tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kuumeilijat!

Suosittelen tilaamaan raskaus ja ovistestejä raskauskeiju.fi sivuilta. Ovat edullisia ja luotettavia ja kun tilauksen tekee ennen klo. 15 niin tulevat postiluukusta jo seuraavana päivänä! :) siellä on myös sellaisia paketteja missä on kumpiakin ja esim. 7 ovistestiä ja 4 r-testiä maksaa postikulujen kans 10e :)  lisäksi myös lämpimästi suosittelen ihan prismassa ja cittarissa myytäviä pregcheck liuskoja (löytyvät luontaistuotehyllystä prismasta ja intiimihyllystä cittarissa) ovat edullisia  ja luotettavia eikä mulla ainakaan ikinä näyttäneet mitään vääriä haamuja tms. 2kpl maksaa 2,90e.....ja tosiaan samaa sarjaa on myös ovistestejä.

Tässä pieni myyntipuhe :D plussatuulia ja tsemppiä kaikille odotuksen odotukseen ja jännitykseen <3

mira85 tolla greippimehulla on sama vaikutus kun foolihapolla, eli auttaa limakalvoja paksuuntumaan johon hedelmöittyneen munasolun olisi sitten helpompi tarrautua kiinni. ja luin että tekee ovislimoista sellaista että että siittiöiden on helpompi siinä liikkua.. näin minä ymärsin kun googletin :D valion purkissa lukee että säilyy avattuna 3-4 vrk joten eikö se sit oo noin 4dl päivässä? ite ajattelin tehdä niin että 2dl aamulla ja 2dl illalla kierron ekasta päivästä, pari päivää ovulaation jälkeen tai sit seuraavaan kiertoon. ite oon kans noita pregnancyn testejä tehny ja negaa ne on mullakin näyttäny, positiivisen kokemusta en oo noilla kokenu :DD eilen tilasin kotitestistä olikohan 21 ovis+ 6 herkkää raskaustest. 22e eli ei musta kovinkaan paha. ja kun oma kierto heittelee miten sattuu niin ei muutama ovistesti riitä :)

Hei kaikille, uusi käyttäjä ilmoittautuu mukaan keskusteluun!

Meillä yritystä takana 4kk, edelliset kuukautiset 17.10 ja nyt pidetään peukkuja että ensi viikolla plussaan! Ensimmäinen vauva haaveissa! Minua on kuitenkin vaivannut ikävä virtsatietulehduskierre, eka jo 2 kk sitten, seuraava 2 vko sen jälkeen ja nyt taas.. Tiedän, että se lisää keskenmenon riskiä jos on raskaana, mutta toivottavasti se ei vaikuta raskaaksi tulemiseen, onko kellään kokemuksia?

Tuosta greippimehusta, minäkin olen kuullut että se tekee hyvää limakalvoille. Itse join sitä kun aloitimme yrittämisen, mutta se on niin pahaa että jätin sen pois. Aloitin n. kuukausi sitten syömään LadyVita Mamaa, mutta sain jomottavia alavatsakipuja (luulin ensin olevani raskaana) ja lääkäri sanoi, että jätä ne pois, ei tollaisia kannata syödä!

No, nyt toivotaan että kaikesta huolimatta plussaan ensi viikolla!! Jännittää!!

Piti jo eilen käydä hakemassa testi, mutta kun en keksinyt nopeasti miehen äiteelle mitään mitä olisin hakenut apteekista, niin ajattelin antaa olla :D Mies kyllä totesi, että olisit sanonu, että raskaustestiä :D
Tilasinkin juuri tuolta rauskauskeiju.fi :stä raskaustestejä, en vielä tilannut ovistestejä, jos sitä vaikka oltaisiinkin raskaana!

Ja onnea yritykseen nygr86 :)

nygr86: itsellä kans muutama vuosi sitten alkoi virtsatulehduskierre ja nyt olenkin jo kaksi vuotta syönyt Hipeksalia estolääkkeenä ja on kyllä auttanut :) ja sen pitäisi myös olla ihan turvallinen raskaudenkin aikana..eli kysy ihmeessä lääkäriltä jos sulla noita tulehduksia vielä tulee. Itsellä meinaa ollut km keväällä 2010 ja sillon iski paha pissatulehdus. Eli itellee ainakin jäi siitä pelko et se olis sen aiheuttanut..

Tääs nyt vaan ootellaan et menkat loppuis ja pääsis tositoimiin <3 ;)

nygr86 tervetuloa mukaan keskusteluihin :) itsellä ei ole kokemusta pissitulehduksesta mutta sitä epäiltiin mun esikoisen raskauden aikaan mutta johtukin vaan kasvavasta kohdusta. joo täälä kans odotellaan mensujen loppua x) onneksi tää joulun hössötys on tulossa niin toivottavasti ei tuu tota ovista niin kauheesti päivisin mietitttyä :)

