tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips kaikki!

Täällä 22v naikkonen ja 30v lähentelevä miekkonen koittaa ensimmäistä nyyytiä aluille saada... edelliset menkat oli 14.1.2013. Nyt sit oon tilannu tuolt raskauskeiju.fi noita ovulaatio testejä ja kova tikutus siis käynissä. Nyt kp 15,  toistaiseksi ei ole viiva sen kummemmin tummunut :/ niin ja ennen mulla oli ehkäsynä ehkäsykapseli. Täällä ollaan niin mahottoman hätäsiä et melekein tikuteltu aamulla ja päivällä/illalla :D niin ja kiusana lievästi kipeät/ästyneet nännit. 

Täälläpä on hiljaista...
Mutta pikasesti kännykästä ennen töihin lähtöä, aamun testi nega ja kp 23/26.

Täällä yritetään elää rauhallisesti ja kuunnella kehoa jotta sais jotain tietoa kierron säännöllisyydestä. Pillereiden jälkeen nyt 3. luomu kierto menossa. (1. oli sen 23pv, 2. venyi 31pv.) Tänään KP 12.

Vauvaprojektin lisäksi olen ottanut kunnonkohotus /kiinteytys projektin (alkaen maanantaista). BMI on livenen alle 25 ja tavoite on päästä BMI 22 (joo olen perfektionisti anteeksi).

ensiksi tervetuloa kizu mukaan :)
täälä olis kp 43 dpo 11 ja aamulla testattu vissiin nega.. :( kyllähän siinä mukamas haamujen haamun näki mutta niitä oon tainnu nähdä ennenki :D lämmöt kumminki oli viel äsken 37. la vissiin menkkojen pitäis alkaa. r-testejä tuhlattu niin paljon että nyt ne sit loppukin, eipä tainnu olla meidän tärppikierto :(

Kiitos etk!

Siis mää en kestä! sitä toivoo niin kovin että jos ovulois ja tärppäis! kehossakin kaiken mailman tuntemuksia et olis ovuloimassa mut silti testi toisensa perää näyttää muuta... :/ lupasin ittelleni et en osta testejä jne et tulee kun on tullakseen, mut sit kumminkin ajattelin et kun olen kumminkin vuosia käyttänyt hormonaalista ehkäsyä olis ihan  hyvä varuiks vähän tikutella et missä menee... tähän asti kierto olllut AINA säännöllinen. nyt tuntuun taas että oompi iha hukassa sen kanssa. edelliset kk:set kyllä alkoi niin  kuin "normaali kierron" mukaan... no eipä tässä kannattais ressata jne mut minkäs voit?! muutenki hankaloittaa toi vuorotyö ja koulu samassa tätä "tärppi päivien" hyväks käyttöö :(

STEMPPIÄ KAIKILLE :)

iiik! tälle aamulle testattu haalea mutta selvästi erotettavissa oleva viiva x)))) huomis aamua varten kaapissa odottaa digitesti, voi kun tää nyt oli sitä <3 pelottaa niin hemmetisti mitä testissä tulee lukemaan :/ viivan näki jopa mies ja olihan testi pakko heittää myös povariin kun isosysterin luona pyörähdin, ja sekin näki sen selvästi joten ei ollu mun kuvitteluviiva tälläkertaa :D nyt vaan peukut pystyyn että sielä olis kyytiläinen eikä päästäis irti <3

etk emoticon

ON: kp 25/26 ja tänään aamulla jo pientä tuhrua pyyhittäessä, mulla on nyt joka kierrossa kierto lyhentyny yhdellä päivällä :^) Ekan kerran elämässäni tilasin ovistestejä, pakkohan niitäkin on kokeilla edes kerran elämässään :D Meinasin et jos sit rupeis tikuttaa joskus kp 8, oisko se hyvä?

KatV se 8 vois olla ihan hyvä,mistä tilasit testit? sillonku oon mammaksilta tilannu niin niitten mukana ainakin tulee ohje jossa on ne kp päivät jolla kannattaa alottaa tikutus.

Jospa minäkin tunkisin tähänkin ketjuun. Saa ainakin vertaistukea tähän rasittavaan odotteluvaiheeseen.

Olen 21-v ja ensimmäistä lasta miehen kanssa yritetään. Kolmas yrityskierto menossa ja kp22/30. Ovis oli vaun laskurin mukaan viime sunnuntaina. Saattoi olla tai olla olematta, en huomannut muuta kuin voimakkaammat pupuiluhalut, joiden uskon liittyvän ovikseen. En yleensäkään huomaa muuta kuin halujen kasvun. Kovin suuria odotuksia ei tälle kierrolle ole. Tärppipäivinä oli niin kiirusta ja väsymystä, että ei montaa kertaa peitot heiluneet. Mutta ehkä se vähäkin riitti. :) Ei tiedä vielä yli viikkoon eikä malttais odottaa. Kun vaan pääsis seuraavaan kiertoon ja yrittämään. (Tai mieluummin ei tulis seuraavaa kiertoa seuraan 9 kuukauteen...)

Tsemppiä kaikille ja onnea vielä täälläkin etk:lle! ^^

etk: Tilasin raskauskeijusta testit.

