Tänään olen onnellinen siitä...

Päätin että lopetetaan d-vitamiinitutkimus kesken kun ei valmiste taida käydä vauvalle.. Lauantai huipentui ihan hurjaan jatkuvaan itkuun jollaista ei ole vielä tähän mennessä koettu(olittepa taas mielessä te jotka joudutte kuuntelemaan itkuista ja väsynyttä vauvaa päivittäin :Heartred). Olipa helpotus vaan tehdä päätös, ja nyt siis onnellinen siitä et on ite saanu nukuttua paremmin ja vauva ei ole itkuinen ja nukkuu hyvin :)

länsisuomalainen ilma vissiin sopii meidän tytölle kun reissu on taas mennyt tosi hyvin vaikka muuten ei päästä lähimarkettiin ilman karjumista.
ja päästiin yhdessä oikeen ravintolaan syömään! Välillä piti imettää mut sekin sujui. Vähän kyl nolotti tilata ruokajuomaksi Sol.

Meillä meni päivän reissu Fiskarsiin täältä mökiltä käsin oikein hyvin. Ensin vauva nukkui, sitten söi ravintolassa (kuten kuuluu) ja oli hereillä vaunuissa hetken kunnes taas nukahti. Mies kävi vaihtamassa vaipan ravintolan vessassa polviensa päällä. Ei ollut lastenhoitohuonetta...

Muutenkin tämä mökkeily on mennyt tosi hyvin. Vauva nukkunut yöt hyvin ja itkuakaan ei ole pahemmin ilmennyt. Jee!!!

Fiskars on ihana paikka. Meidän kesäretki sinne tapahtunee elokuussa!

Joo se kuuluu joka kesään se reissu Fiskarsiin! Siellä on niin kiva se miljöö ja lapsille leikkipuisto... Tänään sattui kiva ilmakin niin oli mukavaa! Kallista on mut kerran kesässä voi maksaa caesarsalaatista 19€...

Kiitos vinkistä, täytyy poiketa Fiskarissa! Edellisestä käynnistä on jo aikaa. Kiva paikka :).

Mä oon onnellinen 9h yöunista! Oli kertynyt univelkaa ja mies oli hoitanut kaksi syöttöä enkä mä ollut ymmärtänyt edes herätä vaikka tissejä jomotti. Nyt on hyvä fiilis!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Vauva on ollut viime päivinä tosi hyväntuulinen ja ihana! Olen alkanut pullottaa maitoa kun tuntuu että poju on pullollisen jälkeen usein tyytyväisempi ja jaksaa olla ja puuhailla pidempään sen jälkeen kuin tissiltä (toki tissikin edelleen kuvioissa mukana). Tänään kääntyi itsekseen leikkimatolla kummallekin kyljelle hetkeksi lepäilemään. Pyykkien laitto oli pojusta tosi hauskaa kun pääsi pyykkitelineen alle makoilemaan. Se mitään värikkäitä leluhärpäkkeitä kaipaa kun sukat on NIIN siistejä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vauva nukahti jo klo 22 ja nukkuin 6,5 h putkeen. Söi unissaan ja jatkoi vielä 4 h siihen päälle. Aivan upeeta. Mulla oli aamuyöstä liivinsuojat ihan litimärkinä kun ei neiti yleensä tollasta pätkää oo vielä nukkunut.

Äiti ja sisko tulee kylään ja mennään pitkälle vaunulenkille jos ei ukkosta.

Kesälomareissua Ahvenanmaalle suunnitellaan kovasti. :)

Laskut maksettu, 400 e jemmaan, uusia päiväkotilappuja täytetty kun esikoinen se vaihtaa päiväkotia :)
(Mua jännittää kun vanhempainraha loppuu, miten sitä sit pärjää??? Pakko säästää kun on niin kiva sit välillä ostaa jotain kivaa, jos sen 3 vee on kotona.... :D)
Ainiin ja miehellä on kohta kesäloma, uujeeeee :)

Meilläkin muuten syötiin viime yönä 2-3 tunnin välein! Itsekin epäilen kuumuutta syyksi, kun tässä meni melkein viikko ja poika söi silloin vain 1-2 kertaa yössä! ;/

Kannatti taas olla paskat housussa kaksi vkoa hammaslääkärin takia! Tuomio oli et suuhygienistille putsaukseen ja tarkempaa hammaslangan käyttöä kotona niin pysyy hampaat hyvässä kunnossa, that's all!! Itsehän oli varma et vähintäänkin puolet suusta on mätääntynyt... Suuri voitto mulle!!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

meilläkin oli tankkausten yö. Mutta helle ja vieras paikka varmasti vaikutti.

mut saas nähä
miten ens yö menee. Tää on nyt nukkunut automatkalla yhtä soittoa 3 h kun yleensähän tää ei päivisin nuku.

Viimeyö oli eka jonka tyttö nukku pinniksessä vaunukopan sijaan ja se meni oikein mainiosti. Pelkäsin että siirtymisen helppous oli tuuria mutta tänäänkin tyttö nukahti ite tyytyväisenä sänkyyn joten hyvin me taidettiin onnistua :)

Takaisin