Tänne kaikki ne tyhmääkintyhmemmät kysymykset!!

Meillä on kylvetty aikasemmin 2 kertaa viikossa, mutta nykyään kerran koska iho on kuiva ehkä johtuen allergiasta saa nähdä. Veteen ollaan laitettu pari tippaa vauvaöljyä. Pesuaineita ei käytetä paitsi jos päätä on karstan takia rasvattu. Neuvolassa sanoi että pesuaineita ei tartte ennen ku vasta leikki-iässä. Ja että päätä voi kyllä välillä pestä ku vauvat sieltä hikoaa.  Pelkällä vedellä pesisin jos iho olisi hyvä.
 
Onko kellään tietoa mitä lääkärillä tehdään ku epäillään maitoallergiaa? 
 
Vesi voitehista vanhin.

En tiia mihin tunkisin taman mun pulman, niin tungen tanne.

Kysymys kaikille keille tehtiin sektio. Ja varsinkin niille ketka ei imeta. Niinku mina.
Onko teilla maha palautunut hyvin? Mulla on viela kauhee pallo. Ihan ku oisin neljannella kuulla raskaana.

Mietin, etta kun mulle tehtiin sektio, eika mulla vissiin ikina maito edes noussut (kun sai alkuaikoina lirutettua 50 ml paivassa), etta miten mun kohtu oikein palautuu ennalleen, kun imetyshan tms supistaa sita? Mutta kun en ikina kunnolla imettanyt, etta jaako mun kohtu/maha nainkin isoksi mika se nyt on , vai voiko tassa menna KUUKAUSIA? Vai onko mun leikkauksessa tapahtunut jotain kummaa.

Enta onko teilla se leikkauskohta, tai siina jossain lahella viela arkaa kohtaa? Mulla on edelleen hieman arka jostain kohti. Oon alkanut panikoimaan, etta onkohan tama ihan normaalia.

AHISTAA!
 
Mulle ei sektiota ole tehty ja imetänkin edelleen mutta vastaan silti [:D] Ite oon kuihtunu tässä jo mielestäni liikaakin mutta silti tuo pirun vatsa roikkuu tos edes taikka pömpöttää ku tosiaan ois melkee raskaana edelleen [:@] mutta olen huomannu että vatsalihakset on menny ihan olemattomaks et johtunee siitä tämä vatsan pömpötys, silti en jaksa niitä tehä[:D]  Raskauden aikanahan nekin venyivät eikä näköjää ole pahemmin palautuneet:( mutta aika kait tässäkin auttaa.. 
 
aamu Mulle tehtiin sektio ja imetän siis pumppaan, mut silti mull aon kauhea pallo tai enemmänkin sellaine roikkuva pallo...Ja kysyin silloin jälkitarkastuksessa ihmeellisistä palluroista jotka tuntuu sektiohaavan molemmissa reunoissa, niin ne on ne tikit joilla on suolisto sidottu kiinni jotta kerkee riittäväsdti kehittyä kiinnikkeet ennenkuin tikit sulavat pois...Eli sisällä on paljon sulavaa tikkausainesta vielä...Ne poistuu ajallaan...Itse haavakohta ei arista mulla enää yhtään, mutta tunto on edelleen koko alamahasta ja haavan yläpuolelta pois...Se palautuu kuulemma joskus kunhan hermot tekevät uudet reitit...

Mulla sektiosta 4.5 kk...Pitäisi kait alkaa tekemään vatsalihasliikkeitä niin auttaisi saamaan tuota palloa pois...[;)]

Onko sulla mahdollisuutta päästä esim. ultrattavaksi iin näkee et kaikki kunnossa sisäpuolella?En tiiä miten thaimaassa tutkitaan/pääsee lääkäriin?
 
hip hei, minähän pääsin kuin pääsinkin tähän asti...

kysymys: olikos tässä 3 kk:n kohdilla joku tiheän imun kausi?
ja kauan teillä ne yleensä kestää? Poika olis kokoajan syömässä, ja öisinkin herättää syömään 3 h välein kun on jo muuten nukkunut 9 h unia kuukauden verran... Rinnat tuntuu tyhjiltä ja kipeiltä taas niinkun alussa kun kokoajan joku haluaisi niitä lussuttaa.. Eka yö oli mahakipua mutta nyt ei kyllä sitäkään enää ole.. Rokotukset tuli siis myös maanantaina...
 

Asali,

meillä on ainakin ollut pari päivää sama juttu, typy tahtoo myös olla tosi paljon sylissä, vaikka muutoin viihtyy aika hyvin itsekseen. öisin on syöty jopa 1,5 tunnin välein.

Kysyin kaverilta jolla on pari lasta, ja sanopi ettei tää yleensä yli viikkoa kestä. Samaten muuten 3 kuukauden kohdalla alkaa hävitä innoista se pinkeyden tunne, joten sen puutteen sä varmaan ajattelet tyhjyyden tunteeksi. Se on ihan normaalia.

(hakkasin sitten kolme kertaa peruuta-nappia lähetän sijaan..

 
Meillä on ihan sama juttu. Aiemmin poika on nukkunut kokonaisia öitä ja nyt heräilee syömään noin 3 tunnin välein. Yhden yön valvoi muuten vaan melkein kokonaan. Ja päivisin kaipaa sylissä oloa paljon enemmän kuin aiemmin. Ihanaa jos tää on vaan sellainen tiheän imun kausi! 3 kuukautta tuli täyteen siis eilen.
 
Tämä ei kai varsinaisesti ole tyhmä kysymys, ehkä vaan vähän aikaissessa vaiheessa kysytty....

Tuolla julkisissa hoitohuoneissa vaan kiinnittänyt huomiota, että osalla taapero-ikäisistä tuntuu olevan hurja tarve raapia toisia lapsia, ja ainakin minusta näyttää että tajuaisivat sen sattuvan..?
Osa lapsista taas menevät ja paijaavat nätisti toisia..

Kysymys kuuluukin, lähinnä tietty teille joilla jo on lapsia, onko tuo raapiminen joku tiettyyn ikävaiheeseen kuuluva juttu, vai tempperamenttiin vai olisiko jotain mitä voisi tehdä ettei oma lapsi rupea sitten myöhemmin raapimaan vaan mieluummin paijaamaan?
 
Takaisin
Top