tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei. Tääl ois kanssa yksi jännittelijä lisää. Meillä olisi toiveissa neljäs lapsukainen. Kolme pojan koltiaisen jatkoksi haaveilemma sitä rinsessaa. Kp 24/27. on menossa joten jännitystä riittää ja oireitakin olisi ilmassa tai sitten ne on aikaista menkka oireilua kun on jo viikon kestänyt. Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnitteluni kaikille plussanneil!

tervetuloa tiinukka86 mukaan :) minäkin jatkan nähtävästi sitten täälää... Aamulla tehty viikkonäytöllä oleva ja niin vain tuli että ei raskaana..??!!! en käsitä mistä nuo mun selvät haamut sitten tuli?? noh toivottavasti menkat alkais pian niin sais uuden kierron aluilleen :) kp nyt 34/?

etk: en ny kuitenkaan heittäis kirvestä kaivoon tuon viikko näytöllisen vuoks kun siihen täytyy olla hc 25. Ootko kokeillu ennen kuukautisia jutskia misä hc 10?
 Mie kokeilin eilen aamulla kans tuota näytöllist ja eitä näytti. Eilen oli kuitenkin muutaman tipan vuotoa ja siihen loppu joten olisiko kyseessä kiinnitysvuotoa? Sitä toivoessa :) Jotenkin jännä fiilis kun ei ole ennen osannut edes odottaa olevansa raskaana (eli ns vahinko raskauksia) ja on saanut kolme ihanaa poikaa. Nyt kun o toivottu pikkunen niin kahtelee kaikkia merkkejä kropasta josko ois tärpänny? Mie ajattelin ainaki pari päivää viel ootastella ja sit viel  testailla uusiksi. Tsemppiä testailuihin kanssa kulkijat!

tiinukka86: joo tein niillä softin herkällä haamun, kylläkin jo dpo9 tänään siis dpo13 ja kp 35/? viime kierto oli 47... aijemmat 33 ja 34. joo mun siskokin sano että turhaa vielä vaivut synkkyyteen.. aamulla oli kyl kovat menkkakivut mut ei oo vielä alkanu :)) ovis oli 22.10 (kp22) eli sekin oli tosi myöhässä. jotenkin vaan niin odotin että tärppäis helpolla, esikoisen aikaan meni jotain puol vuotta ja kuopus sai alkunsa kun söin pillereitä joten siksi varmaan odotinkin tän olevan jotenkin helppoo. seuraavalla kierrolla ajattelin testata tota greippimehun taikaa :DD ja tosiaan kesäkuussa lopetin vasta ne pillerit että kai sitä pitäis vaan olla stressaamatta, ja luultavasti suurin stressi mulla on että haluaisin niin kesävauvan<3 :D (molemmat poikani syntyny talvella)

etk: toivottavasti nyt sit tärppäis kuitenkin.
Tämän hetken tilan päivityksenä: Tänä aamuna sain vahvan haamun, mut en oikein uskalla hehkuttaa kun on itselläkin pieni pelko et onkos sittenkään. Jos vaik huomenna testailis uudestaan ja toivos parasta tulevasta :D

Toivotaan parasta teille etk sekä tiinukku86 :)

Täällä ainakin eilen aamulla tuli nega kp31..
Mutta silti ollut ihan omituinen olo, kun minulla on ollut ihan järkyttäviä menkkakipuja muutamaa päivää ennen jo, mutta nyt ei ole ollut vielä mitään, ja tuo kierto on kuitenkin ollut n.30pv..

Mutta nyt sain mieheltä "käskyn" laskea oviksia. Oletteko tilanneet niitä ovistestejä mistä osoitteesta? Kun en millään haluisi tuolta meidän kylän apteekista niitä käydä ostamassa, kun siellä on kuitenkin joku tuttu ja sitten siitä tietäisi koko kylä...

Ja jostain syystä tää mun teksti on kamalan vaikeaa luettavaa, anteeksi siitä

Moikkelis moi :)

Täällä liityis kans yski vauvakuumeilija joukkoon. Ikää on itsellä ja avopuolisolla 26v ja ensimmäinen vauva olis nyt toiveissa <3
Ehkäisyn lopetin syyskuun lopulla ja viimeiset menkat olleet 2.10..mutta kierto aina vähän heitellyt itsellä. Yritän ainakin olla stressaamatta asiasta :D tulee kun on tullakseen. =)

tiusku: tilasin mammaksi.fi davidin testejä ja kotitesti.fi sofi one step. itse suosittelen kotitestin testejä koska oviksen bongasin niillä paremmin ja sen haamunki sain niillä raskaustesteillä (herkkyys on sen 10 ) jos tarviit niitä pian niin kannattaa valita se pikaposti ja maksaa 1e enemmän, mä ajattelin ettei niillä kiire ole ja sit malttamattomana jouduin viikon kytätä postilaatikkoo :DD itellä ei ole menkat viel alkanu :)) tänään hain kaupasta rfsun testin jossa luvattiin että näyttää raskauden jo 6-15 pvää hedelmöittymisestä joten sitä sit huomen aamuna testaamaan.
tiinukka86: varovaiset onnittelut :) tuus ilmottelemaan jos vahvistuu.
_essi: tervetuloa joukkoon :) ja jännittäviä hetkiä x)

