Tänään olen onnellinen...

No musta tuntuu välillä, että mä oon edelleen se 18v. likka. :grin No okei, ainakin kavereiden mielestä kasvanu paljon ihmisenä raskauden aikana, mut en mä silti tunne itteeni yhtään sen vanhemmaks mitä ennen Santtua olin. Kauhee ajatella, että enää yheksän vuotta ja oon 30v. Toista se oli lapsena... :oops:
 
-Pistin koneen pyöriin.. Kesävaatteita tietenkin ku +20 on tänne luvattu!! :)
-Mulla on tänään kuoro keikka :)
-Siskon synttäreitä vietetään ja mennää kattoo Elastista!!! Jee!!
-Pistin iskälle viestin jos se pääsis kattoo tota meijän wc pyttyä...
 
Aurinko. Ihanaa! Kiva olla tyttöjen kanssa ulkona, Kiirakin ihan innoissaan konttaa hiekassa tai nurmikolla ja pistää suuhunsa risuja ja kiviä. :)

Miusta ei tunnu yhtään sen vanhemmalta kuin parikymppisenä. Ainakaan noin niin kuin psyykkiseltä kannalta. Fyysisesti lihakset väsyy kyllä helpommin tai oikeastaan eivät palaudu niin nopeasti kuin esim. lukioikäisenä, mutta ei se tuohon pääkoppaan vaikuta. Ja aikuiseksi ei välillä osaa ajatella itseään vieläkään. :D Mutta niin se menee, äitinikään ei kuulemma koe vielä itseään aikuiseksi ja hän täyttää sentään syksyllä 58. :D
 
Oli ihan huikee ilta eilen!! :) Vielki ihan fiiliksis!! :)
Poika ei suostunu nukkuu pihalla ku oli liian kuuma mut ny se posoottaa omas sängys unia ja kun pikkumies tuolta herää lähdetää pihalle möllöttää :)
 
meilläkii hyvä päivä,käytii pop up- ravintolassa ja tyttö oli kiltisti,nukahti vielä rattaisiikii.yhessä lähtää vielä käymää prismassa kuhan tydy nyt herää näiltä päikyiltä.
mulla taas olo on ku viiskyppisellä(oletan et niillä on tämmönen olo) ja muisti on ku dementikolla(ai mikä?missä?millon?)
 
On toi poika vaan höpsö... se pyöritteli lusikkaa tuossa käsissänsä sillä välin ku tein puuroo... si otin sen lusikan pojalta et saan antaa puuron... mut kuinkas kävikään? aie ku loukkaannuttii äidille tulisesti, eikä puuron syönnistä tullu mitää :DDD
Oli pakko antaa toinen lusikka sille et se sai leikkiä sillä syönnin ajan... ja poika ei oo vieläkää luopunu tosta lusikasta.. Tossa se kävelytuolis pyörii ympäri kämppää lusikka kädessä :DD ihana pikku kulta :Heartred

Kiips myöhäset onnittelut pikkuselle! :)
 
Onnea paljon Kiipsin pirpanalle!

Ihanaa päästä taas koneella tänne. Kännysovelluksella ei voi ku tykätä, eikä sillä jaksa ees kirjoitella paljon. Nyt pääsee taas antautumuksella lukeen juttuja. :rolleyes:
 
Käytii äskö lenkillä!! :D syötin pojan ja si se sammu alta aikayksikön omaan sänkyynsä... On niin ihanaa ku on noin hienot kelit et viittii olla pihalla eikä tarvi pukee lasta niinku talvisotaan!!!
 
Ah, että oli ihana treeni salilla, jossa ei oo minkään sortin ilmanvaihtoo. :grin
 
Takaisin
Top