tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites KatV, koskas meinaat testata?
Ja Creach, onko kaikki ok siellä?

Itse hätähousuna testasin tänään, kp27/28, ja plussa pärähti....mut nyt pitää vähän odotella ja testailla sit uudestaan, ja vielä en todellakaan uskalla kertoa miehelle, sieltä on tiedossa sellanen friikkikohtaus ihan saletisti, että huh huh. Haluan nyt vähän aikaa odotella että kuinka tässä käy...

muoks* ootkin tosiaan testannut pari pvää sitten näemmä.(KatV) Mutta voihan olla ettei sillon vielä ole ollut tarpeeksi hormonia.

Mitäs jos KatV siellä kuitenkin on kyytiläinen? :) Ja onnea Jomael! Toivotaan, että saat asiat järjestykseen. Tsemppiä kovasti! Täällä menee ainakin vielä hyvin. Testiä en ole tehnyt, joten en tiedä onko vahvistunut. Oireita kuitenkin alkanut ilmenemään, joten tulkitsen sen hyväksi merkiksi. Josko sitä huomenna vaikka testailisi, kun pitäisi olla dpo14 :)

Kiitos Jomael :) Varmaan vkl jälkeen testailen ja silloin ois ehkä n. dpo 14?
Onnea sinulle plussasta!! :) Toivon, että asiat teillä kotona järkkääntyy.

Ja onnea muillekin plussanneille ja sitä odottaville tsempit! Kertokaas tietämättömälle, mitä tuo termi "täti" tarkottaa?

Kiitos Creach, ja hyvä että siellä kaikki ok :)

Ja sinulle kiitokset myös ippa :) Ja tuo täti on meidän kammo eli menkat :D Mulla kesti jonkin aikaa ennen kuin pääsi kaikesta salakielestä selville :D

:D On kyllä kaikenlaisia lyhenteitä ja koodeja ;) Menkoiksi ne tulkitsinkin, mutta ajattelin että se on lyhenne jostain :)

Joo ei sitä voi olla huomaamatta pidemmän päälle että menkathan ne, mutta en siis kyllä tiedä mistä se on peräisin, mua nauratti niin pirusti tuo ilmaisu alussa :D Eiks anoppi olis paljon parempi nimitys epämieluisalle vierailulle?? :DDD

Anoppi olis kyllä aika sopivaemoticon 

kp 29/25 ja aamulla negaemoticon Ja nyt oli aamulla tullut finnejä jotka enteilee aina menkkoja, muita menkkaoireita ei ole viellä ollut, eli makeanhimo, siivousinto ja lenkkeilyinto... Mutta eipä ole oireita myöskään toiseen suuntaan. Jos mulla oli ovis sillon myöhemmin ni kierron pituus olis joku 33. Pysyis se akka nyt poissa sit ens viikkoon ku tänään lähdetään sinne laivalle! mun tuurilla ne alkaa just tänäänemoticon

hahhaahaa, ihana. sain aamun naurut. anoppi :DDD
mukavaa ja rentouttavaa reissua katV :) harmi negasta.
jos olisi testi kaapissa niin varmaan tekisin :D tänään kp 26/? ja Ehkä dpo 9.
minun on pitänyt sillon aikojenalussa googlettaa toi täti sanan merkitys :DD

KatV, hauskaa reissua ja toivottavasti tosiaan se "anoppi" pysyy pois :D

Etk, peukut pystyssä täällä testaamiseen :)

Peukutan myös että termi täti vaihdetaan anopiksi :D

Tänä aamuna tein davidin liuskatestin ja negaa se kai näyttää. Pystyn kyllä vauvakuumeisena kuvittelemaan iiiihan hentoisen toisenkin viivan siihen ;) ...no, katotaan nyt mitä tapahtuu. Tilasin just lisää puikkotestejä raskauskeijulta... saapuvi ehkä maanantaina niin tiistaina voisin se tehdä. Silloin ehkä dpo 14 tai 15..?

