tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa Häjyt2013 mukaan jännäilemaan :) toivotaan että KatV saat sen plussan:) jännittää kovasti sun puolesta :D 
itellä olis ny kp 18 ja ovis laskurin mukaan pitäis olla vasta to. viimeyönä nähty ihanaa vauvaunta x)

Kiva että jotkut muutkin on liian hätäsiä ton testailun kanssa.. Mäki tein eilen kp 24/26-28 testin ja yks viivahan se siellä oli :/ huomenna sitte uudelleen! Eikö sen testin pitäsi näyttää plussaa suunnilleen n. 14vrk ovulaatiosta? Mulla tosiaan toi kierto heittelee niin että ei oikee voi ennustaa millon sen tädin pitäis tulla.

Enpä oo tainnu ennen tähän ketjuun kirjotella... Mutta alotanpa nyt :).
Täällä kp 31/30, eli eilen olis pitänyt tädin tulla. No, kidutan itteeni ja odotan vielä pari päivää ennen kun testaan. Tässä on pettymyksiä ollut jo sen verran, että uutta ei millään haluis ottaa vastaan. Varsinkin, kun mieskään ei oo kotona... Voihan se olla, että eka clomifenkuuri vaikuttaa tohon kiertoon ja täti ilmestyykin vähän myöhässä. Aikasemmin on kyllä ollut tarkka tulostaan.

Tsemppiä kaikille jännääjille :)!

Voi vitsit JMH, sulla on jännät paikat, pidetään kovasti peukkuja :) Ja tietty kaikille muille myös :) Mulla on vielä niin epäselvä tilanne, kun tuli se keskenmeno 06.12. , niin ei voi oikeen vielä mitään laskeskella mistään, voi olla kierrot sekasin...

Nyt ihmetyttää et mistä johtuu tämä vasemman puolen munasarja? kipuemoticon Koko aamun särkeny enkä nyt kyllä muista et olis aikasemmin ennen menkkoja ollut samanlaista.... 

KatV toivottavasti ei ole merkki ainakaan siitä että olis kohdunulkoinen.. tokikin voihan toi olla ihan normiakin? siis jos raskaana olet. mulla oli tossa km raskaudessa alaselkä/kylki oikeapuolelta tosi kipee. ja eihän kaikki raskaudet valttämättä ole samanlaisia :)

Täällä ei mitään ihmeempiä tapahtunut, mulla on nyt kp 24/28. Ja teidän muiden innoittama tekis mieli jo testailla ;) Ensin ajattelin, että odotellaan kiltisti perjantaihin, mutta saa nyt nähdä maltanko. Onhan tuolla kaks Apteekin testiä kaapissa odottamassa...

Oireita ei oikeestaa oo ollut, muuta kun naaman kukkiminen, on kuin perunapelto parhaassa kukassaan :( Tosin eipä mulla oo ollut näistä kahdesta ekastakaan mitään kummosia merkkejä ollut, vasta myöhemmin on tullut väsymys ja viluisuus.

Mä jo odotin että täällä olis ollu monen monta plussaa, kun itellä toi ovis oli kumminkin loppu kuusta.. Mutta plussatuulia odotellen :)

Jomael kiitos peukutuksesta!

No plussahan sieltä tuli! Testaan kyllä vielä uusiks parin päivän päästä...
Mies sanoi mulle perjantaina, että meinaatko, että ne menkat muka alkaa? Tiesi sitten että ei ala ;). Voi hirvitys... mies just saarnas mulle puhelimessa, että mun pitää olla ajattelematta liikaa. Tiedän, että stressi ei oo nyt hyvästä ja koitan kyllä olla murehtimatta. Pää nyt joka tapauksessa ihan sekasin. Oikeestaan kyllä enemmän positiivisia ajatuksia nyt, vaikka eihän tätä nyt oo vielä ehtinyt edes sisäistää... koitan pitää ne sellasina ja keskiviikkona helpottaa, kun pääsen kullan kainaloon :). 

aivan mahtavaa JMH :))) toivotaan että pikkunen on nyt tiukasti kiinni x) itellä kp19 ja tissejä tuntuu aristelevan joten joko ovis pian tai ennen aikanen täti :/ kierrosta kun nyt ei voi tietää mut toivotaan että jos ei tärppiä käy niin tulis täti kumminki ajallaan. ens kierrolla ajattelinki ottaa ne tikut käyttöön ku jotenki näin on niin epävarma kun ei tikkuja ole käytössä.

Ihanaa JMH!!! emoticon

kp 25/27 ja aamun testissä ei mitäänemoticon Luulis jo tässä vaiheessa herkän näyttävän jos jotain on.... Joten ei muuta kun tätiä odottelemaan sitten.

Ihan huikeeta JMH!!!!

KatV ollaan samassa veneessä, mäkin tein tänään aamulla testin, mutta yhden säälittävän viivan sinne sain :( Nyt siis kp 25/28. No jos lauantaihin jaksais odotella seuraavaa testiä, ellei täti tuu jo perjantaina kylään..