Täällä odotellaan tänään tai huomenna menkkojen alkavaksi.. Juuri, kun piti tulla kirjoittamaan, ettei vieläkään minkäänlaista merkkiä mistäkään, vihlaisi inhottavasti alavatsaa :( Mutta positiivisena, kun yritän pysyä, niin saattavathan ne olla semmoisen pienenpienen möykynkin aiheuttamia :D
Ainiin, täällä mies meinaa varmaan voittaa lotossa ennen lapsen syntymää.. Sanoi joskus, kun puhuttiin vaunuista, että "meillehän ei sitten tule mitään käytettyjä, että tulee sellaiset mitä oot aina puhunu" (eli olen puhunut emmaljungista haaveillen) sekä eilen totesi, että meidän lapselle ei osteta vaatteita kirpparilta. Olin vähän sillein mitä sä höpötät??? Enkä tosiaan tiedä mistä se meinasi rahat löytää :D

Kai se on uskottava, ettei täällä olla raskaana ja alkaa odottamaan menkkojen alkua.. Mutta oikeasti täällä mennään positiivisin mielin :) eipä meillä mikään kiire ole, kun ikää tosiaan ei ole vielä kahtakymmentäkään.

joo minäkin oon sitä mieltä että stressaamalla se ei helpota ainakaan, eilen justiin isännän kanssa keskusteltiin tästä ikä-asiasta.. meillä olis nyt 5kk yritystä takana, kaksi mielettömän ihanaa poikaa jo ja ikää ei ole vasta kun, minä 24 ja isäntä 26 :) esikoista yritettiin noin 1,5v tärppi hetkellä parhaalle ystävälleni tapahtui jotain kamalaa joten en lasta miettinyt yhtään ja niin tärppäsi, kuopuksen aikaan söin pillereitä joten lapsi ei ollut edes mielessä :D joten tässäkin tapauksessa pitäis vissiin vaan unohtaa..

Kyllä ne menkatkin sieltä sitten tulivat. :D oikeastaan inhottaa vain kaikki eniten, kun mulla on aivan kamalat menkkakivut ollut pillereiden lopetuksen seurauksena, eli siis yli vuoden jo :( Onko teillä jotain kikkakolmosia niiden hoitoon? Kun en oikein tykkää syödä särkylääkkeitä, kun päänsärkyyn..

Mulla loppus eilen menkat ja yritys aloitettiin...hyvissä ajoin :D Mä joudun aina syömään särkylääkkeitä menkkojen ajan..muuten en meinaa päästä edes sängystä ylös. Liikunta auttaa kyllä kans, mut sillon harvemmin kauheesti tekee mieli lähtee johonki juoksentelemaan :')

Me just eilen miehen kanssa juteltiin, et molemmat täytetään ens vuonna 27..ja halutaan enemmän kuin yks lapsi. Eli parempi vaan alkaa tuumasta toimeen ;p

tsemppiä vauvantekopuuhiin kaikille <3

tiusku mulla menkkakipuihin on paras lääke kuuma suihku, särkylääkkeitä en juuri syö. en sit tiedä että olisko tolla foolihapolla joku vaikutus kun nyt viime menkat oli aika oireettomat, paitsi että 2 vikaa päivää oli sellasta et loppuuko vaiko ei lopu..
_essi hahhaa, mullakin loppu eilen ja homma lähti heti käyntiin xD ja sanoinki sit isännälle että se on vaan joka toinen päivä heilutettava peittoo ettei vaan jää tärppipäivä väliin :DD jotenki vaan niin tympeetä kun ovis on niin myöhään..menkkojen jälkeenhän ne himot on kovimmillaan, ainakin mulla :) en oo erikseen mitenkää huomannu että oviksen aikaan olisin jotenki himokas :DD päinvastoin tuntuu et ne oviskivut on niin kamalat ettei tulis mieleenkään mennä sänkyy..

Kummallista kyllä mulla oli vaan sunnuntaina aivan järkyttävät kivut heti aamusta, kiittelin koiraa, kun se tuli kasin aikaan herättään, enkä enää nukahtanut niiltä kivuilta ollenkaan :( lähtivät onneksi kahdella 400mg ibumaxilla, ja olin jo varautunu töihinkin särkylääkkeillä, mutta kappas! Nyt ollut vain pientä jomotusta vain, eli sen verran ettei pääse unohtamaan mikä aika kuusta on..

Täytyisi nyt vain tilailla ovistikkuja, josko siitä olisi hieman apuja :D hassua vieläkin, että me nyt oikeasti yritämme lasta, ja keskustellaan asiasta ihan ajan kanssa.

