisääntyi tässä kierrossa puolenvälin paikkeilla todella runsaaksi, mutta sitä kesti ainakin 1,5 viikkoa, kp 22-24 rinnat olivat todella arat, joka saattaisi viitata myöhäiseen ovikseen, mutta tiedä noista sitten. Mä en siis ainakaan tiedä!

Osan otto Tussilago keskenmenosta. Toivottavasti kiertosi pian tasaantuu. Tai mieluummin jää kokonaan pois uuden raskauden myötä. Tuo on todella rasittavaa, kun kierto heittelee eikä tiedä missä mennään. Tsemppiä ja tervetuloa ketjuun.

Tussilago, toivottavasti tärppää pian, vauvakuume on tosi kamala "tauti"

MÄ SAIN HAAMUN! pitää kullan kanssa testata parin päivän päästä uudelleen, nyt ei ollut aamuvirtsasta kun muutama tunti sitten mulla ei vielä ollut testiä kotona ;) eilen oli vihoviimeinen päivä menkkojen alkaa mun säännöllisellä kierrolla joten pidän täällä peukkuja että vahvistuu! Apua ku jännittää hyvällä tavalla <3

Oi, onnea laurushka! Ja paljon tarrasukkia. Pidän peukut pystyssä että haamu vahvistuu. :)

Takaisin