Tänään olen onnellinen siitä...

Ristiäiset onnellisesti ohi. Päivänsankari juhli hillitysti, kesken kastetilaisuuden vähän esitteli ääntään mutta rauhoittui isänsä syliin sitten. Kahvitilaisuudessa kiersi sylistä syliin ja nautti huomiosta. Äiti on väsynyt ja koko kroppa tärisee stressin/jännityksen/väsymyksen vaikutuksesta. Mutta nyt saadaan kutsua pientä nimellä, kun ei ole enää pelkoa että isosisko paljastaa sen kaikille :wink

Täälläkin pirteinä! Tyttö oli illalla tosi väsyny valvomisesta, joten nukku 20-3.30 :) Sit nukuttiin vielä seittemään, ja siitä pikku tankkauksen jälkeen torkuttiin vielä yheksään. Kyllä on levänny olo itelläkin, vaikka kävinkin myöhemmin nukkumaan!

Ristiäiset meni upeesti ja meidän pikku vauveli kujerteli sylikummille, oli rauhallisesti myös juhlapaikalla. Vieraat tykkäsivät ja pääasia, että meidän muistoihin jäi mielettömän tunnerikas päivä! Nyt on vauvalla nimi ja eilisestä ei voi olla mitään muuta kuin onnellinen :Heartred

Itketin itseäni ja muita lukemalla kauniin runon.

Vauva on ihana!

Muokattu viimeksi:
...että esikoisen uhma on ainakin muutaman päivän ajan vaikuttanut laantumaan päin! Ja että neiti pikkuinen on niin tyytyväinen pakkaus "päivärytmeineen" :)

Unohdin kokonaan että eilen aukes ilmoittautuminen vauvauintiin, mutta onneksi paikkoja oli vielä reilusti. Päästään elokuussa plutaamaan pötkön kanssa!

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Sain tehtyä ristiäiskakun koristeen! Ja siitä tuli ihan siisti :) Ja eilen kävi pappi,ja on tosi mukava. Hyvä tuuri kävi :)

Meidän poika nauroi viikonloppuna mökillä ekaa kertaa ääneen iskän naamalle "Hehe" tuli 4 kertaa peräkkäin, veikeän kuuloista!! <3 :D Ikää vähän yli 1 kk :) Tätä ennen kuulin kerran kun unissaan hihitteli ääneen kun ikää oli joku 2 viikkoa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Spiraali samaa mietin itsekin! Poika on nukkunu ku tukki siitä asti ku lähdettiin lääkäristä. Eli neljä tuntia nyt. Tällä välin on siirretty turvakaukalosta vaunuihin nukkumaan ja takas turvakaukaloon kaupassa käynnin ajaksi. Edelleen nukkuu turvakaukalossa, koska ei tässä hullukaan lähde herättelemään. Tämä tietää sitä, että yöllä valvotaan.

Äidit on huippuja. Omani oli tänään mukana lääkäri käynnillä viihdyttämässä vauvaa sillä välin, ku mulla oli jälkitarkastus jutut, ja kun tuli vauvan vuoro, hoiti pukemiset ynnä muut niin ite sai rauhassa keskustella lääkärin kanssa. Ja tais mummilla olla rauhoittava vaikutus, koska vaikka herätettiin unesta tutkimuksia varten ni ei kiukuttanut lainkaan :)

Ihanaa että tää vauva kaipaa nukahtaakseen vaan pepun taputtelua eikä esim. heijaamista tai kanniskelua. Puoli tuntia taputtelua ei tunnu raskaalta, noi toiset vaihtoehdot voisivat tuntua.

Lisäksi tajusin, että rintaraivareihin auttaa laulu.

Meillä kans jos heiluu ja sätkii rinnalla niin heijaan kevyesti ja hyräilen/laulan... :)

Ja olen onnellinen siitä että päivä meni hyvin! Mies lähti siis töihin ja syöttelin siinä vauvaa, sit lähdettiin ulos tytön kans ja vauva nukahti vaunuun. Oltiin pari tuntia ulkona ja saatiin syötyä kotona molemmat ja sitten vasta vauva heräs 3h unien jälkeen. Sit taas syöttöä ja vauva olikin hereillä yöunille saakka yli 3h ja HYVÄLLÄ TUULELLA!! Itkeskeli vaan pari kertaa lyhyen pätkän! Mitä on tapahtunut?!

Sain lapsista ihanan videon kun makoilivat leikkimatolla ja tyttö halaili ja pusutteli vauvaa <3

Lopuksi sain vielä luettua tytölle iltasadunkin samalla kun imetin vauvaa. Nyt molemmat on nukkuneet jo lähes 2h ja mä olen saanut rauhassa juoda kokista :)

Mulla on ihanat lapset <3

Muokattu viimeksi:
Takaisin