Huomenia :)

Täällä menossa kp9 ja joka toinen päivä meiningillä nyt ollaan menty :) ens viikolla sit varmaan joka päivä ku pitäis olla ovis :D
Kyllä tä kieltämättä on aika jänskää ku ei tiiä onko jouluna jo vaikka raskaana. Sitä mä ainakin toivon eniten : )

_essi minkä pitunen sun kiertos olikaan? täälä kans kp9/36?? mut mulla toi ovis pitäis olla VASTA kuun viimesellä viikolla.. tää on niiin tympeetä tämä odottaminen :( meinasitko ottaa oviksen aikaan jalat ylös menetelmän? :D näin mä suunnittelin et jos jaksais olla jalat kattoakohti edes 30min, yleensä meidän sessiot kyl menee niin myöhäselle että voi tulla uni :D lueskelin netistä noita juttuja että pitäis harrastaa aamuseksiä kun spermassa on sillon kaikista eniten siittiöitä?? meidän kohdalla se tuskin tulee onnistumaan kun on noi pojat jaloissa ja etenkään tällä kierrolla kun ovis olis keskellä viikkoa, toivotaan että tälläkertaa oliskin ovis etuajassa xD

"Odottavan aika on pitkä..........." Lauantaina laatuaikaa miehen kanssa ;) Oon ainakin laskenu kaiken sen varaan, että menkat ois jo loppu sillon :D

Ilmoittaudun tännekin ketjuun jännittäjäksi. :) 

Meillähän on sellainen tilanne, että ollaan mieheni kanssa annettu lapsen tulla heinäkuusta lähtien. Vielä ei ole kuitenkaan tärpänny sen enempää kuin että viime kierrossa menkat olivat melkein viikon myöhässä ja yleensä ne tulevat 26-27pv:n välein. 

Tähän kiertoon olen valmistautunut aloittamalla Ladyvita maman syönnin sekä tikuttamalla ovista. Tosin sen tikuttamisen jätin kolman päivän jälkeen, kun rupesi itessä tuntumaan pientä stressin poikasta sen tikuttamisen takia. Ollaan kuitenkin peittoja heiluteltu parin päivän välein ja nyt varmaan on tärpit käsillä. Pientä alavatsan vihlontaa on tuntunut parina päivänä, valkovuoto lisääntynyt yms. 

Eilen juuri miehen kanssa puhuttiin, että kiirettä ei ole lapsen tulolle (mutta tälläinen hätähousu mikä mie oon niin kyllä etsii itsestään vikoja, kun ei tunnu tärppäävän vaan millään). Olen lueskellu ettei stressaaminen auta ainakaan asiaa ja nyt välistä tuntuu, että stressaan siitä miks en ole vielä raskaana. Tiiän ettei olla vielä pitkään yritetty ja meillä on vielä pitkän aikaa matkaa siihen vuoteen, jonka sisällä ekaa kertaa yrittävillä yleensä tärppää. :) Miehellä on edellisestä liitosta kaks omaa poikaa, joten siltä saralta pitäs olla paikat kunnossa. 

Tiuskulle sen verran neuvoja menkkakipuihin, että miulla ainakin auttaa lämmin vehnätyyny tai lämmin vesipullo mahan päällä. Myöskin sauna ja kuuma suihku ovat miun kipuihin helpottajia. Välillä auttaa myös kävelylenkit, mutta välillä liikkuminen vaan rupee sattuu enemmän. Vatsan hierominenkin tuo toisinaan helpotusta. 

tervetuloa anne83 mukaan :) joo toi stressi on kyl ihan ehdottomasti saatava pois, tosiaan meillä on jo kaksi lasta mutta siltikin vaan asialla stressaa, sitä vaan ajattelee että kaikki tapahtuu sormia napsauttamalla :) ja mun kohdalla ei kyllä asiaa helpota yhtään että siskoni juuri isänpäivänä kertoi vauvauutisia sekä yksi parhaimmista ystävistäni eilen.. toki oon hirmu onnellinen heidän puolesta,etenki siskoni jolla on kaksi vuotta yritystä takana(hoitoja käytetty) mut jotenki se siltikin jurpii mieltä :/
tänään alotettu helokkikapselien syönti, saapi nähdä tuottaako tulosta :D enkä ihmettele yhtään jos kierto on sekasin tässäkuussa kun on toi greippimehu,helokit ja raskausajan kalaöljyt alotettu :DD

etk: mä nyt olettaisin et kierto olis 28 päivää...mut ajattelin tossa su alkaa tikuttelee ovista ni kait siitäkin jotain selviää : )

Eilen sain jonkun hermoromahduksen ja olin tullut siihen tulokseen ettei meillä ole varaa siihen vauvaan :'D Onneks mies osaa sanoo just oikeet asiat ja vakuutti mut siitä, että kyllä me pärjätään ihan hyvin, heh :D ihme skitsoilua itellä välillä.

Greippimehua juotu kanssa nyt muutamana päivänä..saas nähä tuottaako tulosta (:

_essi en tiedä johtuuko nyt tosta greipistä vai mistä mut tänään on ollu kyl oviksen merkkejä ilmassa.. :O alamaha vähän kipuillu menkkamaisesti ja (ei kuullosta kivalta) mut ovislimoja on tullu jo nyt?? jos mulla olis kp normaalin 28pvä niin ovis Vois olla parin pvä:n sisällä :))) mut näin se kyllä tais olla viime kierrollakin ku luulin ovuloineeni kp14 mut sit tulikin "uusi" ovis kp22.. eilen alotin viel noi jättihelokkikapselit joidenka pitäis tasapainottaa hormoonikiertoa :) niin ja ton mehunjuonnin alotin kyl jo menkkojen ekana päivänä. kai se on tänään haettava punkkupullo, jos sattuiskin ovis olemaan käsillä :DD

Takaisin