täällä edelleen ei menkkoja
kuulu :) ihmettelen.. eilen illalla alkoi taas menkkajuilinta..ja
pistely alavatsassa ja sitten se loppuikin.. ehdin jo asennoitua siihen
että tänä aamuna alkaa menkat mutta ei.. nyt on ollut kaksi päivää
menkkajuilintaa ja ei mitään tule.. ???.. nyt siis kp 29/26.testi kaksi päivää sitten nega... puuh pah..
KatV
Jostain jotain jo tietävä
Heipat!
kp 6/25 Tosiaan luin et kierto loppuu menkkoja edeltävään päivään, eli kun mulla menkat alkoi 26/26 niin kierto on 25 päivää. Saihan siihenki selvyyden vihdoin.....
Ovistestit tuli ja ohjeissa oli et mun kierroilla aloittaisin kp 8 tikuttamaan. Lähinnä haluan nähdä että ovuloinko olleskaan kun mulla ei ole mitään tuntemuksia ollut
Mutta en ole kyllä koskaan huomannut ovulaatiota.....

kp 6/25 Tosiaan luin et kierto loppuu menkkoja edeltävään päivään, eli kun mulla menkat alkoi 26/26 niin kierto on 25 päivää. Saihan siihenki selvyyden vihdoin.....
Ovistestit tuli ja ohjeissa oli et mun kierroilla aloittaisin kp 8 tikuttamaan. Lähinnä haluan nähdä että ovuloinko olleskaan kun mulla ei ole mitään tuntemuksia ollut
Mutta en ole kyllä koskaan huomannut ovulaatiota.....
Nyt tuntuu jotain nippailua (särkyä) vasemmalla puolella, vois kohta tikuttaa et näkyykö mittää....
Yritys jäi heikonlaiseksi kun minä ja pojat oltiin kuumeessa ja flunssassa, kyllä me siitä huolimatta laitettiin matkalaisia vaik meikäläinen olikin aika raatona 39 kuumeesta johtuen, siitä oli hehkeys ja romantiikka kaukana
joko ovis on aijemmin tai sit saan olla koko ensviikon housut märkänä xP