Ippa, se olis parempi kuin täti melkeen :D Ja hei, voihan olla että se hentonen viiva siinä oli tosiaan :) No, muutaman päivän päästä sen sit tietää varmemmin :)

Anoppi on kyllä juur oikea sana! :D Nyt täällä onkin monella jännät paikat. Voi kun nyt tärppäisi :) Itse tein tänään hyvin hailakan haamun... Ei siis ainakaan vahvistunut ole. Ehkä jopa hieman haaleampi kuin aikaisempi.. Ei ollut kylläkään aamupissa, mutta 7 tuntia pidätetty. Ja testi oli predictor early. Pitäisi olla siis herkkä. Huoh, mieli aika maassa. Näinköhän tämäkin päättyy. Kipua tai vuotoa ei ole. Perus menkkajomotusta kera vihlaisun toisinaan. Muut oireet kadonneet. No rinnat ehkä aavistuksen arat. Voi johua imetyksen aiheuttavista muutoksistakin, en siis pidä niinkään raskausoireena. Ei pitäisi heittää kirvestä kaivoon, ennen kun on varma, mutta en kyllä kovinkaan positiivisella mielellä ole.. Hyvät viikonloput kaikille joka tapauksessa! :)

naisen mieli kyllä tekee välillä tepposia, itselläkin tällähetkellä alamahassa tooosi jännä tunne,ja turvottaa. välillä tulee ihan äklötysolo :/ väsyttää,meinasin jo oikasta kuopuksen viereen kun ottaa päikkäreitä sohvalla emoticon tuola alapäässä,kohdunsuulla on tuntunu sellasia vihlasuja.. tissit aristaa,varsingin kävellessä huomaa että hei mullahan on noiden pussien sisällä jotain emoticon

Ihanaa lueskella muiden kuulumisia :) Tästä on tullut tärkeä jokapäiväinen rituaali :)
Kauhian paljon tsemppiä kaikille sen oman mielen kanssa <3 Tepposia ne varmasti tekevät nyt kaikille.. Toisille sen aiheuttaa jo tosiaan pelkkä kuumeilu, mutta toivottavinta olisi ne oikeat vaavihormoonit :)

Jomael, en nyt kyllä sanoisi ihan tuosta vaan, että siinä viiva olis ollu ;) Mieli se varmaan temppuilee...(pessimisti ei pety). Katsotaan parin päivän päästä uusiks, mutta tällä kertaa tikulla :) Mitä mieltä te ootte noista liuskatesteistä? (David)

Onko muilla ollut oireena koskaan huimausta? Edellisen plussan jälkeen (päättyi siis keskenmenoon) oli aika-ajoin ihan siis semmosta huimausta, että ihan kannatti muutamaksi sekunniksi istahtaa. Meni kyllä sit ohi. Nyt on ollut vähän saman tyylistä, mutta ei oo tarvinnut istua. Lähinnä semmosta, että aina välillä "heilahtaa" Tiedättekö mitä tarkoitan? :) Josko tää olis selvä merkki??? :D

Creach, mulla on ihan samanlainen olo, että onkohan tää jo saman tien mennyt kesken, kun oireet häipyy ja näin, tai ainakin siltä tuntuu välillä. Mutta ajattelin testata huomenna tai maanantaina taas ja katsoa, josko olis viiva vahvistunut, peukut pystyssä molemmille :)

Testaa jo pian etk, täällä toivon sinulle kovasti plussaa!

Ippalle myös tsemppiä uuteen testaamiseen :) Ja sama juttu, mukavaa kun täällä on ihanaa porukkaa jotka ymmärtävät ja tukevat <3 Ja mulla on ollut just tollasta saman tyyppistä huimausta joka kerta kun olen tullut raskaaksi, eli tiedän hyvin mistä puhut :) Josko se olis se merkki ;)

moikka :)
minulla on juurikin ollut tuota huimausta tällä viikolla, jos oikeen nopeesti nousee istumasta niin hetken saattaa silmissä pimetä. aloinkin jo vähän epäilemään mahdollista raskautumista juurikin tuosta x) mutta olisko se sit huono merkki? merkitseekö aina keskenmenoa? aijemmissa raskauksissa muistaakseni ei oo moista ollut.

Etk, ei se minusta ole huono merkki ollenkaan, eikä varmaankaan liity keskenmenoon, vaan mieluumminkin raskauteen, eli mars testaamaan ;)

Pienen pienen "hiphein" uskallan hihkaista :D haaleaakin haaleampi viiva ilmaantui tänä aamuna toiseen Davidin liuskaan. (en sit malttanut odottaa niitä tikkuja pelkästään saapuvaksi, vaan käytin viimeisen liuskan)

Takaisin