Minulla on pillereiden lopettamisen jälkeen tullut yhdet luonnolliset kuukautiset, kierto oli 23pv. Aiemmin siis pillerit käytössä ja kierto siis 21pv pillereitä 5vuotopäivää olisiko siis kierto 26pv, vai lasketaanko ne kaksi "välipäivää" jolloin ei ole vuotoa eikä pillereitä.. eli 28pv...? No joka tapauksessa nyt on siis 2. luonnollinen kierto menossa ja KP 27, olen vähän hukassa tämän kierron vuoksi siis enkä oikein uskalla ajatella mitään. Olen kuitenkin päättänyt että jos tälläviikolla ei ala vuoto, niin sitten ostan testin.. toisaalta taas voisin ostaa sen heti, periaatteessahan on mahdollista että se näyttäisi plussaa, mutta pelkään tulosta, oli se sitten kumpi vain, ( plus vai miinus) en uskalla testata. En tiedä mihin päädyn.. En kait voi loputtomiinkaan odottaa.. Lapsi on kyllä toivottu mutta tämä "nopeus" nyt vähän pääsi yllättämään :) odottelen vielä jonkun tunnin (päivän)..
En kuollaksenikaan muista mitä kierto oli ennen pillereitä, söin niitä kuitenkin 8vuotta säännöllisesti...