Tänään olen onnellinen siitä...

Meillä oli hyvä yö, kaksi kolmen tunnin pätkää ja sitten parin tunnin pätkiä. Vähän kiukkua nukkumaan käydessä pätkien välissä, mutta se ei vaatinut yhtään ylimääräistä nousemista multa.
Hyvä tyttö!

Meillä nukuttiin viime yönä 20- 3.30- 08 :eek: Mut eilinen menikin tosi vähillä unilla joten josko johtui siitä noin hyvät unet! Mut ei haittaa, lisää tuollaisia unipätkiä kiitos :) Itelläkin levänny olo.

Tänään olen onnellinen siitä, että vaikka vauva nukkui viime yönä VIELÄ kehnommin kuin toissa yönä, en oo yhtä rikki-poikki kun eilen. Jonain päivänä - tai siis yönä - koittaa vielä se hetki kun saan taas nukkua useita tunteja putkeen!

Ps. En muuten pysty ymmärtämään, että kun esim hollantilaiskollegoilla äippäri kestää vain kolmisen kuukautta, millä ihmeen ajalla ne nukkuu?! Taas yksi syy lisää olla onnellinen - hyvä Suomen vanhempainvapaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Luin kirjaa 'kuinka kasvattaa bebe' ja sen mukaan ainakin suurin osa ranskalaisvauvoista nukkuu siinä kolmen kuukauden kieppeillä jo koko yön..

Paino ei ole noussut vaikka parina iltana ollaan herkuteltu! :)
Nyt söin aamupalaksi puolukoita ja kahvia?? Ulkona syödään tänään sit kun ei täällä saunassa kokata :D

Mun pitäis varmaan lukea toi sama kirja jotta meidänkin bebe ymmärtäis nukkua yöt putkeen. Viime yönä yllätti hirvee pieruralli kolmen kieppeillä ja piti ihan nousta kantelemaan jotta ilma kulki. Veikkaanpa että ranskalaisvaavit ei paukuttele, tai sit korkeintaan hiljaisia suhauksia itsekseen vaieten ;)

Niillä on myös ruokailurytmi kolmen kuukauden iässä. :D
Ollapa Ranskassa!
No ei, oikeasti siinä on ihan hyviä pointteja siinä kirjassa. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Just hesarin otsikosta bongasin et piereskely on terveellistä. Ilmankos mun raskausaika meni niin hyvinvointisena :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

On vasta puolipäivä ja nyt jo ehtinyt heittää tunnin lenkin ja uimaressun koko poppoolla. Nyt vois vetää tirsat tässä imetellessä ja odotellessa että ruoka on valmista :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Olen onnellinen siitä, että kaikesta päätellen Lälly on selättänyt ongelmat ja poika on tyytyväinen! :) Äänestän Lällyä kuukauden äidiksi!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Olettepa hassuja. Mä ihan herkistyn :smiley-ashamed008 Ja en voisi kyllä itsekään olla onnellisempi nykyisestä tilanteesta :) Vähän vielä imetyksen lopettaminen harmittaa, mutta niin kuin joku mulle silloin sanoikin, että nopeasti se unohtuu, kun näkee, että vauva alkaa voimaan paremmin. Ja nyt meillä onkin silminnähden hyvinvoiva poika, joka nukkuu neljättä tuntia päikkäreitä, ja äidin tekis mieli jo mennä herättelemään rakasta nyyttiä. Mutta untahan toinen nyt tarvitseekin selättääkseen raskaat ajat taakseen, joten käyn vaan vähän vilkuilemassa :rolleyes:

Maailmaan väärinpäin mahassa matkannut tyttö sai tänään viimeinkin puhtaat paperit eli lonkkalastaa ei tarvita seuraavaksi 6vkoksi! :) Inhottava oli odottaa tietoa näin kauan, ensin kesäkuussa oli lääkäri ja vasta nyt ultra... Moni oli jo ehtinyt vähätellä mun huolta lastasta, "äkkiä se aika menee, ei oo mitään hengenvaarallista, jne", mutta mun elämä olis ollu aikalailla kuuden viikon ajan piloilla, jos lasta olis laitettu(jos ette tiedä miltä lasta näyttää niin se on sellanen koko kropan häkkyrä eikä mikään pieni yhessä jalassa oleva tuki). Onneksi sitä ei tarvita! Jeeeee...! :)

Kun on käynyt yli 10 kk niiiin hitaalla ja ollut omissa maailmoissaan, sitä ihmettelee, että ihan kuin joku ois tullut sytyttämään valot mun bunkkeriin kaiken pimeyden jälkeen :D Yhtäkkiä on virtaa ja HUUMORIA vaikka muille jakaa! Oon ollut niin helposti loukkaantuva koko raskauden ja alkuviikkojen, oon ymmärtänyt yksinkertaisetkin lauseet vittuiluna?? Miten mies on kestänyt mua, sitä kohtaan oon ollut ihan hirveä :D
Tää on ollut kirjaimellisesti loistava päivä!! Oon saanut enemmän aikaiseksi mitä varmaan koko 10 kk:een!!
Tänään myös alkoi menkat, ihan oikeat sellaiset, joten taitaa tää päästä taas normien hormonien pariin, ja nyt voin sanoa "voi luoja, ihanaa!" :D Otan pahat pms:ssät mieluusti, kun on sit taas monta päivää kuukaudesta oma aikaansaava itsensä!!!
Olen onnellinen!!! Hallelujaa!

Mimii, olipas hidasta toimintaa! Meidän esikoisella oli lääkäri ja ultra 1vkon iässä ja sai lastan (joutui ottamaan). Helpommin muokkautuu oikein jos lastahoito aloitetaan heti! Ja voin sanoa et olin maani myynyt kun se laitettiin. Äkkiä se aika kuitenkin meni ja tyttö ei ole sen koommin lonkkavaivaiselta vaikuttanut... Pesut oli vaikeat ja vaatteet piti olla väljiä mutta ei muistella sitä aikaa pahalla! Hyvä ja helppo hoito vakavaan vaivaan. Ennen vanhaan sitä hoidettiin sitten kaiken maailman kävelyraudoilla kun lapset opetteli kävelemään :( tai isoin leikkauksin. Tai kipsaamalla jalat kokonaan sammakkoasentoon :( :(

Joo hidasta oli, en tiiä miks saatiin aika ultraan vasta heinäkuun puolessavälissä :O
No mutta pääasia että kaikki nyt hyvin :)

Ystävien kanssa mansikkajuustokakulla :p. Ihanat ystävät :Heartred ja heidän 3 poikaansa. Visiitti mun vanhempien luona (yllätysvisiitti kun äiti ei saanut puheluitani) ja tyytyväiset isovanhemmat palluttamassa vauvaa. Ja siskon mansikat :flower. Tää päivä voittaa suuresti eilisen (rintaraivaripäivän).

Takaisin