Hei kaikki. Kp 22/25 menossa, joulukuussa jäi minipillerit pois tämän kierron alkaessa. Ikää 28v ja ekaa kertaa yrittämässä. Oishan se hienoa jos heti nappais vaan täällä kun lukee helposti huomaa, ettei oo aina nii helppoa. Ainaki kaiken maailman nipistelyt ja huonot olot ja pienen lämmön nousunkin oon vähintään kuvitellu mut mahto olla vatsapöpö ku oli miehellä kohta sama :D

Joo, on kyllä aika huimaa :). Toivotaan todella, että on nyt tiukasti oikeessa paikassa. Sormet ja varpaat ristiin! Tänään on ollut asian suhteen aika levollinen ja hyvä olo. Hymyilyttänyt vaan, kun oon asiaa ajatellut. Työpäivä oli kyllä semmosta haipakkaa, että ei siinä paljon olis murehtimaan ehtinytkään... Mut jotenkin ihan erilainen tunne nyt, kun viimeks.

etk, KatV ja Nannannaa, älkää nyt hötkyilkö! Maltti on valttia, vielä muutama päivä ja tietää tuliko täti vai ei. Mä pidän todellakin peukkuja, että ei tule ja alkaa tuleen viivoja ja plussia :D. Mä plussasin siis nyt 32/30 (keskenmenon jälkeen eka kierto!) ja viime kerralla plussasin 31/30. Aikasemmin en tosin ollu ees testaillu, eli en tiedä mitä olis tullut. Mä kuun oon niin hullu, että pidän itteeni jännityksessä ;).

Inala ei oo aina helppoo ei, mutta sitä ei kannata liikaa miettiä. Rennosti vaan eteenpäin. Ei niitä vastoinkäymisiä kannata etukäteen murehtia. Tulee jos on tullakseen. Tsemppiä sinne myös.

kp 1/26 eipähän tarvii pähkäillä ja voi hyvällä omallatunnolla juhlia omia synttäreitä juomien kera, vaikka kyllä se plussa olis ollu paras syndelahja... nyt sitten yk3 käyntiin!

No höh :P. Tsemppiä sitten yk3:seen ja onnittelut synttärin johdosta, jos ne kerran nyt lähiaikoina on :).

Moikka!
Miellä yritetty vuosi kohta ehkäsyrenkaan pois jättämisestä. Olin jo toivotusti raskaana viime keväänä. Keskenmeno sitten viikolla 9 mutta lekuri epäili että olisi menny kesken jo aikasemmin. :/
Nyt oon käyttänyt  ClearBlue:n ovulaatiotestiä viimesen 5 kk, koska mitkään laskurit ei oo pitäny paikkaansa ja kierto ollu koko ajan se tasenen 28,  mutta vielä ei oo tärpänny.
Viime kuussa tosin menkat oli myöhässä sellaset 10 pv ja sitten kun ne alko, niin tuli kipujen kanssa ja muutenkin saman tyyppiset kuin keskenmenossa. Ei tosin yhtä runsaat. Ja tästä syystä en viime kuussa edes pissannu tikkuun.
Tosin nyt jännittelen kun rinnat tosi arat ja menkkojen pitäis alkaa huomenna...
Odotellaan odotellaan. :)

heissan! jee! ovis bongattu :))) en sitten malttanu olla tikuttamatta ;P pakkohan testejä oli napattava kärryyn kun kaupoilla kävin. viime päivinä on nippaillu ja jomotellu alamahaa joten näin vähä aavistelinki ja laskurin mukaan ovis olis huomenna. uskonki oviksen tapahtuvan huomenna kun ei vielä oo ollu mitään suurempaa kipua niinku muissa oviksissa. tokikin nyt on km alla etten sit tiedä mitä viel tapahtuu. mut nyt ei ainakaan tarvii harmitella sitä etten ovista tikutellu :D tänään kp 22 joten pitkät on mun kiertoni :/

Tänää miehen päältä pois kömpiessä sen verran nippas et sanoin et ihme on jos ei kohta tuu verta... No menihän siin pari tuntia. Eli huomenna ehkä kp 1/25 taas (tää oli 24 mut ovis tuntu aiemmin et arvelinkin). Ellei oo jotai yhdynnän jälkeistä vuotoa vaan mut toivossa on hyvä elää sanoi lapamato... Edit: Menkat :/

Riviin järjesty. Täällä justiinsa 32 v. täyttänyt naisimmeinen ilmoittautuu odottavalle kannalle. Samaa laumaa elää mies, 2 koiraa (kohta toivottavasti kolme), 1 kpl 2 v poikaa (kohta toivottavasti isoveli). 

Yllättäen tämän toiveen alulle virallisesti sai mies. Keräilin alaleukaa lattialta, kun ei sitten tarvinnutkaan pitää mitää Runeberg-palopuheita ja liuta hyviä perusteluita lähti tuhkana tuuleen. Aika rauhallisella mielellä olen tässä valmistautumassa. Ei maniaa eikä hötkyä suuntaan tai toiseen. Nyt on vain yksinkertaisesti aikaisin oikea aika seuraavan lapsen tehdä itsensä tulevaksi osaksi meidän perhettä. Hedelmällinen aika alkaa lauantaista ja jatkuu ensi viikon perjantaihin. Kierto tasainen 28 päivää.

Hormonaalisella ehkäisyllä olin hetken kesällä 2011. Totesin, että ei ole mun juttu, vaikka ennen tuota esikoista olin hormonaalisella melkein 10 vuotta. Haastetta tähän yrittämiseen tekee se, että mies on vuorotyössä, joten jos työrupeama sattuu sopivasti ollaan melkein koko viikko eri osoitteessa. Esikoista tehtiin hartaasti melkein vuosi: eihän se tärppää kun ollaan eri osoitteissa miehen kurssin takia.

Tsempit kaikille lapamadoille. ;)

Mikäs täällä on tilanne? Onko plussia pärähdellyt?

Mulla siis kp 28/28.. Mä aloin miettimään miten se kierron laskeminen nyt menikään...Kun mulla yleensä alkaa menkat aina samana viikon päivänä, kun ovat edellisessäkin kierrossa alkaneet. Onkos se mun kierto sittenkin 27? Kohta kolkyt ja ei edes osaa tälläsiä asioita laskee emoticon

Tällä viikolla tein ma ja to-aamuna noi apteekin testit, ja negaa näyttivät. Joten tänään hain uudet ja huomenna testaan aamutuimaan mikä tilanne :)

Takaisin