Tänään olen onnellinen...

Vaikka kaikki menee päin hanuria niin aina toi hymypoika piristää päivää... Oon myös onnellinen miehestäni, ilman sitä ei olisi noin ihanaa poikaakaan olemassa.
 
Ihana, lämmin ja touhuntäyteinen viikonloppu takana! Ollaan laitettu meidän pihaa kesäkuntoon ja muutenkin touhuttu lasten kanssa ulkona. Sisustin tänään meidän lasitetun pihakeittiön ja siitä tuli tosi kiva :) Lisäksi kävin vähän shoppailemassa ja kamujen kanssa ulkona syömässä...on tämä kesä vaan ihanaa aikaa!!!!

Meidän pikku neitiä oli myös mukava seurata kun hän pääsi ensimmäistä kertaa maahan istuskelemaan ja tunnustelemaan käsillään kiviä, käpyjä, lehtiä ym, voi pientä tutkimusmatkailijaa. Ja hyvin tuli tytölle illalla uni, kun oli niin toiminnantäyteinen päivä :)
 
täälläkin mies jää huomenna 3viikon lomalle! ja pitää sitten vielä elokuussa pari viikkoa,saadaan olla koko perhe vielä kotosalla rauhassa ennen kuin alkaa minulla työt ja neitillä päiväkoti! vaikka hurjalta tuntuu aloittaa työt,oon silti ihan tosi onnellinen ja ja odotan uusia haasteita innolla. ja eihän sitä koskaan tiedä kauanko siellä töissä ehtii olla... :wink
 
Tänään olen koko päivän hääräillyt vanhempien kanssa puutarhahommissa ja mies on hoitanut lapsia. Saatiin tosi paljon aikaiseksi ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen! Nyt olisi 3 kuutiota katetta joka tarvitsisi ensi viikon aikana saada urheiltua istutusten päälle.

Tänään oli vielä tosi hyvä ilmakin vaikka aamulla näytti tosi huonolta ja sateiselta.

Tämän päivän jälkeen tuleekin hyvin uni kun pään painaa tyynyyn :)
 
Mä läen kohta jätkän kanssa hakemaanmun kummipoikaa, kun on täällä isovanhemmilla pari viikoa. Asuu siis oman perheensä kanssa kauempana, mutta aina täällä ollessa lomilla vietetää kummitäti-kummipoika laatuaikaa :)
 
Olen sitä onnellisempi mitä enemmän mietin kulunutta paria vuotta. Raskaus, synnytys, oma lapsi, kasvaminen äidiksi. Olen saanut tavata uusia ihania ihmisiä ja luoda ystävyyssuhteita. Olen saanut seurata oman lapsen kasvua ja olla hänelle läsnä. Koko ajan lapsen kasvun myötä tuntuu muuttuvan palkitsevammaksi äitiys ja vanhempana oleminen.
 
Viime päivinä olen viimein päässyt siihen sisäiseen tulokseen, että kaikki on ihan hyvin. Mun ei tarvitse olla mitään muuta eikä miellyttää ketään. Meidän poika on oikein ihana ja erinomaisen rakastettava ja rakastava vauva. Mieskin osaa välillä olla ihan nätisti.
 
Vau! Minä just kävin kattoon omia raparpereja ja ne on ihan kitukasvusia ja täynä punasia täpliä. En tajjuu... :/
 
Takaisin
Top