tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä olen malttanut olla tekemättä:) menkoistakaan ei ole vielä kuulunu ja toivottavasti ei kuulukkaan:) Jännittää, mutta toivotaan parasta ettei tarvisi taas pettyä:)

Elluu: tervetuloa tänne joukkoon iloiseen ;D ja peukut sulle pystyssä (:

Eilen oli ovis ja en kyllä niiltä kivuiltakaan välttynyt..en sit tiiä miten nyt maltan oottaa pari viikkoa :'D

täälä kans on oireita että ovis pukkaa lähipäivinä päällensä,jos ei jo huomenna ;) illasta tein viel ovistestin ja oikein yllätyin kuinka tummahko viiva sieltä jo tuli :)) älaselkä ja oikee kylki meinaa juilia.. nyt isännän hierottavaksi x)

Elluu: Sinulla on ihan samoja oireita kuin minulla oli! Oletko jo testannut? Ymmärrän tunteen, ettei halua testata ja pelkää että kuvittelee oireet, mutta pidän peukkuja että oireet ovat todellisia ja sieltä tulee plussa!! :)

Hurjasti Onnea nygr86!! :) tuollaisista uutisista saa aina itekki toivoa, että eiköhän mekin vielä joku päivä :)

Mutta noista oviskivuista... kun mulle ei sellasia oo :O En oo niitä oikeestaan ikinä ennen tarkkaillukka, ku nyt vasta tän pari kk:tta kunnolla. Mutta en kyllä havaitse mitään sen kummempaa kipuilua.. kai sekin on yksilöllistä? Foolihappoa oon nauttinu aamupalaks kera greippimehun :) Tein hätäpäissäni jo eilen ovistestin vaikka kierto nyt 10/27.. tuli jo haalee viiva. Laskujen mukaan ovulaation pitäs tapahtua 4päivän päästä. Voiko se jo noin ajoissa värjäytyä kuitenkin?

mullakin menee aamu- sekä iltapalaksi foolihapot ja mehut :) mulla on selkeitä oviskipuja,toisinaan vähän vähemmään ja toisinaan sit "liianki" kovat.. mulla ne on tämmösiä: vähän menkkakipumaista juilintaa, kylki alamahan kohdalta kipee vähän niinku lihaskipuna, alaselkää särkee, viimekierrolla oli toi kylkikipu niin kova etten suorassa pystyny kävellä.. tässä kierrossa oon "innostunu tutkimaan" limoja, ja tällä hetkellä oon todennu asian hyväksi, ei tarvitse sitten ens kierrolla tikutella kun tietää jo omien limojen perusteella koska ovis on :) laitan tähän linkin josta pääsette kattomaan miten toi limojen tutkiminen tapahtuu, ja toi linkki ei sit ole herkimmille immeisille :)) http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html 

mulla ovisteisteihin tulee aina haaleaviiva mut yleensä säästän yhden edellisen päivän tikun että pystyn seuraavana päivänä kattoo että onko yhtään tummunu edellisestä, viime kierrolla jopa teippasin jokaisen tikun paperille johon kirjotin kp:n ja klo aika monelta otettu, ja ne on vieläkin mulla kaapissa :DDD niin ja tosta linkistä vielä että mulla on normaalistikkin runsas valkovuoto joten en tienny että koska on ovislimat ja koska valkkaria.. mut mulle tosta ainakin on apua :)

En osaa tarkkaan sanoa mikä kp kun takana kkm. mutta ovis on kuitenki ovella :) testiin pärähti hitusta vaille se yhtä vahva :) että huomenna uskon olevan yhtä vahva ja varmaan lauantaina sitten irtoaa :)

mullakin äsken tuli ovistikkuun jo melkein yhtätumma kuin kontrolliviiva, joten oviksen oletan olevan illalla tai huomenaamuna :))) eikä haittaa vaikka irtois samantien kun on eilenillalla laitettu simpat valmiiksi odottamaan :DDD positiivisintä ehkä on että mun ovis toivottavasti on aijemmin (laskurin mukaan olis vasta ke 28.11) eikä tarvi niitä mensujakaan sit odottaa ja odottaa.. :) kieltämättä kyl nivusia ja alaselkää juilii enemmän kuin aamulla. punaviinin ystävä en ole mutta pullo kumminki haettu joten kait se on illalla lasillinen irvistelemällä juotava,sit olis mun osalta kaikki mahdolliset vippaskonstit käytetty ;) huomen aamuna käyttäis vielä se aamuseksikonstin xDD

Jos ovistikkuun tulee hymynaama vaikka nyt esim tänään aamulla, niin tarkoittaako, että ovis olis huomenna, vai siis jo tänäään?

appu: nyt vaa sit vällyjen alle miehes kans, ovis 48h sisään, todennäkösest 24h sisään.
täällä testataa inshallah huomen tai ylihuomen josko jotai näkyis. tänää joko 14dpo tai 8dpo. syy miksi en ole täysin varma on kkm joka sekotti kropan kunnol.

minä oon kuullu kaksi eri versioo, siitä kun saa ovisplussa niin joko ovulaatio tapahtuu 12-24h sisällä ja toinen että 24-48h sisällä.. minä tykkään enemmän noista tikkujutuista kun pystyy vähän edes arvioimaan sitä viivojen tummuutta (jos joka päivä tikuttelee) mutta jos teet ton GB:n hymytestin niin mistä voi tietää jos se oliskin jo esim edellisenä iltana hymyilly..:D siks varmaan toi tuntimääräkin on noin iso. Gatusan kanssa ihan samaa mieltä, eli vällyjen alle vaan ;) eiks toi joka toinen päivä oo ihan ok niin on siimahäntiä kokoajan tuvassa? :DD

