Tänään olen onnellinen siitä...

Kauppakeskuksissa on yleensä ne lastenhoitohuoneet joissa voi imettää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pitääkin tutustua mielummin sit niihin kuin ruuhkauttaa sovituskoppeja imetyksellä. Varsinkin kun on tommonen tissistä nautiskelija.

Käytiin taas ulkona syömässä <3, käveltiin myös tänään kunnon mäkiä ja sain hikeä päälle! :)
Mies sanoi että olen taas laihtunut :))))

Oon päässy jo vähän urheilemaan pariin päivään. Kiitos itseni ko oon hommannu kotiin näitä kuntolaitteita! :)

Ylppärit meni hyvin! Vauva nukkui kokoajan, söi vaan välillä..

Tyttö nukkuu aamupäivän tissimaratonin jälkeen vaunuissa. Käytiin koko konkkaronkka (eli miehen muksut mukana) leikkipuistolenkillä. Ja ne synttärijuhlat peruuntui. Syynä sairastelu, mikä on tietty kurjaa ja juhlia odottanutta sankaria käy sääliksi mutta tunnen suurta helpotusta että saatiin tämä viikonloppu totutella tähän uusperhekokoonpanoon keskenämme ilman ylimääräistä stressiä ja hälinää.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Vauva ei ole flunssassa, ihanaa! Hengitys kuulosti tosi räkäiseltä koko viime yön, mutta tää päivä on mennyt täysin normaalisti. Taitaa saada aika hyvät vasta-aineet sapuskasta. Itse toki kuljen täällä ihan zombina.

Ylimääräistä painoa jäljellä enää 3 kiloa kun on mennyt alle viikko synnytyksestä! Oon niin tyytyväinen! Vaikkakin lihakset on vielä jossain hakoteillä, mutta kyllä nekin löytyy tässä arjessa

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mikä yö! Klo 22-08 oli kolme pitkää (2-3 h) unijaksoa. Tehokkaat syötöt välissä, ei ajanvietetissittelyä. Olikohan tämä kertaluontoinen ihme vai voisiko muodostua tavaksi? Tähän asti yöt on olleet paljon katkonaisempia. Mahtavaa herätä pirteänä.

Sekin on ihanaa, että vauva rakastaa kylpemistä. Ekalla kerralla tuli aluksi itku, mutta nyt pienen silmät loistaa kun pääsee veteen.

Voi kehtaanko hehkuttaa, kun HKI iloitsee kolmesta yösyötöstä! Toi oli ilon aihe minullakin kun esikoinen oli vauva.

Mutta nyt iloitsen viimeyöstä. Vain yksi syöttö klo. 03.30!
Nukahtaminen meni kyllä myöhäseen 23.30 ja herättiin 07.00... Mutta vain yksi tehokas syöttö ja vauva nukahti pinnikseen vaipan vahdon ja röyhtäsyn jälkeen! Ei tämmöstä vauvaa voi olla olemassakaan! :Heartpink

Voi kun tää onni jatkuisi... Olisin sen kyllä ansainnut tällä kertaa... Esikoinen valvotti 2-vuotiaaksi asti.

Kyllä Pioni saa hehkuttaa! Mulle kelpaa tämä meidän rytmi nyt ihan hyvin, on niin suuri parannus aiempaan. Eiköhän tästä vielä tilanne kehitykin...

Nyt me joka tapauksessa taidetaan päästä eroon perhepedistä. Ei siinä muuten mitään vikaa olisi, mutta meidän sänky on 120 cm leveä... Viritetään siis seuraavaksi pinnis siihen sivuvaunuksi. Toistaiseksi ei ole maksanut vaivaa laittaa vauvalle omaa sänkyä, kun yöheräämisiä on ollut niin paljon etten ikinä jaksaisi palauttaa vauvaa sinne joka syötön jälkeen.

Huono puoli tässä on se, että tehokkaiden syöttöjen ja vähentyneen pulauttelun myötä tytsystä on tullut melkoinen pissakone. Vastasyntyneen kestovaipat falskaa öisin ja tehokkaammat mallit on vielä liian isoja. Katsotaan jaksanko askarrella lisäimuja vai siirrytäänkö öisin kertakäyttöisiin.

Meillä varmaan viis tai jopa kuus syöttöä viime yölle. Neljän tunnin yhtä jaksoiset unet on kivempi nukkua päivisin. Mut en valita. Vauva ei itke ikinä ni mä iloitsen siitä, ja toivon että yötkin jossain vaiheessa tasaantuvat :)

Kaveri on synnyttämässä!!! Ja meidän pieni mies pääsi pois keskoskaapista. Toinen näytti ihan jättiläiseltä pienessä kaapissa :)
Lastenlääkäri vähän jo lupaili, että huomenna pääsis tänne omalle osastolle mun luokse ja päästäis harjottelemaan imetystä. Vielä ei jaksa kunnolla imeä, kun alkaa tiheästi hengittämään. Nenämahaletkun kautta saa evästä. Sain itse pikkusen pumpattua maitoa ja illalla jatketaan yritystä, et saisin maidon nousemaan.

Syksyllä vauvauintiin! Paikat kai aika kortilla niin ajateltiin ennakoida että varmasti päästään. Tyttö nauttii kylvyistä kovin ja vauvauinti ollut aina mullekin sellanen "sit kun mulla on lapsi niin mennään vauvauintiin"-juttu :)

Takaisin