Itekkin tuli tänään tilailtua muutama raskaustesti testeri.fi:stä ja ihan mielenkiinnosta myös muutama ovistesti...eipähän montaa euroa maksanu :D
Taustalla itsellä keskenmeno 4/2010 edellisestä suhteesta ja hiukan kyllä pelottaa jos sellaiseen tilanteeseen taas joutuisi..oli meinaan elämäni kamalin kokemus melkeimpä. Mutta eihän tommosia asioita sais liikaa miettiä vaan keskittyä tähän hetkeen (:

ni niin.. se olis sit uusi kierto lähtenyt käyntiin :(( tosin onneksi kierrosta tuli lyhyempi kuin viimeksi:) noh aamulla otettu greippimehut kehiin :D toivotaan että on apua. illalla varmaan sais taas ison kasan tilata molempia testejä XD

Sieltähän ne menkat sitten alkoi...ihmettelinkin aamulla kun alaselkä särki ihan kivasti :'D
viime kierron pituus olis sitten 35. Sit vaan odottelemaan että nä loppuu ja taas projektin kimppuun ;o)

Heippahei! täällä yks kuumeilija liittyy seuraan :D Meillä 1v10kk vanha poika ja nyt kovasti tahtois toista. Ehkäsyä ei olla käytetty esikoisen syntymän jälkeen ollenkaan. Ajatuksen a, et tulee ku on tullakseen! mutta eipä mitään oo tapahtunu.. :/
Edelliset menkat alko 18.10 ja nyt ekan kerran otettiin ovulaatiotestit käyttöön. Harmi vaan, että testit ehti loppumaan, ku käyttelin niitä niin ahkeraa ja viimeiseen ehti tulla ihan hailakki viiva :D saas siis nähä onnistiko. :) Mulla ongelmana on ollu todella epäsäännölliset kk. Kp on ollu 20-33 välillä. Siinä on vähä hankala pysyä mukana. Oon miettiny onko tuosta haittaakin rauskautumiselle, ku on noin epäsäännölliset.

No, pari pvää on kuitenkin nipistelly vattanpohjasta.. tiedä sitten onko vaan harhaa :D

Tsemppiä kaikille ja Onnittelut jo plussanneille! :)

mira85 tervetuloa mukaan :) jos kierto sattuu olemaan 20 niin voi olla että se jää liian lyhyeksi eikä limakalvo kerkiä paksuuntua.. mä kokeilen nyt tota greippiä kun kerran on tarkoitettu noille limakalvoille :) foolihappo tabletit alotin viimekierrolla ja viimekierron oviskin ole helppo sit tunnistaa järkyttävästä munasarja/kylkikivusta. ja itsellä on myös tosi runsas valkovuoto joten toivottavasti ton mehun avulla tunnistasin paremmin ne ovislimatkin :D millä testeillä mira85 tikutit ovista? mä en saanu davidin testeillä kunnon ovis+ ollenkaa mut noi sofi one stepit anto kyllä het selvän vastauksen :)
-essi mehän saadaan tota ovista sit tikutella yhtäaikaa :DD mulla tosin kierroksi tuli päivän pisempi kun sulla. toi vaun oma testeri antais hedelmälliset päivät 26.11-1.12 ja ovis olis 29.11 joten se aika vietetäänki peitonalla xD olishan se sit ihana joululahja kun testiin pärähtäis ++ :)

niin ja mira85 mullakin loppu viimekierrolla kesken ja onnekseni ovis olikin myöhässä ja kerkesin tilata niitä lisää, mä testasin aamupäivästä ja illalla, joskus saatto mennä kyl kolmekin testiä :DDD nyt onneks tiedän että saa ainakin pariviikkoa odottaa ennenkun tekee ensimmäistä tikutusta :)

Moi! Joskos tuota ny pikku hiljaan uskaltas uskoa siihen et olen raskaana. Kolme plussaa tullut jo ja kaikki ihanat oireet on valloillaan. Onnea matkaan kaikille ja pitäkää peukkuja pystyssä et salamatkustaja meil pysyis kyydis tuonne heinäkuulle :D

Enpäs ookkaan kuullut tuosta greipistä? sitäkö siis pitäis päivittäin juoda? kerro/kertokaa lisää, olisin kiitollinen jos joku jaksaa :) Mulla kans nyt foolihapot käytössä ollu viikon, pitäskö ovulaation niittenkin ansiosta olla jotenkin herkemmät tunnistaa? Mä taidan olla aika amatööri näissä jutuissa :P
Mä ostin sellaselta lastentarvikekirppikseltä sellasia Alice ovulation ja pregnancy- testejä. Tiä sitten kuinka hyviä ovat. Ainakin osaavat negaa näyttää ;)

Itse perehdyin asiaan "kaikkitietävän" googlen avulla, ja ajattelin kyllä mennä ostamaan greippimehua sekä myös varmaankin foolihappoa.

Itselläni ei kyllä ole vielä(kään) alkaneet menkat, mutten ole kyllä ole vielä tehnyt uutta testiäkään, että olisiko se muuttunut plussaksi..
Päähän tässä vielä räjähtää, kun on vain sellaisia pieniä nippailuja alavatsassa, mutta hämää, kun oikeastaan menkka- ja raskausoireet ovat melko samanlaisia, niin mene näistä nyt sitten sanomaan!

tiusku tee nyt ihmeessä uus testi, ihan alko jännittää sun puolesta x) joo itellä oli kans vahvat raskausoireet viime kierrolla ja tämä kierto oli taas oireeton.. noh nyt on kumminki greipit ja foolihapot käytös et toivotaan tälle kierrolle parasta :))

etk: mulla pitäis olla ovispäivä 27.11 ton laskurin mukaan :o)

kauppalapussa lukee nyt myös greippimehu :D se on kyllä jotain niin kamalan makuista..mut jos siitä jotain hyötyä on ni.. ;)

Takaisin