Tänään olen onnellinen siitä...

Mä sain nukkua viime yönä! Syötin pojan ennen yhtätoista ja menin itse nukkumaan. Mies otti pojan seurakseen jalkapalloa katsomaan ja nukutti lapsen ennen kuin toi pinnikseen. Herättiin syömään kahden jälkeen. Laitoin pojan laatikkoonsa ja heijasin - tai no, tärisytin - lootaa jonkin aikaa, kunnes sieltä kuului unituhinaa. Laatikon pääty on siis kohotettu, joten sitä pystyy hiukan kiikkamaan. Seuraavan kerran herättiin vasta puoli kasilta! Viisi tuntia yhtäjaksoista unta, siis aivan tolkuttoman pitkä pätkä mulle. Aivot toimii! :grin

Mä oon niin kade! Meillä on nyt tapana syödä 2h välein. Siis yöllä, ei päivällä...

Mahduin omiin housuihini :D olkoonkin et oli farkkuleggingsit eli venyvää sorttia ja mahanahka roikku hienosti, mut ne oli ihan tavalliset housut!!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläkin hyvin nukuttu yö takana. Syötin pojan klo 20:30 ja sen jälkeen nukahti heti, heräs klo 02:30 söi ja nukahti heti ja sit herättiinkin klo 06:30 aamutoimille. :)

En olekaan hetken kirjoittanut tähän ketjuun.. Mutta siis ilon aiheeni on niinkin suuri, että sain pojan nukahtamaan äsken sänkyyn! Tissillä luonnollisesti, mutta hivuttauduin onneksi toisen heräämättä sohvalle ottamaan itsekin päikkäreitä. Viime yönähän täällä syötiin kahdeksan tunnin sisään kuusi kertaa plus neljät vaipan vaihdot kaupan päälle, että siitä voi laskea nukutut tunnit(n). Sori pitihän tähänkin väliin taas marista..

Meillä on mennyt vikat pari viikkoa huomattavasti paremmin iltahuutojen kanssa (pari poikkeusta kuitenkin aina on) ja yöllä nukkuminen 4-5 h putkeen :).

Lisäksi olin tänään 2,5 h poissa, kampaajalla ja miehen vanhemmat oli vauvaa hoitamassa. Pisin aika kun oon reissussa ollut ja vauva nukkui siitä 2 h, vaikka meidän aamun aikataulut menikin ihan plörinäksi. Meni siis hyvin!!

Punaviinilasi, ananasta ja vauva ekaa kertaa yöaikaan pinniksessä! Nukahtamiseen meni 25 minuuttia, vielä hiukan huutelee ajoittain kun tutti tippuu. Nyt ei voi ees pariin tuntiin antaa tisua et masu saa levätä, joten mun ei ees tarvii miettiä tätä lasillista. Ja kohta mä meen x-asennossa sänkyyn!! Jei, selkäkin saa levätä.

piiiitkä aamusuihku yksikseen, kaikki muut vielä nukkuu. :)

Tänään tiedossa päivä hyvän ystävän ja kasvien merkeissä. Laitellaan mun kukkapenkkejä kuntoon. Ihanaa saada seuraa ja puhua kaikesta paitsi lapsista. (vaikka ne täs koko ajan hyöriikin)

Tänään shoppailemaan poitsun ja hyvän ystävän kanssa. Aamulla meinas päätä särkeä seiskan maissa, mutta onneksi poitsu suostui vielä nukahtamaan uudestaan ja herättiinkin sitten vasta ysiltä ja päänsärkykin oli poissa :)

Vauva on nukkunut jo melkein 12 tuntia putkeen heräten vain syömään ja pieraisemaan 4-5 kertaa. Meillä on otettu nyt käyttöön koko 62 Tutasta ja ulkomaisista merkeistä alkaa sopia lähinnä 68. Tyttö kasvaa silmissä :Heartbigred

Punaviinilasi, ananasta ja vauva ekaa kertaa yöaikaan pinniksessä! Nukahtamiseen meni 25 minuuttia, vielä hiukan huutelee ajoittain kun tutti tippuu. Nyt ei voi ees pariin tuntiin antaa tisua et masu saa levätä, joten mun ei ees tarvii miettiä tätä lasillista. Ja kohta mä meen x-asennossa sänkyyn!! Jei, selkäkin saa levätä.

Mun onnesta sen verran, et kannatti olla sen tunnin verran onnellinen.. Vauva nukkui pinniksessä tunnin ja halusi sitten tissille eikä rauhoittunut tassutteluista huolimatta. Jotenka haaveet leveessä asennossa nukkumisesta kaikkosivat ja vauva nukkui koko yön meidän vieressä :grin

Tänään oli ihan kuin olisi tytöltä pusun saanut kun se sylissä ollessa alkoi imeä mun poskea :love017 Ihana pieni!!! Mies sanoi että hänkin haluaa joten laitoin tytön miehen naaman lähelle niin se teki samoin!

Takaisin