Ei ei ei mulla nyt oo ovis. Mun ovis oli jo 10. tai 11. päivä. Ihan vaan kyselin, että oliko se varmasti niin, että ovis oli sen 12-48h sisällä. Että touhuiltiinko  me oikeina päivinä. Me siis touhuiltiin sillon 10.11 (jolloin sain hymynaaman) ja 11.11, sekä jo ennen tota ovispäivää 8.11 ja vielä samalla viikolla 5.11. Toivottavasti niitä nyt on ollu siellä jemmassa riittävästi. Nimittäin tällä viikolla menkat tulee, jos tulee. Vielä ei oo tullu. Odotin niitä jo ke, odotin jo eilen ja tänäänkin. Toivottavasti eivät ala!!!! En kestä. Suutun ja raivoon, jos ne alkaa. En uskalla testaillakaan, kun en kestä jos siihen testiin tulee se yks ainoa viiva.

appu olettaisin näin että sulla on kyllä seksin suhteen ollu hyvät mahkut että olis tärpänny :)) minä henk.koht. uskon enemmän tärppimahdollisuuksiin just ennen ovista. mä teen kyllä r-testin het kun menkat on parikin tuntia myöhässä :DD stessaan muuten niin paljon että on menkat senki takia myöhässä..

ovistestin tein viel nyt illasta ja iiiiihan pieni väriero enää joten ovis sit taitaakin olla yön aikaan :)) tässä pähkäilly että houkuttelisko ukon viel illalla peiton alle vai herätteliskö sen sit aamulla ;D

etk: hommiin vaan ;o)

täällä nyt dpo4 ja huomaan että analysoin jokaisen pienenkin vaivan..esim. eilen oli pari tuntia kamalaa mahanpolttelua ja ilmavaivoja :'D voihan niitä kyllä olla muutenkin.
koitan vaan olla stressaamatta, koska ei se ole maailmanloppu jos ei nyt ole tärpännyt :s tänään illalla onneks kaverin synttäribileet ni saa vähän muuta ajateltavaa..  emoticon

nyt olis hommat hoidettu :DD ovisplussan sain pe iltana ja viel la aamuna tuli vahvat viivat, la illalla olikin jo haalistumaan päin :) sit alkokin piinaavat odottelut :))

Mä en nyt tiä missä meni pieleen, mut oviksen pitäs olla huomenna 14/47) mut alotin tikuttelut jo kp 10/27, jolloin oli jo haalee viiva. Sillai, että juuri ja juuri erotti.  Seuraavana pvänä vähän vahvempi, mut sit eilen taas ihan hailakka.. hailakampi ku se ensimmäinen??? Tuskin nyt ainakaan sen ohi menin koska sithä ne ois ollu iha menkkojen alussa :D Ja vaikka mulla nyt vähä sekavat noi kierrot onkin ollu, ni nyt kaks perättäistä kuukautta on toi kp ollu 27.

Osaisko joku neuvoa? :)

Pieni virhe tuossa, ei nyt sentään 14/47 :D

Tosi kurja juttu Appu :( Teillä noita toimintapäiviäkin oli kuitenkin MUN mielestä tosi monet... Joudumpa varmaan minäkin toteamaan, että ne menkat taitaa tulla. Kolme pvää mykkäkoulua ei paljon helpota, et tuon oviksen pitäis olla ovella. Heitin jo vitamiinitkin raivoissani meneen, ku olin vihanen miehelleni ku ei suostunu hommiin vaikka tikussa oli hailakka viiva :P

Oon jo rauhoittunut, enää ei jurpi niin paljoa. Jatketaan yrittämistä. Mira85: Entä jos sulla ei olekaan ovista ollut nyt tässä kuussa. Eikö se joskus voi jäädä tulematta, vai tuleeko se aina joka kuukausi? Oon ymmärtänyt, että joskus se voi  jäädä tulematta, vaikka kierto oliskin säännöllinen. Toivottavasti ovis kuitenkin sulta löytyy. Entä, ootko kokeillu niitä clearbluen testejä? Se näyttää selkeesti sen hymynaaman. Ite käytän niitä. Toki onhan se aika hintavaa.

joo nainen ovuloi 10-12 kertaa vuodessa eli joku kk voi jäädä väliin, mutta testeissäkin on eroja.. juuri kun aijemmasta tekstissä kirjottelin että la illan tikku olikin jo haalenemaan päin niin tein äsken viel varmistus testin joka sit taas olikin SELKEE plussa molemmat viivat yhtä tummia ja paksusia :)) pe tein samasta pissasta kaksi eri testiä, pregcheck testiin tuli selvä plussa ja one stepin testiin ei tullut edes puoliakaan kontrolliviivan tummuudeta.. joten testeissä on tooosi paljon eroja ja vaikuttaa paljon myös mitä on junu päivän aikana..tuo pregceckin testin saa tehdä myös aamupissasta joten suosittelen sitä, ja mitä jos mira85 sun ovis oliskin vaik pari päivää myöhässä? jatka vaan tikuttelua ja niin viimekierrolla kun säilytin noi testit niin mullekkin saatto tulla niin että illalla testi olikin tummentunu mut seuraavana päivänä saatto olla hiukan vaaleampi..ja uskon tohon liittyvän sen että mitä on suuhunsa laittanu. ja mistäs minä sitä viel tiiän että josko multa olis irronnu kaksi munasolua kun kerran plussaa päräyttää edelleen XDD appu: ei me lannistuta, uutta yritystä kehiin kun moonikset ohi :)) ja noita pregcheck- testejä löytyy ihan kaupasta (10kpl olikohan 9e)

Takaisin