Tänään kp 1, onko se mun kierto nyt sitten 25 päivää kun kerran menkat alkoi 26/26??

tänään tehty digi.. -ei raskaana-... :(((( mikähän herkkyys tossa digissä on? kun toi liuska jonka tein on sen 25 ja siihen tuli ´se haalee haamu, voi kun hormoonia olis vielä vaan niin vähä ettei riittäny tohon digitestiin. tänään pitäis menkkojen alkaa mut kun ei tiedä yhtään mikä on kropan tilanne kun ei ole km jälkeen niitä menkkoja viel tullu.. huomen aamuksi on vielä yksi testi ja vanha viel jäljellä että pystyn vähän edes verrata onko viiva tummunu. KatV eikös se sit ole ihan kp 26 kun ne kerran sinä päivänä alko kun tuli kp26 täyteen? en ole asiantuntija noissa kiertojen laskuissa :D

täälä kp1 :( mutta vihdoinkin uuteen yritykseen :) ehkäpä se oli onni ettei km jälkeen jääny heti raskaaksi kun on se uuden km riskin silloin niin suuri. tässä kierrossa ajateltiin testata toi pre speed liukkari. ja tietenki greipit ja helokin menee naamaan :D

Voi surku etk, pettymys ollut varmaan suuri, kun ensin testi lupailee ja sit ei kuitenkaan. :( Toivottavasti liukkarista on apua tässä kierrossa.

Heips kaikille, Täällä on propleema.... tilanteeni on seuraava: minulla oli ehkäisynä ehkäsykapseli n6kk. poistatin sen 11.1.2013. Kuukautiset alkoivat normaalikierron mukaisesti 14.1.2013. kuukautisten jälkee tikuttelin vuoroin ovis ja raskaustesteillä, raskaus testit eivät näyttäneet ikinä positiivista ei edes haaleaa. ovis tikut eivät myöskään näyttäneet vahvaa plussaa (koin ne sitten negaksi), jossain kohti kun olin säästänyt kaikki ovis testit huomasin yhden testin olevan inan tummempi kun muut mutta silti selvästi haaleampi kuin kontrolli viiva. Nyt sitten toissa yönä näin unta että mua sattuu iha perkuleesti vasemmalle puolelle vatsaan, sitten heräsin siihen kipuun jatkoin nukkumista ja tein aamulla positiivisen ovis testin. tein vielä illalla ja tänäaamuna 2 kpl molemmat positiivisia, tein myös huvin ja urheilun vuoksi raskaus testin ja siihen ilmestyi hailakka viiva jo ennen ajan päättymistä joka oli tässä tapauksessa 5 min. nyt olen itse vähän hämilläni, VOIKO TUO PITÄÄ PAIKKANSA? teen vielä huomenna ja ylihuomenna testit jos nekin näyttävät positiivista niin kai se on uskottava. Niin ja kyseessä on david -ovulaatio testit sekä david raskaus testit mallia liuska.

kizu mikä kp sulla on ollu ehkäsyä käyttäessä? tai koska sun menkat pitäis alkaa? jos sulla ns.normi kierto niin periaatteessa sun ovis on pitäny olla noin viikko sitten? jos näin nopeesti laskettuna ajattelis :D eli hyvinkin voi näyttää jo positiivista (r-testi) :) viime raskaudessani sain haaleen plussan jo dpo8. itse testailin aijemmilla kierroilla noilla davidin testeillä ja en testaile enää.. en saanu koskaan kunnon plussia ovistikkuihin. mutta kivut onneksi kerto koska ovis on :)

Hei etk!

Normikierto oli silloin menossa kun ehkäsyn lopetin ja kuukautiset alkovat "normaali kierron" mukaan14.1.2013. kp en osaa sen paremmin sanoo :D kk:set mulla on ollu aina tosi jämptit vaikka ollu eri ehkäsy muotoja käynnissä. no tässä täytyy nyt odotella pari päivää ja  tikuttaa r-testiä taas. Toivoisin niin sydämeni pohjasta että olis oikeesti raskaus käynnissä :) <3 mulla on pruukannu kuukautiset tulemaan aina kuun puolessavälissä joskus on heittänyt päivällä suuntaan tai toiseen mut muuten täsmälliset. mutta nyt vuosiiin ensimmäistä kertaa ilman hormonaalista ehkäsyä niin tedä sitten kuinka se vaikuttaa kiertoon?? mäkin tilasin nyt eri merkkisiä kun meni totaalisesti maku david- ovis testeihin, kun ei ikinä näyttäny ovista(ennen tätä)ja samaan syssyy positiivista raskaus testiä.

moikka kaikille :)
mitäpä tänne? täälä kp3 ja menkat onneksi tekee jo loppuaan, onneksi,mä niiin inhoon näitä päiviä :/ tänään tilattu liukkari ja kovasti odotan sen testailua :P greippimehua varattu 6L jääkaappiin :DD mutta ajattelin alottaa sen juonnin tossa alkuviikosta kun oviks on aina niin myöhään.. joko kizu olet tehny uutta r-testiä? puhuttiin tos aijemmin noista tikuista niin mun vanhempi systeri toivoi kolmosta 2 vuotta, lapsettomuus hoitaja sille sitten oli sanonut ettei kannata ovista tikutella halppis testeillä kun eivät ole luotettavia, raaski sit ostaa glear bluen testejä ja 2 vuoden piina palkittiin toisesta tikutus kierrosta :) sille oli jäänyt kaappiin 5 testiä ja lupasikin sitten ne mulle :) itellä kaapista kyllä löytyy myös halppistestejä joten ajattelin kokeilla molemmilla :)

Takaisin